1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581782 inlägg · 6215 ämnen

Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK

« · 2185653 · » Till forumet


Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Vi måste prata Helber. Hur mår han nu? Hade han munnen full av kräks när han intervjuade Freddan efter matchen ikväll? Magsyran sipprade ur mungipan
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Tom Topp: Det var många hårt arbetande hjältar. Liljewall jobbar kopiöst i varje byte.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Wennerholm behåller vandringspriset som årets kappvändare
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Modano: J. Carlsson visade att gammal är äldst. Hans rutin är ovärderlig!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
SMÅLAND: Hahahahaha! 😂😂😂
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Wenneholm 😎😂
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Är ändå riktigt nöjd med 4-2 i matcher mot Västervik. Serefemman med seriens bästa målvakt. Och av det jag såg mellan VVIK och SSK så var VVIK det bättre laget och vann fullt rättvist. Så det var inte direkt som att vi fick ett lag som haft medstuds och skrällt sig vidare till en semi.

Sen har ju Västervik inte samma resurser som oss men det är heller inga duvungar dom har I laget. För att nämna några meriter t.ex Bröderna Jones, Buddish, Gropp och Kapla har ju spelat i AHL flera säsonger och har tilsammans väldigt många AHL matcher under bältet. Utöver det har t.ex både Kapla och en utav bröderna bus testat på NHL spel samt att Buddish spelat 4 säsonger i Liiga.

Så somsagt egentligen inte så konstigt att vi fick slita ont för att ta oss vidare.
Nu är det bara att slicka såren och göra oss redo för söndagen.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Villervalla: Jaha... ska man skratta eller gråta? Aldrig får man vara glad... 😅
Låst ämne


Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Hahl Bundy 2.0: Fick höra den någon gång när det inte blev mål faktiskt och den lät lika illa som vanligt. 😂
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Modano: PW skall förstås spela och så även J Carlsson tycker jag.

Timrå går in med en skön känsla till finalen och jag tror att vi blir mycket svårstoppade om vi fortsätter att visa viljan vi hade idag.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Högre matchtempo i finalen . Hemma 18e och 19e , sen borta 21 och 22
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Zäta75: Vem av backarna ska bänkas då ? Tycker en som J. Carlsson är bästa back ikväll bra fysiskt spela enkelt städa undan framför Johansson. Går naturligtvis in före Ragnarsson och kanske Lindelöf. Skål nu firas det inför Söndagen
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Karlin! Vilken surgubbe! Nu förstår man varför han fick gå från Mora. Noll ödmjukhet!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Pressen är faktiskt enorm på spelarna. Citat från Expressen:
"Man har förtjänat finalplatsen. Men det är först när den är spelad som det går att avgöra om deras säsong är godkänd eller inte.
Vinst = Godkänd säsong.
Förlust = Ej godkänd säsong.
Svårare än så är det faktiskt inte när man är topplag och har en enda målsättning"
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Sputnik: Tycker vi har bra flyt med domsluten idag, men den hade vi jobbat in retroaktivt.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
innekillenskomp: 4-2 i matcher till Timrå . Men 4-1 i grattis till Västervik ....
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Charliejfz: Stort Grattis Rabben..ja hopp dä rinn lättilätt i Änglaholm ikväll 🔥😉👌😎🎉💦🥃
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Zäta75: "Västervik, Västervik, Västervik. Grattis Västervik!"
Stackars Lars:
Och Grattis Timrå.

Hade jag inte vetat slutresultatet hade jag varit väldigt konfunderad.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
söder över: Själv hade jag nog varit jääävligt pepp 48 sekunder efter att semestern var ett faktum. Möjligtvis skulle jag ge min mest episka intervju då.



Men så jobbar jag ju inte som hockeycoach heller.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
söder över: Västervik va bra men Timrå Akbar!!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
JanneH: Johansson håller nollan och får 3 i betyg av ST. Höga krav de där journalisterna
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
roger_sundsvall: 4 segrar kvar... hur de ser ut skiter jag i
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
En sak till som är positivt nu när jag ser matchen i efterhand... jag slipper höra deras fruktansvärda måltuta.
Vilken myskväll... mysribba kanske t om.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Labban: till Karlins försvar måste jag bara lufta att hade man fångat in mig för en intervju 48 sekunder efter att semestern var ett faktum så hade fan jag också haft dålig koll på ödmjukheten...

Men men!

Segern är vår!

Nu är det fyra jävla viktorior kvar sedan kommer Småland till Medelpad och badar i vängåvan!

Inshallah!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Lub: Helber ser otroligt sur ut och grinar nästan när han sagt grattis grattis Västervik som slutord i sändningen och Lars Lindberg säger och grattis Timrå. Helber är patetisk. Lika usel som Harald.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Sputnik: Håller med! Fan vet om inte Freddan var matchens "spelare" ikv
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
roger_sundsvall: Hoppas! :D
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
ja tror vi går stark ur detta
aik
vvik
2 tuffa lag med bra målvakter
ändå vinner vi ..men vi kan spela mkt bättre
Lyfter vi ..i Finalen??
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Ikväll kan till och med jag erkänna att Marmenlind gjorde några sjukt vassa räddningar ikväll.

Spelar Timrå såhär mot Burkölen eller böforz hooliganz så måste dom göra minst 4 mål för att vinna.

Alltså räddningarna han gör på alla Hartmanns försök ikväll är nära episka!

Hatten av!
Endre i all ära men Marmeladen var ännu viktigare för sitt lag!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Hahl Bundy 2.0: Marmenlind kommer verkligen ha en fin framtid om han fortsätter att spela såhär!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Sputnik: Blir underbart med första finalen hemma på söndag. Då är PW tillbaka också.

Timrå mot SHL!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Västerviks sportchef vet hur man ska uppföra sig. Sportsligt! 👍👍👍
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
bar mofftak: Sportchefen säger iaf att vi är ett bra lag o att dom gjort det dom kunde. Dom hade gärna velat ha haft en Dahlén, Lööke eller en Lundin. Betydligt mer ödmjuk kille...
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
bar mofftak Måste ge Freddan en eloge till att faktiskt visat senaste matcherna att han börjar steppa upp som "matchcoach". Idag tog han en perfekt timeout där man kände att VIK var på väg att äta sig in i matchen och Timrå började slarva och släppte till 3 mot 1 etc. Det och flera andra rockader från hans sida. 👍
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
palleparling: Den sanna Modoandan redan inpräntad, det hör man ju! 🤣🙈
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
TD: vem f-n e du? haru sett nån match?
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Labban: Lite dåligt att de inte fick någon fråga om oss och Freddan fick ingen fråga om Västervik. Hade varit bra att ge lagen möjlighet att tacka varandra.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Lub: Karlin klagar bara på att de haft tunn trupp.. pinsamt att inte säga något om Timrå.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Jag väntar... väntar... väntar... och nej, inte ett ord om Timrå, inte ett grattis, ingenting. Däremot är det "studsa emot", "vi kunde lika gärna ha vunnit en av av suddenmatcherna", "vi har haft tunn trupp". Förstår att man är besviken efter man åkt ut, men Blomqvist i AIK kunde det, o då hade även han grinat i TV matchen innan. Säger som jag brukar säga, en ledare ska vara ödmjuk.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
kulltorp: Ja Västervik bjöd verkligen upp till dans... eller målvakten iaf
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Lub: Alltså är han klar för Modo...
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Rallarn: Ja, inte ett ord om att Timrå är ett bra lag, ja ja vi är vidare till final...
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
TD: Västervik är inte ett svagt lag. Den kommentaren var låg. All heder åt Västervik som kämpat som galningar, med ett fantastiskt försvarsspel. Västervik kan mycket väl vara seriens näst bästa lag.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Lub: Haha mycket "tänk om vi vunnit där" och "om" vi hade haft bredare trupp, "om" vi haft mindre skador.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Zäta75: Helber tycker jag är okej, men Harald är ju helt orimligt partisk. Kvalitetssäkrar inte CMORE sina sändningar?
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Hahl Bundy 2.0: Haha! samma här, pallade inte att kolla. Ska se nu i efterhand :)
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Djävulen vad skönt.

Nu har vi haft två finalserier i rad där motståndarmålvakten biter fast deras lag i match på match på match. Måtte vi få lite billigare nätkänning i finalserien!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Visst är det nu som Karlin ska berömma Timrå? Som AIK-tränaren gjorde? 😬
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Grattis Timrå IK slår ut ett lag som är riktigt svagt räddningen var pp idag och får hål på Marmelind lite synd om honom en av seriens bästa spelare topp.3 i mina ögon Grattis
Låst ämne

« · 2185653 · »