Nisse Pisse Päron Pung Den förre djurgårdsspelaren är ett av de hetaste namnen som fortfarande inte har hittat någon ny klubb. Flera elitserieklubbar har visat intresse för landslagsforwarden under sommaren,
Jensen_12: Ja jag tycker iallafall dom ska försöka ta hit Bogg. Behövs nån fler äldre spelare i laget. Dessutom får dom han nog billigt som sagt och jag tror inte han skulle göra bort sig. Rutinerad och bra framspelare...
TRL: Vad fan har du smakat för någonting nu egentligen? Håkan Boggs bäst-före-datum har redan passerat. Käkar du köttfärs ifrån ICA också? Låt bli. Mora+ICA+Timrå är ingen bra kombination.
Nybbe: nej Regin kommer inte "hem". Dallas situation är inte Ottawas. Tar Regin inte plats har han gjort tydligt att han är villig att lira i farmarlaget (AHL).
Om du inte känner till Dallas sitation så har dom inget farmarlag i AHL denna säsong så Timrå brev en bra lösning för Wandell.
Uno Gordon: Haha.. jag mailade Stefan Lindqvist och enligt honom har Håkan Bogg funnits med i tankarna hela tiden men att han inte är något namn som är högprioriterat. Han tyckte inte att han var en center som "Spetsade" till centersidan och det tycker väl inte jag heller men han höll med mig om att han säkert skulle funka bra i Timrå. Personligen föredrar jag hellre en duktig framspelare än en målskytt för det har vi redan om vi bara får hit någon som kan passa fram. En riktig assistkung skulle ja vilja ha. En Stefan "Skuggan" Nilsson typ. Och för övrigt äter jag inte kött från ICA. Ska jag ha köttfärs köper jag det på Lidl... det är både billigast och fräschast så dä så! ;)
Cartman: nej vill minnas att TIK för ganska länge sedan slagit fast att ingen fler back kommer att värvas. Det skulle eventuellt vara någon ersättare till Moe men i övrigt nej. Det är mest här på HS folk kommer upp med ryktena känns det som (på egen hand dvs.)
Cartman: Jag trodde backkvoten var fylld nu. För mig får dom gärna plocka in en till back. Finns det bara kapital så... Hur ser skadeläget ut för Moe, någon som har koll?
Frella: Okej får hoppas dom kanske kan låna in en back om det skulle se riktigt illa ut... kanske därför dom har med Stefan Andersson från Sundsvall... han var väl back? Dom lurar väl på att låna honom
Anonymous: Pärssinen, Tenkrat är utpräglade målskyttar... men har man ingen som kan leverera mackorna är det svårare att få utdelning. Jo de har haft svårt att göra mål men som jag ser det har dom haft ännu svårare att hitta någon som kan servera de där riktiga smörpassen
T T: Jo givetvis men har man en bred backbesättning brukar det vara lönsamt i slutet av serien. Det är alltid folk som blir skadade. Och som det lät på ledningen skulle dom ju inte använda Andersson. Och Moe är ju borta ett tag till. Menmen... de där löser dom säkert på bästa sätt utan oss analytiker här i HS ;)
Ambroo: haha jaa.... Det är lika stor chans att Sakic kommer till Timrå, en som att jag skulle börja heja på Timrå... Eller ne föresten det är nog större chans att Sakic kommer ;)
Ambroo: Tänk dig rubrikerna; "Timrå värvar stjärncenter!". Man klickar och förväntar sig en amerikan som man aldrig hört talas om men som gjort nästan ett byte i NHL och förtjänat epitetet "stjärncenter". Istället möts man av namnet Sakic.
Mohahaha. Stor chans. Nån dumjävel som köpt historien om att nån sportchef har pratar med honom och att han är intresserad. Haha.
Vi har ju en alldeles för tunn trupp (se under min profil), betänk dessutom att skador kommer att uppstå! Vi MÅSTE bara värva en förstacenter och en elitseriemässig back.
Uno Gordon: Håller med, men snart kommer det någon/något som tycker att man är patetisk/sorglig, bjäbba, bjäbba. för att man gläds. Det lär väl komma någon och säga att försäsongsmatcherna betyder inget bjäbba, bjäbba.
Modano: jo vi har en liten förmåga att suga upp andra lags rejects.... och hoppas på utveckling här trots att dom inte utvecklas på flera år i föregående klubb.
Den förre djurgårdsspelaren är ett av de hetaste namnen som fortfarande inte har hittat någon ny klubb. Flera elitserieklubbar har visat intresse för landslagsforwarden under sommaren,