Skarin: Fan det gick fort det... Synd, för jag skulle absolut inte ha haft något emot honom. LW står det på elitprospects, men det är precis som du säger att han gör sig bäst som center och har spelat det mestadels i FHC.
Ambroo: Han kanske är tänkt att ersätta Regin? Hahl tror jag stannar, så det är ju Regin som behöver ersättas. Jag tycker isåfall att Plüss är en bra kandidat.
Jensen_12: Han har precis fått en knodd vilket gör mig ganska skeptisk. Han kommer säkert om han blir erbjuden ett längre kontrakt (3 år). Då är det säkert lättare att övertala hustrun också.
T T: Jag tror faktiskt han kommer till Timrå. Han vill nog prova något nytt. Var det någon som sa att han nyss blivit pappa? Om det stämmer så ser det lite mörkare ut. Men det är klart, om han tänker på samma sät som Kalle Koskinen med skola osv, så har han ju runt 5-6 år på sig innan ungen börjar i skolan, så han ska nog passa på att prova nya utmaningar nu.
Jag hoppas iallafall att han kommer till Timrå IK.
Berglund: Jag håller med, på sätt och vis. Jag skulle också vilja ha en stor tung och offensivt skicklig nordamerikan. Men jag har inte heller något emot en finsk back i klass med Salmela eller Lehtonen.
stoff: Offensivt sett ja. Jag undrar dock hur bra dom är i det defensiva arbetet. Jag tror inte vi klarar oss med Jonsson och Skogs i egen zon, vi behöver någon mer renodlad defensiv back.
Gorkyman: Instämmer rätt ålder..rätt känsla för vart målet är e beläget vi harju många kantspelare på rehab o kan behöva Kalle O. plus cetrarna helst brörderna ..R... Riku o Regin...plus speri finski baakii som tex. Anssi POwerSalimiaplay... el miko lethoupckenåimålinen...
Uno Gordon: Vi har rätt båda två. På "tröjnummer"-sidan här till höger finner man både: # 4 Mikael Johansson och # 9 Mikael Johansson. Den Micke Johan jag minns bäst är den från tidigt -80-tal och då var det tröja 9 som gällde.
Rip Kirby: Vet att endel hatar Karlstad och Färjestadsupporters här så jag skriver inte så ofta
Men idag hör jag undantag. Tänkte först berömma Timrå och Tommy för att fått ihop laget så bra och prestationen igår är det starkaste jag ... | Läs mer