Dream Team: å andra sidan så var det ju skit sanna.. huvudsaken att vi gör en riktigt bra match i kväll .. nu åker vi östersundstimrå fans från östersund.. hoppas resan hem blir lycklig.....
Det var intressant att just du hade åsikter kring mina emotionella krumsprång i den här frågan.
Ännu intressantare hade varit att se hur du hade reagerat om någon profil med stora uttalade TIK-sympatier hade kört kniven i ryggen på er i denna semifinalserie. Bärsärk och 74 nedslag i sekunden på tangentbrädan?
Sedan tror inte jag heller att Uno Gordon är den som kör kniven i ryggen på vare sig TIK, VSK eller IFK, vid en viktig tidpunkt i lagens förberedelse.
Men om det nu skulle inträffa, så skall du inte bli överraskad om det sker i just sådana här grupperingar.
Jag har varit med så länge, så jag vet vem som i första hand är de som skämmer ut klubben. Det är de som i första hand, dagen efter, inte behöver se eller konfronteras med arbetskamrater, vänner eller grannar som har samma lagsympatier.
diffe: Appro på Sanny. Har ni hört när C+ interviuar honom och Hynnig. Det hört att dom är "Poligriper" båda två. Dom pratar så fort så man knappt hinner med och höra vad dom säger.
För er som inte vet vad en polygrip är, det är en tång som är glapp i käften och opålitlig. Även ett uttryck för 08or
Hynning är en härlig kille. Man blir helt varm i kroppen av att se hur han riktigt spritter av glädje under en segerintervju...Det är liksom som om ingenting i världen kan torka bort hans breda flin.
Et tu Brute: Kan förstå att det känns tungt att just Janne Gunnarsson vevat igång en eldfängd debatt mot sitt "egna" lag och pekar ut två enskilda spelare som glada i hågen och omoraliska. Men det har förekommit skandaler inom Timrå IK också som tystats ner och företeelsen är på intet sätt nytt. Det förekommer hela tiden. När vi minst anar det. Men jag kan stå med blottad hals för mina åsikter.
Jag är en impulsiv och okonventionell person som inte alltid har politiskt korrekta åsikter om saker och ting. Men hellre tycker jag någonting än ingenting alls. Ibland får jag ta på mig dumstruten och skämmas med all rätt. Men jag har många gånger en tanke och en poäng i det jag skriver och jag förgyller tillvaron för väldigt många människor med mitt sätt att vara. Och jag resonerar som så att har inte folk någonting annat att garva åt så låt dem hållas. Vi lever bara en gång. Och det vore oerhört tråkigt att köra den den stelbenta versionen utav allting. Ibland blir det fel, men oftast rätt.
Jensen_12: Din tid kommer. Tro mig. Men inled inte din alkoholdebut med att klunka i dig 44% Sambucca utan groggvirke samt whisky och öl. Då går det åt helvete.
Visst är det så. Den ena av de två utpekade är dessutom en som mer än en gång blivit utsatt för disciplinära åtgärder då han trampat utanför policyn. Så detta är ju incidenter som hänt och kommer att hända framöver. Då är det av största vikt att man försöker sköta sådant här internt. Vilket Gunnarsson hade kunnat göra om han nu har de stora HV-sympatier som han gjort gällande så många gånger. Nä, istället sitter han och skriker ut sina andrahandsuppgifter i Radio Kronoberg och kvällspressen är inte sen att hänga på.
Den här gången finns inget att agera mot då spelarna har rört sig inom ramen för det så kallade egna ansvaret och skött det. Gunnarsson har orsakat ett negativt energiläckage, speciellt med tanke var han skall ha sina sympatier. Hade detta istället varit fabricerat av andra läger än ens eget hade det självfallet inneburit enorm tändvätska.
Kör på du. Jag uppskattar en hel del av dina alster eftersom dom är skrivna med sådant engagemang. Ibland blir det lite väl mycket Uno Gordon i mina ögon. Fast då har jag ju självafallet det fria valet att låta bli att ta del av dem.
Jensen_12: Tänk också på att inte göra en hemkört och cola. Det är inte bara århundradets värsta alko-debutant-klyscha, det är även omåttligt osmakligt.
Jensen_12: FEL IGEN! Öl är för dom som har smaklökarna kvar och dricker för det är gott. Cider, då kan du lika bra göra grogg på saft och köra i sodastreamen om det bara är yssla du är ute efter. Man behöver verkligen smaklökarna för att avnjuta en riktigt god pilsner
El Maco: Är inte öl supportrarnas motsvarighet till sportdryck? Det kan tyckas så när man bevittnar en match på arenan. Det är bra många som går på den devisen: "Öl är sportdryck för supportrar". Men okej, vi släpper diskussionen.
Jag börjar bli riktigt nervös inför den här matchen. Någonting säger mig att vi inte kommer att få en likadan inledning på den här matchen som på den första semifinalen.
I det här fallet känns det allt för lindrigt. Tjära och fjädrar borde föregå de övriga åtgärderna.
Hade budbärarn däremot verkligen varit en budbärare på riktigt och hans uppgifter varit sanningsenliga, så hade man kunnat se saken ur ett annat perspektiv.
I det här fallet är det ju lite svårt att säga upp avtalet och vända sig till någon annan budfirma.