spud: Att Vi spelade med en halt målvakt som dessutom bjöd på två matcher är mitt enda försvar... Midioterna behövde ändå 7 matcher mot oss. Trots allt, Modo hade det värre mot oss än mot Er i kvarten, 7 matcher till trots... Men som sagt: Det vet Ni!!
spud: Religiös? Nej: Finska föräldrar så vi passade väl inte riktigt in... Fast jag kan aldrig förlika mig med att min 3 år äldre brorsa har HV som moderklubb, själv fick jag Linden Hockey i Eskilstuna...
Du hade inte förstått någonting om jag så hade sagt att Asplöven var bäst. Men sen är du å andra sidan en pajas som inte ens dian egna vill kännas vid.
Simmalugnt: Skräll att du skulle tycka det, men hur kan man tycka att HV som kom 2a i elitserien och blev utslagen i semifinalen av blivande mästarna var bäst tyder ju på att allt inte står rätt till. Hade du sagt fbk som vann serien med 6 poäng hade man ju haft lite förståelse.
Tvåtallar: jepp vi har torskat två ggr med 3-2 ledningar... Alla vet att vi var bäst då oxå men en fantastisk Krizan, en än mer bättre Sundström o en halt målis....
Fyran: Ni har förlorat trots 3-2 lednigar i matcher två år i rad. Är det nå målsättning ni har i klubben ? Eftersom ni värvade LillKenta och han är va att tappa 3-2 lednignar. Finns ingen Timråit varken suporter eller spelare som inte vet det. Ingen glömmer den sura kvarten ifjol.
Fysisk hockey: Bäst eller Kolera...? Ja, o nu e ja stöddig, men det handlar väl om Sveriges bästa Hockeylag, eller?? LHC är en av två... Å jag hoppas innerligen att mitt HV är det andra.... Fast ALLA VET ...
Men matcherna ska spelas oxå! Lycka Till ! Jag är lika säker som de senaste två åren... O det vet vi...Midi vann....??
Tycho: Ett internettroll, eller bara troll, är en användare som skriver artiklar eller debattinlägg på Internet (framför allt över Usenet och på internetforum) med huvudsyfte att reta upp övriga användare .
Så illa är det väl inte?? För mig handlar det inte om att reta upp Er. Bara delge fakta...:-) Som sagt: Vi har inte vunnit semi ÄN. Men som jag ser det...
janssonovich: Vet du, det tycker inte jag. Vi har fortfarande inte satt in ordet Timrå i hockeydynamit ramsan. Däremot så drar man paraleller mellan färgerna röd/vit = Timrå.
janssonovich: Ja kanske den var dumt formulerad. Men eftersom dom sjunger HV Blå, och vi vet att dom har blå/gul/vit i färgerna. Varför måste man i en ramsa klargöra att det är HV B l å, man hejar på?
Därför skrev jag in det där med, grönt osv.
Det är ju inte så att vi sjunger Timrå Röd. Fast iof T Röd hade ju kunnat bli en klassiker. ;P