Yellowcard: Det som är intressant är vad Frölunda kan erbjuda Pääjärvi som gör att han utvecklas än mer för att ta steget till NHL längre fram. Timrå var till en början rätt snål med speltid men med det spel Pääjärvi visat upp under senare tid så har han också fått rejält med speltid.
Har liksom lite svårt och tro att det främst handlar om pengar för MPS (och där lär vi inte ha en chans mot VF), utan för Magnus utveckling och framtida karriär måste det viktigaste vara att få spela. Undrar vad Norberg har lockat med om det ligger någon sanning i ryktet.
Sedan är det oerhört trist att såna här rykten dyker upp mitt under brinnande säsong. Sånt här tar mycket energi från truppen, det gör dessutom extra ont när spelare ryktas från Timrå till Frölunda.
Modoante: Du glömmer en sak
Större Arena= högre driftkostnad, iaf i ert fall.
Icing-Ove: Personligen skulle jag kunna offra ett ben för att få Mikko Kurvinen till Timrå. Men honom släpper ni väl förstås inte?
Annars går det illvilliga och envetna rykten om Johan Backlund skulle gå i en bytesaffär under januari till er, mot vaddå undrar jag stillsamt? Inte kan väl Timrå köpa ned sig så förbannat att byter till sig en polsk bärplockare som båsdörrsöppnare?
Det vore sannerligen ett alltför tidigt aprilskämt och väl magstarkt även för mina sinnen.
Fria spelare
Är det någon här på HS som vet vad det finns för "fria" spelare ute på marknaden som kan tänkas skriva ett kontrakt?
Eftersom både jag och säkert många andra skulle vilja se minst 2 nya ansikten i truppen omgående.
Hamnar vi i en kvalserie så har jag inte stora förhoppningar till överlevnad i ES, Med tanke på hur Leksand och AIK storspelar, ingen av lagen har ens 10förluster på 30 resp. 31 matcher.
Förslag till värvningar?!?!??!
hiamata