Nubben som ligger bakom även om Ahdrian tar smällen. Har Nubben nån skam i kroppen så ger han fasen i Timråspelare. Tror ändå att Hahl föredrar TIK annars borde han ju skrivit på för FBK eller Linköping om ryktet är sant att de sliter i honom.
haggen: Det stämmer inte riktigt. Det är Frölundas klubbledning med Ahdrian i spetsen som sagt att man inte kommer att värva sönder Timrå men att man däremot kommer att agera så fort en spelare finns på den öppna marknaden om den spelaren är intressant.
Skulle Hahl ändå bli klar för Frölunda behöver ju inte Nubben visa sig i Timrå igen. Tyckte nämligen att han mer eller mindre lovade att inte rycka i Timråspelare i första taget.
Tar du första lönebudet vid nya kontraktsförhandlingar om du tillhör Elitseriens toppskikt av spelare så är du lika dum som om du accepterar priset på en fejkrolex I Bulgarien utan att pruta.
Simmalugnt: Ja vissa här inne har ju sagt att hahl aldrig skulle spela för en annan elitserieklubb,får se om dom får rätt. Mitt tips är att han spelar i frölunda nästa säsong,annars skulle han skrivit på för timrå redan för ville han spela här så finns det ingen anledning att vänta med en underskrift förutom möjligen att trissa upp lönen men han lär nog få vad han vill ha.
Att prata om klubbhjärta i dessa tider känns bara löjligt, men med tanke på omgivningen och hur spelet har sett ut i slutspelet så kan jag inte se att Riku om han blir kvar i Sverige spelar någon annanstans än i Timrå. NHL eller Timrå, jag tror det är vad som gäller. Jag kan ha fel, men det är min känsla.
Helg Ernest: Finns ingen av dom som kan tillföra nåt till vår trupp, tycker jag. Ryno kanske, men han har väl inte rosat marknaden direkt, så nej tack.
Manderville: Med tanke på att jag lade ut länk till detta, och många andra här på HS pratat om att Saravo kan vara aktuell för Timrå, så tror jag det är några stycken fler än bara jag som bryr mig. Bara för att du inte bryr dig betyder inte att ingen bryr sig, eller?
Någon som Timrå borde kolla på är Mats Hansson. Han har inte direkt gjort bort sig i Borås. Det jag sett av honom i play off spelet så här långt, så har han blivit bra mycket stabilare än han var i Timrå innan han gick till finska SM-Liiga.
Maggan: Om nu Skogs kommer till Timrå är han ett bra byte mot Kokko. En yngre skridskostark offensiv back. Men vi saknar fortfarande 30 minuters backen...
Maggan: absolut.. men ja hoppas att dom plockar in en riktigt bra back nu och inte hoppas att junisarna ska ta ett kliv till i utvecklingen.. Visst de är bra att dom få speltid men i 4 femman.
Tjalle: Ja synd att Timrå IK inte fick fingrarna ur arslet och skrev nytt kontrakt med Kokko redan när han frågade i nov/dec. Att han var bra hade vi ju sett sen länge.
Tjalle: Riktigt tråkigt att han inte stannar. Lite dåligt av ledningen att inte ge han ett kontrakts förslag nu när han var varit den bästa back i TIK i vinter.
Skarin: Hoppas att det ryktet är sant. Såg LHC-MIK med visst fokus på honom och han såg bra ut. Åtmistone framåt, i försvar tycker jag det kan vara svårt att se på TV vem det är som gör missarna hemåt.
FH - avdammad: Härligt med en del nostalgiska inlägg idag. 1965 var jag nio och fick börja följa farsan på Timrås/WÖ:s och Giffarnas matcher. Dessa lag fastnade längst in i hjärtat och är kvar där lika hårt fortfarande.
Nubben som ligger bakom även om Ahdrian tar smällen. Har Nubben nån skam i kroppen så ger han fasen i Timråspelare.
Tror ändå att Hahl föredrar TIK annars borde han ju skrivit på för FBK eller Linköping om ryktet är sant att de sliter i honom.