Hur är det med Tom Wandell, kommer han lånas ut eller handlar det om ett "riktigt" kontrakt om han nu blir klar för Timrå? Vore gött om han signade på ett längre kontrakt tycker jag - en bra talang som lär blomma ut med tiden hos oss!
General_Moisio: Ja han verkar riktigt bra... Hoppas bara det flyter på för honom så att det inte blir som för Marttinen. Men i och för sig så är Lehtonen ett säkrare kort en Marttinen...
Wayne Gresky: Drömma och drömma... Det känns definitivt som att TIK skulle kunna ha möjligheten till att knyta upp honom, om han nu är sugen på ytterligare en europasväng vill säga. Det faktum att han varit över en kort vända till Ryssland och inte alls färgat gör att man förmodligen kan räkna bort dem och det är ju aldrig fel.
Cartman: Av det man kunnat läsa sig till om honom så verkar han ju inte precis vara den mest ödmjuka och det skvallrar väl även hans många klubbyten om. Jag tycker den här killen på förhand känns väldigt spännande. Han har producerat 0.5 poäng/match i NHL, vilket är nivå med RR, han är några år yngre, och att han dessutom är rightare tilltalar mig.
Söderöver: På tal om Lander. Enorm skillnad när han var tillbaka. Han är inte längre någon vass offensiv spelare men hans styrka på puck gjorde stor skillnad i offensiv zon. Bland annat.