1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581381 inlägg · 6216 ämnen

SCA Cupen 2009

« · 1174307 · » Till forumet


Sv: SCA Cupen 2009
Laken: Såg du matchen? Inte fan var det Cofrso men blev orolig över...han gjorde sitt trots utvisningen. Övriga kan dock rannsaka sig själva en del.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
JimmyH:
"Daniel Corso är inte vacker idag men han skapade nog de flesta chanserna för Timrå under matchen. I den tredje perioden hade han dock kunnat bli syndabock då han drog på sig en korkad utvisning. Men han visar mycket känslor och var vid några tillfällen framme snabbt för att försvara lagkamrater i heta situationer."

Jag blir lite orolig när jag läser detta, då det ska vara precis tvärtom, alltså det är lagkamraterna som ska försvara Corso - till varje pris!
Corso ska vara på isen så mycket som möjligt, inte i utvisningsbåset. Han är alltför viktig för att sitta mycket utvisad.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Bosco86: Jodå nog fan stod chefen i klacken alltid
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Nån som vet hur det gick för Freed och dom andra som hade bortastå biljett men blev stoppad för att det var fullt?
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
1-1 mot bobbarna. Ett fall framåt...
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
kaofl: Ja d ser man inte annat på backplatsen, WTF?!?! Kanske skall ta in honom..hehe.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Bäste målvakt: Jocke Lundström, Sundsvall Hockey
Bäste back: Stefan Andersson, Sundsvall Hockey
Bäste forward: Daniel Corso, Timrå IK

Hemmablinda juryn?
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Bigthelin: nej,Styf
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Nybbe:
The palm:
Tackar:)
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Bigthelin: 36
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Bigthelin: #36
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Bigthelin: hör iof inte till sca cupen... men just nu i landslaget har han nummer??
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
vad har caslava för nummer?
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Kerstin_k: Och där hade han ett tungt skott som tillslut resulterade i mål för Tjeckien. Bör väl vara assist på det
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Rooster23:

Backskott Caslava, retur Holmkvist, mål.

4-1 nu...
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Dessutom sade han att Timrå år efter år hittar "rätt" spelare i finska ligan.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Poffa: Tackar.

Nu tror jag bestämt att vårt Tjeckiska nyförvärv åkte ut i matchen. Småful tackling som han gav Persson :)
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Kerstin_k: Han rabblade lite statistik och sa sedan att han trodde att Corso kommer vara top 5 av årets nykomlingar i ES.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
t_89: Har du lust att återge nått som han sa då?
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Uno Gordon: Sitter och kollar på Sverige-Tjeckien på SVT play. Där öser Kaj Kunnas beröm över Corso, säger att han tror han blir topp 5 i elitserien!
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Uno Gordon: Kai Kunnas säger att Daniel Corso blir topp fem i poängligan i elitserien i år. Han VARNADE verkligen för honom.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Redax 2: Femmans växel in med andra ord av Anger. Precis som utlovat.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Tack för det, Anger!
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
73Sjöbba: 1 - 1 PP2 TIK 17. ANGER, Niklas
(10. MEUNIER, Laurent
36. STYF, Pär)
Kommentera


Sv: SCA Cupen 2009
Någon som hört hur matchbilden ser ut?
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
T T: Sattan 0-1
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Lite annorlunda uppställning i dag...Moe center t.ex.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
GurraG: Jaja, jag är glad att jag hade fel på den! Haha!
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Och vi har 2 års kontrakt med Corso :)
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
T T: Mittåt. Funkar nu.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Henning: Jag vet inte jag...Nu får jag inte igång klippet alls.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Hahl Bundy: Nu är highlightsen fixade. Fick offra Starkovs stolpskott i slutet av första för att bli klar innan jag somnade. Tack för att ni uppmärksammade att det var fel klipp.

dr-nix: Jag håller med dig om att det är kasst, och jag ska ta upp det med våra utvecklare. Alla förslag, idéer och kritik tas gärna emot, skicka ett brev här.

I morgon är det derbydags!
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Harryhaffa: Druckit Whiskey? :)
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
kaofl: såg det nu :)
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
KniveN: det är före den passningen. 1.15 in i klippet.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
T T: Men den skulle väl vara framför mål till MPS, den i klippet går ju till G Karlsson i mittzonen.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Hahl Bundy: Men huvudsaken att vi fick se Corsos smörpass. Mumma.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Hahl Bundy: Första perren är lite förvirrande, det erkänner jag. Ska se vad jag kan göra åt det. Irriterande när redigeringsprogrammet säger en sak och slutresultatet en annan.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
kaofl: Det stämmer inte mycket där inte.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009

Henning: Lite synd att eran mjukvara är så dålig bara. Tycker ni ska köra någon form av flashspelare där det är enkelt att gå till fullskärmsläge osv. Nu öppnas ett nytt fönster för varje gång man vill förstora bilden t.ex. (grymt störande). Seriöst talat så är det en anledning till varför jag inte kollar på alla klipp som dyker upp på st-tv, mjukvaran vi användare får tillgång till materialet genom är för dålig tycker jag.

Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Henning: Blivit lite fel i början där tror jag för man får inte se 0-1 och 1-1. Annars väldigt bra klipp.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Nu ligger höjdpunkterna och eftersnacket ute på ST.nu. Se länk!
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Mer av lill-Huss tack. Tyckte han var en frisk fläkt idag.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Laken: gör jag inte själv ibland, men jusst nu håller jag nmed, har man 19nbra spelsre och ressten värdelösa,och sätter dessa herrar i arbete igen då får manb en kedja som är grym och ressten värdelösa
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Harryhaffa: Håller inte alls med i ditt resonemang.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Måste gratulera till ett bra nyförärv (förutom Limpan då),jag blev riktigt imponerad av #13 Corso ikväll.

Grattis till segern,inte mycket att säga om
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Laken:Enkelt, har vi "bara" tre avslutare, och sätter dem i samma kedja. då an fyra kedjor får vi en effektiv, varav de övriga kan betracktas so statister eller utfyllnad...
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Andersson: Men vi har ju Pärssinen, Pääjärvi-Svensson m.fl. kvar att placera ut i övriga kedjor.
Kommentera

Sv: SCA Cupen 2009
Laken: Han menar väl att vi inte ska lägga allt offensivt krut på förstakedjan utan ha (helst 4) jämna kedjor .
Kommentera

« · 1174307 · »