1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601254 inlägg · 6212 ämnen

Semifinal 2008

Sv: Semifinal 2008
Snoop: Det är klart det måste vara kontrollerat, bara vissa med Jämtins intelligens som inte vill inse det.

Hollywood Hogan:

Du med flera kan uppenbarligen inte hålla diskussionen på en saklig nivå, utan måste sjunka så lågt att det går till personangrepp. Tack timråiter, ni har visat er från er bästa sida.

Wayne Gresky: Sören Huring är måldomare och timråhatare...

tamare: hihi...

arf: Det är någonting som hängt i sedan många år tillbaka. Utan att ha belägg för det hela så tror jag det är för att han är lika viktig som Bagarn i Åshöjdenböckerna. Kramgo och pålitlig och full utav hyss.

General_Moisio/Wayne Gresky:
Det hade varit mer verkligt om de rest till månen med u-båten.

arf: bagarn och hans kompisar skulle köpa pizza, men han hade inte pengar så därför gick han hem och bakade en pizza och tog med den till sina kompisar

så som jag fattat det iallafall :)

Wayne Gresky: Jag kan hålla med om att en central granskning, men idag var det ju inte ens nära,
jag blev själv förvånad överhuvudtaget att han gjorde en kontroll. Satt själv bakom målet och Klockan stod 19:59 när passningen slogs och signalen kom när han tog emot pucken.
Ingen granskning i världen, inte ens i Nolaskogs hade godkänt detta mål.

MB: Sitter ju en representant från HL där uppe också, och skulle han se att Huring fuska vilket han absolut inte gör så säger han nog till ska du se.

dr-nix: Han var väl HV-anhängare den djävulen eller en fjolla ifrån Örnsköldsvik.

tamare: jag förstår inte hur ni orkar diskutera detta. förstår inte meningen alls. så snälla skippa diskutiionen jag orkar inte läsa.

Tycho:

Läs vad jag skriver innan du uttalar dig. Jag pratar om signalen i hallen.

Uno Gordon: Now for something completely different. Varför kallas Bagarn för Bagarn?

tamare:
Är det Davidsson jag skriver till? Du verkar ju helt jävla slut i huvudet! Till och med en inavlad Alf Svensson-fanatiker som du borde väl fatta att du inte kan avgöra huruvida det var mål eller inte från Canal+-sändningen?! Fördröjning and shit spelar in...

Skit samma... Hoppas målet var korrekt. Hoppas vi fuskade. Hoppas konspirationen fortsätter och leder oss hela vägen till guld.

Kongo: Speed 2 gick väl häromdagen?

Tycho: Klart han är partisk han var ju in i omklädningsrummet och grattade spelarna till segern(obs ironi).....=)

Huring for president...=)

Wayne Gresky: håller med dig där, tycker det är konstigt att det inte är neutrala domare i videobåset, så man får bort alla spekulationer.

tamare: Sören Huring är Sundsvallssupporter och skulle aldrig döma till Timrås fördel om det inte vore korrekt. Jag känner den mannen. Och han är hopplöst jobbig. Men ikväll är det bara glädje.

Kongo: den filmen är bra ju

Fan vad starkt! Tack Timrå.

Nu går världens genom tiderna sämsta film på TV 3.

tamare: Du kan ju inte ens påvisa när bagarn höll i klubban, att jag ens bemödar mig att svara på dina spåniga inlägg.

Gå nu till kyrkan på söndag innan matchen börjar.

tamare: "Ja, Johan Andersson är ju bra på att hålla i klubbor i alla fall....det har ju visat sig vara framgångsrikt."

Ska man skratta eller gråta? snälla lägg det bakom dig :)

Wayne Gresky: Du har helt rätt!

tamare: jag hade ena ögan på klockan och andra på pucken och klockan stod på 20.00 innan pucken var i mål.

så gå och lägg dig.

tamare: Precis...=) Jömtin är bra på.................................?

tamare:
Ge upp,jag var på plats klockan stod på 20 när passningen slås ljudsignalen ljuder innan skottet avfyras men hörs dåligt pga publiken,pucken går in minst 1 sekund för sent,tycker du kan fråga nån hv supporter som såg matchen live och satt på rätt sida om du har så svårt att tro på oss.

tamare: Det är pinsamt att du tror att C+ klocka och den som är den officiella går lika. Det har man märkt många gånger när man kollar på matcherna att det ger olika resultat.
Jag som var på plats kan lugnt säga att den slår över på 20.00 när han avlossar skottet. Så den är väl halvvägs när det är slut...
Men det spelar juh egentligen ingen roll då du ändå inte kommer tro på mig... :D Haha Huring partisk... Det löjligaste jag har hört!

RTS: Själv ser jag det hela lite som upprättelse för mitt misslyckade tips att Timrå skulle vinna elitserien. Jag kanske inte missbedömde lagets kapacitet så hemskt ändå...

Sen sa jag att det var idiotiskt att välja er i kvartsfinal, och även där blev jag besannad.

Nog om detta. Jag anser att videomåldomaren borde användas mer och det är inte möjligt om denne är kopplad till den arrangerande klubben. Ni kan väl inte ha festat bort allt sunt förnuft efter två segrar i bäst av sju? I NHL har man centrala videomåldomare och jag ser ingen anledning till att vi inte ska ha det i Sverige. Kan någon komma med ett hållbart argument varför det inte skulle vara bättre?

Redax 2:

Där håller jag med dig. Ett av HV:s mål i den förra matchen borde ha dömts bort pga spark.

Red Rocker:

Ja, Johan Andersson är ju bra på att hålla i klubbor i alla fall....det har ju visat sig vara framgångsrikt.

tamare: Tror jag har det på samma Betamax-band som den där sparken som gick i mål...

tamare: man hör det man vill höra, alltså vill man höra signalen efter målet så hörs den då

tamare: Du är den mest jobbiga och idiotiske människan jag läst en bokstavssammansättning av! kanske är du som är jämtin?

Hollywood Hogan:

Du hade varit välkommen om jag hade spelat in matchen, men det har jag inte.

Nog måste det väl finnas någon här som har bandat det hela?

tamare: Nu utspelade sig matchen inte i Swedbank, här i Timrå gäller inga orättvisor.
Klockan stod 20:00 innan han ens skjuter.
Försök fatta att ingen här inne är intreserad av dina åsikter.

ALLA: Var inte dum mot spuds lillebrorsa nu.

pratarn: Dito! Skön kväll, jag håller med.....

iggy: Tänk vilken skillnad vi har Johan Andersson HV har Jämtin, kommentarer överflödig 17:39 ...=)

The Palm: det blir en på torsdag! var så säker. tik tar aldrig båda nere vid vätterns strand.

RTS:

Vilket lag syftar du på?

tamare: därför ingen har fuskat , enkelt hehe

tamare:
Behövs inte....vi var där.

MB: Och jag kan inte stava....

tamare: Klart vi fuskar...hur ska vi kunna vinna någon match överhuvudtaget, vi var säkert sex man på isen, hela serien mot Modo, dom jävla dommarna kunde inte räckna och vi mutade dom hela tiden, jag ger upp och erkänner.........snyft!!!!!

tamare: Ah, ett troll.

Nåja, när du ändå har förirrat dig hit in kan du väl ta och klicka på den här länken.

Det är underbart att vara dålig vinnare när HS förser en med dåliga förlorare.

tamare:
Ge mig adressen så kommer jag på stört. Så kan vi diskutera huruvida det var mål eller inte... Let jesus fuck you!

actionleif:

På vilket sätt blir jag motbevisad? Bara för att merparten är emot mig betyder inte det att ni har rätt. Kolla gäran reprisen på Canal+, det är allt jag begär.

tamare: Självklart så får signalen en fördröjning via tv´n då den ska färdas genom ett fantastisk sorl av den högljuda och härliga Timråpubliken! Det fattar väl vilken som hellst? Men de lyckliga som var på plats var aldrig oroliga över att målet skulle godkännas då signalen ljöd innan skott. Det är väl ingen konst att lägga pucken i mål när Backlund redan börjat firat vinsten::: ;)

tamare: Fira Dambronset sa jag ju åt dig.
Vi förstår att det gör ont för dig när Timrå vinner.

Olle: Gillar spelare som visar på isen hur hockey ska spelas och inte gnäller och har en ödmjuk inställning - ÄLSKAR Johan Andersson !!!
Vilket fynd, synd att inte brorsan Erik kan vara med !
TACK till laget som hölls sig kall och hela hallen som höll uppe trycket i tredje !

« · 1018901 · »