{9232}: Beror väl på om Nubben vill ha Lööke om det blir SHL. Nubben har ju sagt att han kan behålla alla han vill ha om vi går upp denna gång då ingen är klar för annat lag.
Sputnik: får hoppas att stannar mellan 7-8 spelare men jag tror inte det kommer bara vara det.. men nu ska ni inte tänka vilka som lämnar för jag menar, ni är i semi snart i finalen, allt kan hända!
Det är så JÄVLA onödigt att det här går till sudden. Måste gå ut och stänga matchen i tredje och varför i helvete skickat Wiecioch den till icing istället för att bara passa när han är mer eller mindre ostörd? Gör jobbet för i helvete.
roger_sundsvall: Jag valde att inte skriva för mycket i euforin i andra perioden. Hade däremot tänkt att skrivit att jag inte var helt nöjd med hur andra perioden tog sig, blev lite för mycket lek de sista 5 minuterna i andra istället för att behålla killerinstinkten. Det har hänt i serien med. Nu gäller det att knyta nävarna och överta momentum igen.
{9232}: Tycker du ska stänga limpsaxen ni som blivit jämförd med ett pendeltåg o en stor jojo!!! Bara att hålla k....ft..n!!!!! Jä...vl.. knätofs!!!!😈😈😈😈😈
Tallnäs: Härligt att läsa. Det har ju spekulerats att eftersom EP40 har hus i/vill bo i Sthlm så skulle han hellre spela för något lag där om han avslutar i SHL....Detta dementerar ju det hela. Finns bara ett svenskt lag för Elias :-)