Du med flera kan uppenbarligen inte hålla diskussionen på en saklig nivå, utan måste sjunka så lågt att det går till personangrepp. Tack timråiter, ni har visat er från er bästa sida.
arf: Det är någonting som hängt i sedan många år tillbaka. Utan att ha belägg för det hela så tror jag det är för att han är lika viktig som Bagarn i Åshöjdenböckerna. Kramgo och pålitlig och full utav hyss.
arf: bagarn och hans kompisar skulle köpa pizza, men han hade inte pengar så därför gick han hem och bakade en pizza och tog med den till sina kompisar
Wayne Gresky: Jag kan hålla med om att en central granskning, men idag var det ju inte ens nära, jag blev själv förvånad överhuvudtaget att han gjorde en kontroll. Satt själv bakom målet och Klockan stod 19:59 när passningen slogs och signalen kom när han tog emot pucken. Ingen granskning i världen, inte ens i Nolaskogs hade godkänt detta mål.
tamare: Är det Davidsson jag skriver till? Du verkar ju helt jävla slut i huvudet! Till och med en inavlad Alf Svensson-fanatiker som du borde väl fatta att du inte kan avgöra huruvida det var mål eller inte från Canal+-sändningen?! Fördröjning and shit spelar in...
Skit samma... Hoppas målet var korrekt. Hoppas vi fuskade. Hoppas konspirationen fortsätter och leder oss hela vägen till guld.
tamare: Sören Huring är Sundsvallssupporter och skulle aldrig döma till Timrås fördel om det inte vore korrekt. Jag känner den mannen. Och han är hopplöst jobbig. Men ikväll är det bara glädje.
tamare: Ge upp,jag var på plats klockan stod på 20 när passningen slås ljudsignalen ljuder innan skottet avfyras men hörs dåligt pga publiken,pucken går in minst 1 sekund för sent,tycker du kan fråga nån hv supporter som såg matchen live och satt på rätt sida om du har så svårt att tro på oss.
tamare: Det är pinsamt att du tror att C+ klocka och den som är den officiella går lika. Det har man märkt många gånger när man kollar på matcherna att det ger olika resultat. Jag som var på plats kan lugnt säga att den slår över på 20.00 när han avlossar skottet. Så den är väl halvvägs när det är slut... Men det spelar juh egentligen ingen roll då du ändå inte kommer tro på mig... :D Haha Huring partisk... Det löjligaste jag har hört!
RTS: Själv ser jag det hela lite som upprättelse för mitt misslyckade tips att Timrå skulle vinna elitserien. Jag kanske inte missbedömde lagets kapacitet så hemskt ändå...
Sen sa jag att det var idiotiskt att välja er i kvartsfinal, och även där blev jag besannad.
Nog om detta. Jag anser att videomåldomaren borde användas mer och det är inte möjligt om denne är kopplad till den arrangerande klubben. Ni kan väl inte ha festat bort allt sunt förnuft efter två segrar i bäst av sju? I NHL har man centrala videomåldomare och jag ser ingen anledning till att vi inte ska ha det i Sverige. Kan någon komma med ett hållbart argument varför det inte skulle vara bättre?
tamare: Nu utspelade sig matchen inte i Swedbank, här i Timrå gäller inga orättvisor. Klockan stod 20:00 innan han ens skjuter. Försök fatta att ingen här inne är intreserad av dina åsikter.
tamare: Klart vi fuskar...hur ska vi kunna vinna någon match överhuvudtaget, vi var säkert sex man på isen, hela serien mot Modo, dom jävla dommarna kunde inte räckna och vi mutade dom hela tiden, jag ger upp och erkänner.........snyft!!!!!
På vilket sätt blir jag motbevisad? Bara för att merparten är emot mig betyder inte det att ni har rätt. Kolla gäran reprisen på Canal+, det är allt jag begär.
tamare: Självklart så får signalen en fördröjning via tv´n då den ska färdas genom ett fantastisk sorl av den högljuda och härliga Timråpubliken! Det fattar väl vilken som hellst? Men de lyckliga som var på plats var aldrig oroliga över att målet skulle godkännas då signalen ljöd innan skott. Det är väl ingen konst att lägga pucken i mål när Backlund redan börjat firat vinsten::: ;)
Olle: Gillar spelare som visar på isen hur hockey ska spelas och inte gnäller och har en ödmjuk inställning - ÄLSKAR Johan Andersson !!! Vilket fynd, synd att inte brorsan Erik kan vara med ! TACK till laget som hölls sig kall och hela hallen som höll uppe trycket i tredje !