tjobba: Tror en del hade lite svårt att få på sig sin tröja också då den var i strlk S och det var januari. Jag själv gick inte till den matchen i linne och shorts. Nu är inte jag direkt fet men jag hade behövt åtminstone en strlk större, hade jag dessutom velat undvika att sitta och huttra hade jag behövt få på den över min vanliga tröja och då hade inte nästa storlek räckt heller.
Hälge: Ok, tyckte jag såg att någon här på forumet skrev i går att han fått ett brev från Timrå IK där de undrade om personen kommer att utnyttja sin plats.
Olli Nomadinen : Sektion K, L samt hörn 100 kr för rad 1-2 210 kr för rad 3-4 och 16-21 300 kr för rad 5-15 (platserna på långsidorna kostar 320 kr) En konstig prissättning tycker jag men kul att dom har steppat upp på marknadssidan i övrigt.
Ikväll smäller det!! Längtar att få se en grym inramning på matchen. Hoppas på utsålt. Må hockey Gudarna vara med oss. Giv oss frid och vinn Timrå IK. Ät puck, offra blod, svett..kämpa för varann och laget och alla röd vita hockey dynamit supporters! All min energi går till laget ikväll. PRIMO VICTORIA.
Nu börjar man verkligen känna nerverna, växlar mellan hopp och förtvivlan i vanlig ordning inför en viktig match. Samtidigt är jag så jävla taggad så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hypen runt första matchen är skyhög, marknadsföringen han varit fenomenal. Hoppas det blir en repris av match 6 mot khk ikväll! Ikväll Ska vi vinna!
Årets replikatröja på under dagen. "Vi heter Timrå IK" på repeat i bilen på väg till jobbet. Nu är det dags! Det är bara att köra nu, finns inget att spara på till senare. Kom igen nu Timrå!
Så vackert att IKO inte ens orkar organisera fler än en minibuss till första delen i största matcherna i deras klubbs historia. Blir så gött. NOLL stöd för spelarna på bortaplan. Mot AIK hade de ju ändå folk på bortastå. Nu; en minibuss. Vi kommer dessutom ta över BG Hockeycenter. Sju matchers hemmaplansfördel, om så krävs.
Det blåser upp till storm, TIMRÅSTORM. Vad som än krävs.
Backhandflipp: IKO har gjort det bra så det finns väl ingen anledning att klanka ned på dom. Men å andra sidan hoppas vi ju att deras framgångssaga tar slut nu.
TIK-Lund: Som neutral förstår jag inte hur någon kan tippa Oskarshamn. Ni har ett överlägset lag och dessutom en gedigen erfarenhet av kvalspel både bland spelarna och som förening.
TIK-Lund: Ja bara Johanna dahlen som har vett. 😉. Det är ju ganska stor del av experterna i STs inslag som tror på Timrå ändå. 6 experter tror på Timrå varav 3 på Oskarshamn.
Olli Nomadinen : Antinge läser jag in saker och inbillar mig, men på alla förutom tränare Åhlund så framstår det som att IKO tycker att det är coolt att bara få vara med, inklusive media. Hoppas det blir så på isen också
Nu hoppas vi att det blir avgjort inom fyra. Huvudet säger att Timrå och Mora spelar i SHL nästa säsong, Men det kan likaväl bli leksand som de spelar.
{4606}: Får en smygande känsla att hela säsongens otur, missflyt, skadeproblem, börsproblem, marknadsproblem, missade målchanser, tabbar i försvaret mm mm.....eskalerar i en Timråeufori i 4 raka matcher!!
ÖDMJUKHET och MASSOR med dricka är signum för detta kval!!! 8,5 timme kvar....!!!! Tempen stiger för varje minut som går!! Forza Timrå IK i vått och torrt ALLTID ❤❤❤
Charlie2: han är ju så jävla skön den karln! Hoppas det blir mycket av det här under kvalet.
Måste återigen ge en stor jävla eloge för marknadsföringen av denna kvalserie. Riktigt jävla bra jobbat. Jag har gått från oro och förväntan till att bli hypad som fan och förväntansfull. Hur fan lyckas man göra någon förväntansfull inför ett negativt kval? Helt sinnessjukt ju. Men så jävla roligt det är just nu!