{297}: totalt jävla värdelöst. Freddan är ingen coach.. när det går bra för laget så beror det på grabbarna.. men i motgång är det noll coachning. Så jävla kasst. Fan så dåligt
stoff: seriöst hur i helvete kan man spela Hardegård som gång på gång lägger dom där fösarna som tar på försvarare och studsar ut.. defensivt är bra men i pp ska han vara på bänken eller vara i strimma hallen och träna skott
Det är för dåligt. Lodin har ett öppet mål i spel 6-5 och klantar passningsmottagningen, Blomqvist har öppet mål tidigt i perioden och bommar helt.
Sen brukar jag undvika att klaga på domaren men nu måste det börja tas utvisnigar på alla hakningar och fasthållningar som VVIK har satt i system i egen zon. Titta på Blomqvists läge - så fort pucken studsar nära honom så får han en klubba upp under armarna.
Nisse1: Frustrationen är stor. Men glöm inte att vi gör en spelmässigt bra insats. Västervik är ju helt över... Spelar man 100 såna här matcher så vinner Timrå 99. Detta är ju en stöld utan dess like.
{9037}: Västervik följer ju deras gameplan och gör en så bra bortamatch dom förmår, Timrå får försöka ladda om och hitta ett sätt att öka på produktionen
stoff: Det är skamligt, det är så jävla illa man tror inte att det är sant, snacka om Oskarshamnvibbar. Usch och fy fan. Dags för Nubben att besöka omklädningsrummet.
The great one: sista 2 minuterna. I spel 4-4 dog timrå av helt, en spelform som borde passa oss mot det här skitlaget. Det var som att man aldrig tränat på den spelformen tidigare. Men det är väl pricken över i:et på den sämsta offensiva prestationen i modern tid.
Det var för övrigt Hardegård som sabbade trycket sista 1.30 genom att spela så jävla vekt och avvaktande på blå. Tycker ärligt talat att Hardegård inte ska spela en minut till i det här slutspelet.
Förövrigt kommer man vägra acceptera en förlust i den här matchserien mot pisslaget Västervik. Vi ska bara vinna detta och vi har två matcher på oss att klara det. Gör vi det inte så vill jag inte höra ”vi var inte värda att gå vidare om man inte kan slå Västervik”
Vi vinner 99 av 100 sådana här matchserien. Denna säsong ska inte vara den gången vi förlorar.
Effektiviteten måste det jobbas på men för i helvete, detta var extremt mycket otur också. Fan värsta förlusterna som finns, jag blir så jävla förbannad på den här skitsporten ibland. Hoppas vi kan fortsätta spela såhär, någon rättvisa måste det fan finnas.
Andersson: Jag ogillar starkt Helbers flin när Vvik vunnit. Så även Karlins just nu. Ett jävla skitlag är Vvik har sagt det flera ggr tidigare och står fast vid det.
gör vi MÅL. på 1% av chanserna..vinner vi impad..att vvik orkar..spel .mot ett mål mål för oss..då tror jag proppen gått ur sen P.P....då ska de va mål..för dåligt .
Rallarn: F..n äru blind eller,Man måste ju veta vad man skall göra med puckuslingen också,TIK har ingen andra plan, .... slut,så dj..la besviken på denna förening,med Fredrik i spetsen,de f..n det kan ju knappt åka riller än värre ta kampen,nä fy f..n No war,only glass!!
FH - avdammad: Vi är supporters allihopa här inne, men med supporterskap kommer passion och man måste få avreagera sig efter en förlust precis lika mycket som man hyllar efter vinst.
Andersson: Frågan är hur Timrå reagerar på detta. Knyter vi näven och säger nu jävlar ska vi ta nästa match och undvika en 7e och avgörande match där allt kan hända?
Chanserna måste sitta nere i Vvik annars blir det 7e och avgörande och Tombola.
Labban: Finns inte en chans Timrå vinner med några 5-1 mot VIK. Känslan är inte bra alls. Timrå har allt att förlora nu och en torsk på Tisdag och jag kommer få knapra Sobril..
Heisenberg: Jag håller inte med. Jag tycker verkligen inte att vi gjorde en dålig match. Hade vi varit som vi periodvis var mot AIK hade jag inte sagt något. Men så var inte fallet idag.
{9037}: tycker inte Västervik ska skämmas över prestationen, dom spelar bra utifrån deras förutsättningar. Inte konstigt att dom flinar som fån när dom åker av isen, dom kan knappt tro att dom kommer undan med vinsten i den här matchen. Är det några som ska skämmas är det timråspelarna med Lodin i spetsen. Man är uppenbarligen inte mentalt där man bör vara när man inte kan göra mål med så här många lägen.
vvik..spelar på våra misstag..o kontrar hade vi gjort mål med ledning..annan matchbild. dom tvugna o gå fram.. Dom förlitade sig på våran ofömåga att gör mål med bra målvakt... ...brända lägen..jaa. men lite oflyt oxå.... de grinar emot... hoppas de GRINAR emot vvik på TISDAG
Modolojderna hoppas på Karlin. Det gör jag också! Maken till defensiv tråkhockey har man inte sett sedan....ja jag vet fasen inte om det finns något lag i hockeyn. Lars Lagerbäck var ju motsvarigheten i fotbollen och det var ju så tråkigt o se så man gav faan i det.
FH - avdammad: Ok, personligen är jag förbannad men inte för att jag tycker vi gjorde en dålig match utan för att vi hade sån sjuk otur. Man måste få bli arg i alla fall, och det kan yttra sig på olika vis såhär direkt efter. Tror ingen här inne inte är en riktig supporter för att man skriver i affekt efter en sådan här jävla match.
Till och med vvik spelaren sa mer eller mindre att de inte förtjänade ha 2-1 efter andra. Förstår inte varför vi ska gräva ned oss. Gäller att ha tålamod. Denna match är faktiskt en av de bättre vi gjort i serien. Men det är en sån match där Lodin inte gör mål på lägen han vanligtvis brukar sätta. Känner ingen panik alls faktiskt.
Men bänka för helvete fröken Olofsson in med Lindholm eller Rainhart som bara kör grisa smäller på annat mot Olofsson som ska kamma sig inför varje byte. Har pappa hans bestämt att han ska spela och betalar hans lön menlösare än snudd på Tant HAGOS AGERA FÖR HELVETE FREDDAN
BlackBay: Jag tror som du. Förlust på tisdag och vi blir darriga och det blir tombola och stor risk att förlora avgörande matchen. Hoppas vi inte tänker på det redan på tisdag bara och redan då blir nervösa.
Det är fortfarande Västervik som har pressen på sig att vinna och vi har 2 matchbollar.
Okej, domarna gör ingen toppmatch men det här ska vara stängt och klart i slutet av 2, början på 3e. Marmelind lär få köpa nya benskydd för dom han hade ikväll är helt utnötta efter att han stått fjäril och vi jobbat puckar från 30-40 cm gång på gång på gång på gång... på benskydden. Dom gånger vi fick lite luft mellan puck och is så gick trissan i plank eller målram ett par gånger. Generelkt kan man väl också säga att Vvik vann kampen runt kassarna.
Men hav förtröstan, det här tar vi... och OM vi ändå skulle förlora 3 raka(kommer inte att hända) så ska vi inte upp.
steveroper: linköping är tråklaget ingen eller ytterst få egentligen vill ha.Men de biter/köper sig ändå kvar i SHL som en enveten fästing ändå.. Man känner mindre för Linköping än man gör för örebro och växjö..och det som skaver mest ... | Läs mer