Bagarn i all ära, men jag ser nog lillebror i andrakedjan hellre än Bagarn. Lillebror är nog lite vassare offensivt. Klart, Bagarn ger väl lite tyngd åt en eventuellt lätt kedja.
Ambroo: Ja, tänk vilken skräll om Timrå landade honom. Wow alltså! Men det strider mot mina principer att tro att Timrå ens är i närheten av att vara intressant för honom. :&
Anonymous: Ja enligt Tomas Ros var dom det. Men den killen skriver ju precis som han vill, oavsett om det är sant eller falskt, relevant eller irrelevant.
andyo: Det skulle inte förvåna mig om Ros skrev att Hahl lägger skridskorna på hyllan efter kommande säsong och satsar allt på sportfiske. Han har ju en fantasi i nivå med J.K. Rowling.
lungan: Förhoppningsvis får vi se han i Timrå snart, han lär nog spela iaf en säsong till då han säkert vill revanschera sig, han spelade som sagt bara 22 matcher i år och gjorde 6+6, men han vill man ju helt klart se i Timrå igen :)
Jensen_12: Ja Kalinin skulle inte sitta fel, dessvärre blir de nog ryssland för honom, men hoppas kan man alltid göra, men silly season för timrås del har varit totalt stendött ju.
mikenomad: Ja iofs så har de inte varit dött på spelare som lämnat, men på den inkommande fronten är de verkligen dött, och Mikko L verkar aldrig bestämma sig och centermarknaden verkar mycket mager så de ska bli intressant att se vad Timrå får ihop.
Kerstin_k: Jag fattar inte det här med att värva unga talanger, 2 av dom 10 talangerna får vi behålla i mer en 1 - 2 säsonger när odm är riktigt duktiga, annars så får dom speltid, dom går bort sig och harvar, i några säsonger, sen har dom en säsong, bir lagets framstående spelare, sen adjöss till NHL, då ser jag hällre en Sebastian Erixon än en Dennis Persson tex. Och Eric Moe som vi faktiskt ha chans att få behålla länge ska alltså konkurera med en talang från djurgården som vid första bästa chans eller andra bästa chans sticker till NHL. Känns inge vidare. Jag tycker vi har gott om talanger i egna led som vi kan släppa fram istället, lite mer långsamt.
Snoop: Japp det är dött och det kommer inte att hända mycket före den 15 juni heller för alla "bra" spelare inväntar vad som sker i NHL och därefter får europa utom ryssarna då slåss om de som blir över.
Sen snackas det med många utifall att men kommer de från NHL/AHL så får inga förhandlingar ske innan kontraktstiden gått ut m.m.... så vi får nog vänta lite till....
Huruvida Lehtonen inväntar ev NHL kontrakt vet jag inte. Men vad jag hört så är snackar väl Timrå med en center från NHL/AHL oklart vem...
kanske Manderville har tipsat om nån - vad vet jag
Snoop: Är det någon här inne som sett dene Lehtonen spela? Han målas upp här på HS, som en "frälsare" och man kan nästan tro att det är en spelare med Niklas Lidströms eller Brian Leech kvalitet vi pratar om... Jag hoppas också som de flesta att vi kan kontraktera denne finne - men har en föraning om att om han "bara" skulle vara suverän - så kommer han att i mångas ögon vara en besvikelse.
Kevin O Shea: Jag har sett honom spela genom canal+ webbsändningar från sm liiga och han är bra, skulle helt klart bli en av dom bästa backarna i ES, men de är bara min åsikt.
Bettman: Beror väl på om moe opereras för sin axelskada o kommer igång sent in i säsongen eller om han försöker träna så gott det går o köra hela säsongen med ut med axelproblemen kvar....vi kan nog inte vänta stordåd i utveckligen för Moe under dom förutsättningarna...antagligen därför som persson kommer,,,
Montén Python: Absolut en självklarhet för oss som är duktigt utomsocknes: Är sedan många år guldmedlem och en flitig gäst i den allt bättre TIK-shopen.
Frun (håller på Lakers) frågade för nån månad sen hur många replikor man kan ha. ... | Läs mer
Hedström - Andersson - Axelsson
Tenkrat - Varada - Hynning
Ja, varför inte?