20 min ångest kvar ikväll... OM det inte blir förlängning? Eller vi gör en Sverige mot Norge i fotbollen igår... Vi vänder på steken och vinner med 4-3!!!
Affe_TIK: Tar man verkligen laget 1 vecka från kvalspel för att åka skidor? vilket jävla fiasko om t.e.x Wedin/Larsson ramlat och skadat sig, ja jag vet att risken är liten, men jag tycker det är idiotiskt, alla är knappast proffs på skidor/snowboard, det är inga risker man tar, märkligt val av aktivitet om det stämmer.
Synct: Något måste göras i tredje. Vi måste gå ned på folk och Wedin måste få bättre sällskap. Oskarshamn kommer garanterat att spela defensivt i tredje så nu måste vi ha kedjor med spelare som kan passa sig fram genom muren.
Satt nyss och läste om resan förra säsongen.. Fick stryk mot Karlskrona efter förlängning i första matchen...vann andra... Förlorade match 3 och 4... Vann 3 raka och gick upp... Det är en LÅNG serie... ÖDMJUKHET OCH TÅLAMOD!!! Det är signum....det är INTE lätt att spela kval!!!
Kom igen nu, det här tar vi. Det enda som behövs är att vi sätter ett stabilt grundspel. Tips till Freddan; kopiera det spel som ett rödvitt lag gjorde så bra ifjol.
Kerstin_k: Kinnval, nu får du ge FAN i dina jävla blinda backhandpass, vartannat hamnar på ett IKO blad. Sen att man kör vidare med Madsen-Gallo-Wedin gör mig galen.
bar mofftak: Står Svedberg nästa match så är det tjänstefel. Det går inte att beskylla honom för mål 2 eller 3, men att gå ut och göra ett så karastrofalt förstaingripande i en så viktigt match funkar inte. Han är inte i balans just nu.
bar mofftak: Känns som Freddan lite underskattar vikten av vunna tekningar i offensiv zon när man ligger under och har en frisk Wedin i laget. Tråkigt kanske för Freddan att vår överlägset bästa tekare råkar heta Rickard Palmberg då bara, men vafan... Madsen...?
Otroligt att publiken buar när Lilja gör mål. Om det är några spelare i Timrås trupp man skulle tro att Luleåsupportrarna kunde unna ett mål åtminstone på försäsongen, så är det ju de som var med och gav dem det efterlängtade guldet för bara några månader sen…