Ah precis som jag misstänkte så driver ni bara med oss stackare som suktar efter ett nyförvärv. Det är faktiskt relativt lågt att pyssla med sådant i dessa tider (även fast jag vet att det finns folk som tycker det är vansinnigt kul av någon anledning).
Blizzard: fattar ingenting .. antingen måste någon vara inloggad som jag någonstans eller också är något väldigt fel .. för de där inlägget om nyförvärv har inte jag skrivit
Laken: men dom där 155målen som Superfalle pratar om är ju inte för samma klubb eller bara i landslaget utan totalt. Så de blir mycket matte i kväll om vi ska se alla spelare som samlat ihop 155mål. Eller så väntar vi på tidningarna....
Tydligen panik i Örebro då de har både sin kanadensare Dwyer och skyttekungen Henrik Löwdahl skadade. Intressant och veta vad han får i lön. Örebro har ju en hel del pluring.
mattias - 74: De är riktigt knasigt hur de kan bli, för 3 år sedan var han framstående i ett mästarlag i Finland och nu ska han spela i 3:e divisionen i Sverige.
Maggan: HAha shit ja trodde hon svarade på de där om machuulda :P Självklart vill jag ha Riku tillbaka :) som ja sa förut borde vi kirra en banderoll tills nästa gång han kommer på besök där de står typ "We want you back Riku".
" Klubben skall ha två intressanta namn på sin önskelista, en finsk landslagscenter samt en tjeckisk klassback. Dessa båda verkar också vara intresserad av erbjudandet."
Det är väl bara att sätta igång och namedroppa då!
MB: Är vä fel att säga att man inte ersatte Kokko? Han var den bäste offensiva backen, den som kom in är Lethonen som är betyyyyydligt bättre både offensivt och defensivt.
Däremot missade man att ersätta 1-2 renodlade defensiva pjäser därbak samt en första center, det är vi nog alla överrens om :)
Reder man ut stormen och inom kort får in en stabil back plus 1:a center (om Wandell inte kommer tillbaka på fredag) samt gör ett hästjobb redan nu inför kommande säsong så kanske vi får en positiv "Silly Season 09/10" tråd framöver. Är dock mycket som skall klaffa så nog fanken ser det tungt ut :/
Hahl Bundy: "Utifrån situationen med Tom kollar vi på centrar " utifrån de som hände med Tom? men herregud, en ny center hade vi behövt iaf även om Tom W hade varit kvar plus en back då
"Kommer vi att se några förändringar i truppen under landslagsuppehållet? – Det kan jag inte svara på just nu. Utifrån situationen med Tom kollar vi på centrar och ambitionen är att få hit någon så fort som möjligt."