Skarin: Det är snart dags att helt ge upp de namnkunniga centrarna. Det vore nästan bättre att satsa på en eller två renodlade forwards för att sen skola om Jonte och även köra Pyrret som center än att kriga om spelare av Wandells kaliber. Forwards av rang finns fortfarande på marknaden och här är inte urvalet så urholkat så att samtilga "riskerar" att hamna i de pengastarka ligorna.
mikenomad: fan killen är ju halv dansk (kolla på efternamnet, lr de behövs inte han bor ju i danmark tamefan) sånna där dumma bönder ska man inte lyssna på.
söderbergh: "...det är lika kul att hälsa på här varje gång". Förstår att du är avundsjuk på oss vars favoritlag engagerar hela Sverige jmft med "ditt" skitlag som inte ens engagerar i den egna hemstaden.
Penga kåta spelare fy fan för sånt skit som bara tänker på sig och inte på vad de kommer i från. Pengar ger inte evigt liv fatta det foppa näslund modin mm. Tur att Zäta inte är så som dessa penga horer.
Blizzard: dom dumma danska bönderna är ju dom som håller på samma politik som du: "släng ut invandrarna" Skåne borde ju vara nära himlen (Himmler) för dej!
Nog för att det är låg säsong för hockey men att ägna så mycket kraft för att klanka ner på skåningar i en silly season-tråd bara för att en patriotisk Malmöit ägnar tid åt att skriva provokationer är även det ganska lågt.
Jag ser gärna lite mer höjd och byte av samtalsämne.
diffe: jag är inte P.Forsberg, men om jag fick välja så blir det colorado men om jag var P.Forsberg så skulle jag sluta att skämma ut mig genom att vägra inse att min karriär är över. Så det skulle bli skridskorna på hyllan!
Jensen_12: Ett välkommet tillskott i defensiven. Ingen offensiv back alls utan tydligen vad jag kunnat läsa en kille som kämpar hårt och är jobbig att möta i för motståndarforwards.
Såg dessutom ett antal klipp på Youtube med honom med varierande fightresultat.
diffe: fast lite håller jag med dej.. det kan jag väl erkänna.. men frågan var om forsberg var penga kåt eller inte... jag tror inte det är pengarna som gör att han vill spela i nhl... han har nog så han klarar sej.... eller vad tror du?.... diffe ....
superfalle: tror inte att det är pengar som styr, men han borde bjuda Modo på en sista säsong medans han kan stå i grillorna det kan ju bli några matcher i alla fall
diffe: ja kanske det.. men han har gett modo så mycket redan.. vad tror du om fflytten av eon till sundsvall då... det är väl ett måste om vi ska ha en chans att hänga med i toppen på sikt ... det här går ju inte... vi lever ju på 2000 talet
Mackelito: Bara det kommer en ny center så. Jag tycker att värvandet av en sådan dragit ut på tiden så mycket att mina farhågor säger mig att det inte kommer tillkomma någon center.