Uno Gordon: Vilka ska vi värva då Anton strålman och kenny jönsson som 1a backpar eller? Inse fakta,vi ska vara glad om vi kan få backar som lirar i landslaget under kalle anka turneringar (Sanny lindström klass).
JimmyH: Men ta hit Skogs då för i h-e så får vi igen käften på merparten av fansen. Han är ju så super. Men skyll inte på mig om det barkar åt fanders. Skall vi inte köpa loss Pukka ifrån Luleå på samma gång då när vi ändå håller på. Han kan ju utvecklas om han kommer till ett bättre lag precis som Skogs. Ambitionsnivån är ungefär densamma. Alla tror att Skogs är en ny Anton Strålman bara för att han har spelat i landslaget.
Steff: Bry dig inte om vad Uno säger, Skogs är en mycket bra back med framtiden för sig, sen har väl Skogs en hyfsad bössa också om jag inte sett helt fel ?
Snoop: Jag skall ha guld nästa år och inte om 10år. Vi har inte så bra backar redan nu att vi kan chansa med Tomas Skogs. Han är för dålig i nuläget i mina ögon.
Uno Gordon: Hur gammal är Skogs jämfört med era backar????Han har väl framtiden för sig ....å jag lovar att det finns inte EN eliserieback som är snabbare än honom på skridskor...Men jag vet ju inte hur seg/dålig kokko är :)...Men Skogs har jag full koll på :)
Steff: Vi får värva tillbaka Mikael Simons då istället. Får man inte den ena, får man väl ta den andra. Nä, man får inte vara så här ironisk den här tiden på dygnet. Mr Simons tar knappt plats hos de blå!
Uno Gordon: Skratta på du men BÅG kan nog mer än vad du kan, Skogs är absolut ingen allsvensk back och Kokko gör en bra säsong, sen kanske ingen av dom är några superbackar men de är de ju ingen som säger heller, Skogs är ju född 84 och han har en fin framtid.
htikare: Åh herregud man blir ju tamefan mörkrädd alltså över ambitionsnivån hos vissa skribenter på detta forum. Jag kan faktiskt hålla mig för skratt.
Skogs och Kokko. Ett dugligt allsvenskt backpar på sin höjd. Men i Elitserien? Dansa en sommar kan alla göra. Det är sedan agnarna sållas ifrån vetet och tror man på fullt allvar att man vinner några SM-guld med Skogs och Kokko i laget då är det sorgligt.
Steff: Men om mora skulle råka ramla ur elitserien, så går det väl inte att undvika spekulationer om att ett lockande anbud från någon elitklubb kan bli svår att motstå för herr skog.
fredriko74: Jag gillar Tomas Skogs skulle gärna se honom i Tik..vass på rören o offensiv...han o Kurvinen Moras bästa backar så.... gärna honom i Tik..rätt ålder också...
Verkligen synd att Sanny sticker, en bra spelare och en riktigt trevlig person som alltid har tid för oss fans, stannar alltid och pratar även om han är stressad, en riktig kanonkille på och utanför isen. Synd även på kalle, bara hoppas att Kokko stannar. Trots sin halvdåliga säsong i fjol har han varit bland dom bästa i år, Skogs och kokko blir ett perfekt andra backpar.
Uno Gordon: Menar du att du blir störande om jag råkade skriva gårdagens rubrik: ruskigt iskall i smått istället för RUSKIGT ISKALL? alt Ruskigt Iskall.
I vilket fall som helst så reagerar vi då lite olika på vikten av just den betydelsen, för mig räcker det att förstå vad budskapet ger.
Sen om rubriker blir skapta i versalt snitt det bryr jag mig faktiskt inte om.
Men nu sätter jag också punkt i denna debatt och diskuterar hellre Timrå Ik och på vilka positioner vi behöver se över nästa år för att kunna konkurrera med övriga lag.
Uno Gordon: Helt rätt kan tror att du har lyssnat på mig, ska man gå hela vägen är fösvar ett måste se på Modo kanske den bästa besättningen följt av HV. men inte sagt att Modo är nån mardrömmotståndare
fredriko74: Det har jag tidigare erkänt också men det har du tydligen helt missat. Att göra enstaka fel kan jag leva med. Men att ställa upp en rubrik med små bokstäver och sedan genomgående ha det i en text är jävligt störande och det står jag för oavsett vem som skriver det hela. Jag "missar" ord i bland - I know! Och felfri har jag aldrig någonsin varit och jag har heller inte försökt påskina något sådant.
Dream Team: Jag gör dig gärna sällskap i att lägga ner debatten om det "råkar" komma upp några grammatiska el stavfel på denna sida.
Tycker bara det är absurt och lågt att ens engagera sig att kolla upp, huvuvdsaken är väl ändå att man kan summera ihop innebörden av inläggen och tycka till!
För personligen känns det inte som man vill vara någon svenska lärare på en hockeysight, är väl ändå ämnet hockey som ska snackas här, och då länka ihop snacket så det har med Timrå IK att göra!
Så yxa ner vad gällande rättstavning på denna sida då fortsättningsvis!
fredriko74: Nu har du på ett framgångsrikt sätt lyckats belysa att ingen någonsin varit perfekt vad gäller stavning i den här gästboken. Det tackar vi för. Min gissning är att ingen, vare sig i den här gästboken eller i någon annan, här på HS eller i något annat forum, kommer att lyckas med detta, alltid. Inte du, inte Uno Gordon, inte jag och inte heller någon annan. Ska vi inte sätta punkt där, tycker du?
Nä, men gillar inte bezzerwissrar som reagerar över ett stavfel, och inte blir det bättre när man själv inte formulerar sig rätt grammatiskt!
Men fortsatt du och leta stavfel på inläggen som droppar in, och så ska du se att det blir bra!
Du kanske lyckas övertala några här att Tomas Skogs är fel man för Timrå, men med mig går det inte, har nog lite för mycket skinn på näsan för att vara påverkbar.
Jag undrar om vi inte ibland glömmer bort att vi har ett motståndarlag på andra sidan som inte vill att Timrås stjärnor ska åka 8or runt dom. Kan det vara så som Leksands huvudtränare sa inför matchen, att EP och Dahlén är bra ... | Läs mer
Inse fakta,vi ska vara glad om vi kan få backar som lirar i landslaget under kalle anka turneringar (Sanny lindström klass).