Synct: Stannar vi kvar så skall Freddan bort! Kan man inte sätta bättre försvarsspel än det här på en hel säsong och inför kval så är det oförsvarbart!
KulltorpsOlli: Det här är så jävla svagt. Vi vill mycket mindre än IKO. De är fan helt överlägsna jag skäms lite. Spelar vi så här luktar det degradering.
Woody Jokinen: Lycka! Men jag står för den tidigare kommentaren ändå. De vågar, vi är rädda. Vi måste sortera bättre. Det finns inget att vara rädd för.
Gallo är som gjord för sånt här. Den utvisningen han får Oskarshamnsspelaren att ta var guld värd, sedan är han där på sista målet också. 🤣 Kryddar med lite tjafs på slutet av perioden. 👍
Bee: Problemet är ju dom där grova misstagen i defensiven uppenbarar sig så fort IOK tar in pucken i vår zon. Oftast dyker dom upp i klungor också; misstagen alltså.
Det här är allt annat än bra för den mentala hälsan.
Kerstin_k: Gallo är underbar i såna här matcher. Skulle säga att det 70-30 i favör för IKO i sudden. Gäller för oss att snabbt sätta en segerpuck, inom 3-4 minuter, max 5. Längre än så kommer vi inte kunna lira utan att bjussa dom på ett mål.
lungan: Ja det är i detta ögonblick vi behöver han, men jag tror inte på han, jag hoppas Brattström, står resten av kvalet, han har ju släppt retur på nästan varenda puck hur lätt dom än är.
{8399}: Trots tappet för dem till förlängning så är det ju vi som har pressen på oss. De har ff allt att vinna, i den här matchen men även i hela serien.
Jag förväntar mig inte nå vidare av en modoit som dig heller, ni är bara så j*vla bittra för er egna klubb är helt under isen år efter år. Men det blir nog bättre ska ni se ;)
{8629}: Tycker att Milou har ganska rätt i att Svedberg inte direkt kan lastas för de 3 sista, däremot satte han prägeln med assisten i slottet på första. Sedan har han ackompanjerad i "skön" kombination med hela lagets försvarspel tappat det.
Synct: Sant men ni ska inte ta något ifrån Oskarshamn, var ödmjuka för en gångs skull. Ni är ju nästa värre än kappvändaren Wennerholm. Ni ändrar eran åsikt så jävla ofta hahaha.
Sputnik: Harald är ovanligt possitiv kring Timrå ikväll. Matchovana och att han ser att Timrå har en till Växel i sig. Drog pararell mot att faktiskt Mora förlorade första matchen mot Leksand förra kvalet. Får hoppas han har rätt.
steveroper: ledarsidan är faktiskt kanske mer stabil än på länge. Tommy har rutinen, Madsen och Marklund kan laget och Karlunden kommer in med lite nya idéer