Woody Jokinen: Kan du jinxa så kan jag! Har ätit en god seger middag bestående av räkcocktail,älgfile, potatisgratäng pepparsås, friterad camenbert med hjortron sylt och en massa gott o dricka! SÅ NU VINNER VI!!!🙌🙌🙌
{8179}: Det man kan vara säker på att är de spelare som kommer att spela är med på listan till sekretariatet. Men vem som spelar var behöver inte stämma. Det kan diffa rätt ofta.
Woody Jokinen: Ser ut ungefär som sist. Vi har lite svårt med ingångarna i anfallszonen. Annars är det vi som har spelet, men det kvittar ju om man inte gör mål, som vi vet...
She: Spelar ingen roll hur bra vi spelar eller hur mycket vi äger puck, Marmelad får ju knappt svettas ändå. Och Johansson känns nästan alltid felplacerad på alla mål han släpper.
Vidrigt. Harald har aldrig ”underdoggat” mer. Ett jävla pissanfall från Västervik efter totalpress från Timrå. Sjukt med 1-0. Ibland hatar man hockey. Fuck!!!
Hahaha, givetvis. Tydligen går det bra att slå målvakten med klubban i ansiktet då. Man kan ju anta att målvakten tappar fokus helt när han får en klubba i ansiktet när han försöker rädda men det spelar tydligen ingen roll.
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer
Men vi får se om 20!