1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604802 inlägg · 6213 ämnen

Semifinal 2008

Sv: Semifinal 2008
Sänds matchen över internet idag? Isåfall har någon en direktlänk? För jag hittar fasen inget på kanal9.se

Patrik.W: myp2p.eu/broadcast.php?matchid=9429&part=sports men sen måste du ladda ner sopcast också för att se och även vlc

i dag är backe grym

Tack Johan Andersson

Moffsing: Ja han ska ha all tacksamt.

Ni måste öppna adressen 127.0.0.1:8902/stream i VLC efter att ni fått upp sopcasten. annars gick det inte för mig.

fan boplay hela tidn

kuukk!

tikwille: Jaha... då fick HV återigen första målet..... lär bli ännu en pinsam förlust detta...... snälla låt oss slippa ett nytt 2-0 underläge efter första perioden nu

BlackBay: gud och domarn på sin sida.

KÖÖr nu TIMRÅÅ

Snälla, inge mer onödiga utvisningar..

Trendbrott i varje fall.... vi ligger BARA under med 1-0.... har ju varit 2-0 efter en period i 3 matcher på raken

BlackBay: Alltid nåt....

Precis samma skitinledning som igår. Inte en vunnen tekning, backarna kastar bort pucken så HV får vända. Ingen fart och Regin usla form håller i sig.
4-0 till Hv hade varit mer rättvist efter första perioden.
Styf saknas nått fruktansvärt.
Fan vad Regin och Tiomo ser dyngrädd ut.

Onödiga utvisningar, men en rejält mycket bättre match så här långt än tidigare matcher där nere. HV:s överläge känns inte särskilt läskigt.
Nu gäller det dock att börja lyfta spelet och sätta mer press. Styrspel, defensiv, visst. Men stick framåt och rakt på mål när läge uppstår. Skit i sargnurren.

Bragd-Birger: Det läskiga är isf att vi knappt haft ett ordnat anfall på 4 perioder...

RTS: Vad hade dom tala om igår, idag....hoppas inte HV gör nåt mål eller, för nåt anfall finns ju inte, så hur fan hade dom tänkt vinna? Kontring innebär ju folk som går framåt......vänder dom detta är det ett mirakel helt enkelt.

Ser ju en aning tungt ut det här. Timrå verkar tröttkörda. Men genom ett smärre mirakel så kanske

By the way...

Hur många riktiga mål har HV gjort egentligen?

Nån som sparkar in den, Davidsson på tennis-flax, benskyddet idag, Thörnberg slår hål i luften...

Ja, ja...inte fan vet jag

lincoln: dom har nån jävla gud med sig.

lincoln: Skjuter man på mål blir det mål till slut, men när anfallet tar slut på egen blå och alla åker och byter då är det svårt att göra mål......

RocknRolf2: Nja. Jag är försiktigt positiv. Timrå har koncentrerat sig på att rida ut HV:s förväntade anstormning. Fram till utvisningarna såg det hyfsat ut. Timrå måste köra med riktigt jävla tålamod, annars kniper man aldrig en match där nere. Men det gäller att finnfemman och Regin-kedjan får till tryck emellanåt.

Vad händer !? Är bränslet slut?

krille123: Ja nåt är det, helt jävla utspelade.....idag igen!!!!!

krille123:
Matcha Bagarns lina mot HV's första och låt finnarna möta HV's andra.

Oj ett anfall!!! Nu vänder det.....

Bragd-Birger: Ja det ser ju i alla fall bättre ut än senast. Säger inte så mkt kanske... Powerplay nu

RocknRolf2: Powerplay...ja då kan man gå och fika, hur många skott detta PP då???

Hoppas att de kan prestera nåt nu då....när det enda positiva är att de inte ligger under lika mycket som de brukar känns det hopplöst. I alla fall när det verkar som om inte många passningar går rätt och ingen orkar anfalla.

Dock nu är det numerärt överläge och jag har hört flera finska namn nämnas i rad flera gånger utan att splittras av ord som felpass, hinner inte med eller byter. Kanske håller de så långsamt på att vakna och det är ändå bara ett mål.

Nu kommenterar de på webbradion att de hör Timråklacken. Så jag började negativt men nu känns det positivt.

RocknRolf2: Nja, jag ändrar mig. HV är ett nummer för stora. Godnatt.

"Finnfemman ligger på mot HV-kassen. För första gången har Timrå hård press" enligt webbradion.

ZZZZZZZZZZZZ... Någonting är jävligt fel. Vakna Timrå, vakna...

Bragd-Birger: Faktiskt några bättre byten nu

tycker dom ryckt upp sig dom sista minuterna iaf

När Timrå spelade 5 mot 4 så kunde en HV spelare markera 4 TIK:are! Det säger en del om att det fungerar sjukt dåligt för tillfället.

Nu behöver vi ett knarkarmål eller en time out där Challe skjuter med en kanon. Bara Tenkrat får godkänt enligt mig.

Smokey: Hur ser det ut med nyfövärv inför nästa säsong? Ja de låter ju som matchen är lika boring som igår GOD natt

Smokey: Nu ser det bättre ut. Kör igång nu, för fan.

Bragd-Birger: Dags å stänka in en kvittering nu, ser bättre ut nu iaf!

3-7 i skott. "Det är längesedan HV gjorde nåt framåt nu""nu hänger ett Timråmål i luften", enligt webbradion. Och när till och med de hemmakommentatorerna säger det så borde Timrå ha ett enormt övertag. Bara inte Timrå släpper in nån kontring så bör det gå att kvittera förr eller senare. Liv är duktig men han håller inte nollan två matcher i rad....

jZo: Det där fick jag äta upp :(

Den filmande pajasen...

Kuuuuuuuuuuk. Jag tar tillbaks allt positivt jag försökt komma med. Nu är det godatt. Säsongen är över.

nu går jag och lägger mig, godnatt

Ha ha ha...vilket skämt, rent ut sagt pinsamt..fy fan!!!! Ass: Pärsinen!!!

Faktum är att det just nu inte är HVs mål utan v¨år impotens som är jobbigast. Inte ett mål på 5 perioder

jZo: Ja soppatorsk i den röd vita maskinen. Vi får väl åka hem och tanka tills onsdag nudå

Vilken jävla patetisk markering

Barbarossa: Ja, ännu är det inte över, nya och friska tag i tredje perioden annars är det bara å packa ihop, ladda om och krossa på Onsdag.

ähh skit ochså,nu är det bara fullfart framåt som gäller.

« · 1021232 · »