sargad: En frisk Jonkte skulle antagligen betytt en hel del. Det är nog så för att en relativt sett fattig klubb som Timrå skall kunna gå till final krävs att alla nyckelspelare är skadefria. Med Jonte, Styff och Martinen (hade inte varit helt fel att ha med honom) hade det nog gått lite bättre
Ska man se något positivt från gårdagens tv sändning så är det ju att Bosse Ahl pratade gott om föreningen. *skratt* För det som skedde på isen vill man glömma fort som fan. :)
Fyran: Så du menar att om ni går vidare tar ni hem guldet? Men om vi går vidare får vi torsk av LHC? Ne, prata på du. Känns bara mer och mer som vi kommer vinna när du skriver sånt här..
Fyran: Såg du mig inte? ;P Jag lovar att du inte kommer vara här och vara dumdryg om Timrå vinner matchen på torsdag, men det kanske inte var ngn nyhet. Sista svaret till dig, Internettroll!
nectis: Jag lovar när säsongen började i september så fanns bara ett mål::: SM-GULD. Så har jag sett det de 2 senaste säsongerna men fan... Jag kan inte förstå att HV Blå inte har 3 guld i rad för det är vi värda... Men visst vi kan torska än en gång i semi... Men ALLA VET....att mIOD VANN förra året är ett skämt, men det vet Ni oxå.
Fyran: Kan du förklara en sak för mig. Varför envisas ni med att säga/sjunga HV Blå? Jag menar, vilken färg hade ni annars kunnat ha: Grön? Lila? Rosa kanske? Eller är det så att ni har färgkodat laget beroende på vilken årskull som spelar?
janssonovich: Ja kanske den var dumt formulerad. Men eftersom dom sjunger HV Blå, och vi vet att dom har blå/gul/vit i färgerna. Varför måste man i en ramsa klargöra att det är HV B l å, man hejar på?
Därför skrev jag in det där med, grönt osv.
Det är ju inte så att vi sjunger Timrå Röd. Fast iof T Röd hade ju kunnat bli en klassiker. ;P
janssonovich: Vet du, det tycker inte jag. Vi har fortfarande inte satt in ordet Timrå i hockeydynamit ramsan. Däremot så drar man paraleller mellan färgerna röd/vit = Timrå.
Tycho: Ett internettroll, eller bara troll, är en användare som skriver artiklar eller debattinlägg på Internet (framför allt över Usenet och på internetforum) med huvudsyfte att reta upp övriga användare .
Så illa är det väl inte?? För mig handlar det inte om att reta upp Er. Bara delge fakta...:-) Som sagt: Vi har inte vunnit semi ÄN. Men som jag ser det...
Fysisk hockey: Bäst eller Kolera...? Ja, o nu e ja stöddig, men det handlar väl om Sveriges bästa Hockeylag, eller?? LHC är en av två... Å jag hoppas innerligen att mitt HV är det andra.... Fast ALLA VET ...
Men matcherna ska spelas oxå! Lycka Till ! Jag är lika säker som de senaste två åren... O det vet vi...Midi vann....??
"Timrå dödar mitt hockeyintresse" "Timrå är kuklösa framåt" "Jag är tacksam som slipper vara där" Jojo. Ikväll levererade man jinxar på löpande band. Länge sedan de bet så bra! Har försökt se ikapp matchen men i Sundsvall åks det ... | Läs mer
Det är nog så för att en relativt sett fattig klubb som Timrå skall kunna gå till final krävs att alla nyckelspelare är skadefria.
Med Jonte, Styff och Martinen (hade inte varit helt fel att ha med honom)
hade det nog gått lite bättre