jokklas: att Västervik aldrig går bort sig, anfaller efter sargen och bildar köttmur hemåt. Trycker ut motståndaren mot sargen. Spelar efter resurserna, inte vackert men effektivt.
jokklas: Du har fan ingen aning om vilka störda zombiekrafter som kommer loss i Umeå om Timrå inte går upp och gröngult slem börjar sprida sig. Ghostbusters?
OlliJanne: Väntar med anspänning på lördag kvällens drabbning. Läste i AB att det blir hårda bud i SHL-slutspelet ifall lag drabbat av Covid-utbrott. Kan bli WO. Hoppas det finns lite mer spelrum i vårt slutspel ifall dylikt skulle inträffa.
Helvete vad dyr den nya slutspels-tishan är. Klubben köper säkert in dem för 20-30kr. Men 250kr ska dem ha för en tröja som ser ut som gratis tröjorna man får på slutspelsmatcherna.
rabon: Jo de kostar en del, men jag hoppas att förtjänsten per tröja är så stor som du säger. Värre vore om 50% gick till ngn mellanhand eller tillverkaren av tröjorna. Jag köper tröjor etc för att stödja Timrå IK. Man kanske kunde ha haft två olika tröjor, en mer basic och en lite mer extravagant.. :)
Lub: Ja, absolut. Men det känns som för det priset så hade jag nog köpt in dyrare tröjor med bättre tryck. Den senaste Nubben tröjan hade dåligt tryck och kostade 200kr. Tycker ändå att det har lite med respekt att göra gentemot supportrar.
rabon: Jo, kan hålla med om kvaliteten på tröjorna. Men jag gissar på att det handlar om att man vill hålla ner risktagningen i tider som dessa. Dyrare tröjor innebär större investeringsbelopp. Det är ju först när man sålt prylarna som man kan räkna in intäkterna.
Lub: Hörde från säkra källor att Pääjarvi och Lander kommit loss från sina klubbar och kommer att förstärka Timrå mot VVIK.. kul väl? Vilken bomb! Lär ska presenteras imorgon fm på Timråchannel.
bara spelarna går ut och gör jobbet och inte underskattar motståndet. Det är en sak att vi supportrar tycker det känns bergsäkert (nåja) men dessa tankar vill jag inte ska finnas i någon av spelarnas huvuden.
hockey_21: skulle bli mäkta förvånad om Vvik slår ut Timrå över 7 matcher. Men större under har ju skett. Som Timråit får man nog vara ödmjuk. Dom fyra bästa lagen är kvar och det gäller att våga vinna! Plus flyt! Puhh..
EXPLORERSMÅLAND: Match idag, hoppas grabbarna tar med de positiva sakerna från sista matchen mot AIK. Hoppas även att PW fortsätter skjuta de där snabba skotten han fick till i nämnda match.
Ja pga den rådande Convid pandemin så ställde ” Sheriffens ” far och ja in resan till match!😔 Ett förbannat tråkigt beslut,men resa 80 mil ä int relevant nu! Vi åk vi ett annat tillfälle! En få sitt i hemmabaren å se matchen mä å den öppna kl 12 mä försnack och Lönnå å godrikka! Välkomna! 🎶🥃😇🥳🎉( Dock bara 8 st ) GE OSS FRID OCH VINN IKVÄLL 🙏
Då sitter jag på kneget igen och ny matchserie idag. Även idag finns flera funderingar.. Ska vi sopa banan med Västervik eller kommer Oskar Drugge skjuta upp Västervik till SHL? Kommer Jonte vissa att han platsar i NHL? Ska Lööke få det att lossna?
Tom Topp: ja denna match kommer bjuda på underhållning för alla som gillar skräckfilm. Ni vet när nån i soffan skriker "nej gå inte in där" eller "akta! Han är bakom dig"
Denna kedja tycker jag har fungerat bra och Genborgs spelstil påminner om Hållanders. Så Genborg tror jag stenhårt på om han får dessa två rutinerade rävar bredvid sig. Jag hoppas att denna trio kan bli ... | Läs mer