Yellowcard: Äh, de vill bara att fler ska komma på träningen. Tror knappast det kommer fler än vad det gjorde på Frölundas första isträning, närmare 800 pers, och det utan något löfte om att någon ny spelare ska presenteras.
Försökte hitta alla tänkbara namn... Kanske ja prickar rätt..
Kimmo Kuhta(Trolig Värvning) Martin Karsums Janne Pesonen*Drömvärvning Ned Lukacevic Antti Pihlström* Drömvärvning Marcel Goc*Halv Drömvärvning Jannik Hansen Jussi Tarvainen(Trolig Värvning) Sami Torkki MATHIAS TJÄRNQVIST * Drömvärvning Niklas Anger * Halv drömvärvning/hel Mikael Renberg Pasi Saarela Fredrik Krekula MIKA HANNULA * Drömvärvning Daniel Despotovic (Trolig Värvning) Teemo Eloumo (Trolig Värvning) stavning** Conny Strömberg (Oddsen emot men ända en spelare som stämmer in på profilen ''nästa värvning'' Juhamatti Yli-Junnila Lars Ottinger Om det inte är en värvning av ännu större slag så har jag finkammat aktuella namn, får se om jag lyckas pricka rätt.. OBS Div1 har jag knappt kollat på..
Kerstin_k: Det låter ganska troligt med tanke på att de skulle ha kunnat publicerat nyförvärvet offentligt i medierna innan träningen. Nu gör de ju en lite halvstor grej av det hela vilket kan betyda att detta mycket väl kan vara ett guldkorn.
Karl Fabricius har väl redan nämnts i ämnet nöförvärv tidigare. Nu då Frölunda verkligen har överskott av spelare torde väl han kunna vara ett alternativ.
mikenomad: Det skulle, enligt källor med insyn, tydligen vara en bra spelare som det handlade om. Nu är ju i och för sig "bra" väldigt subjektivt så det ger oss kanske inte mycket mer att gå på. Men tydligen handlar det om en spelare som någon person inom Timrå IK anser uppnå standarden för att klassas som en bra hockeyspelare.
Hahl Bundy: Fantastikst häftigt gjort av Linkan och Co. Imponerande att dom har lyckats undanhålla detta för den stora massan. Precis så här ska man göra. Lite chockartat och coolt!
Nu återstår det ju dock att se vilken kaliber nyförvärvet håller. Kan ju bli fågel och det kan ju bli fisk. Jag tror att man får trycka ner förhoppningarna en aning. Precis som andra varit inne på torde någon "större" namn redan blivit kännt. Men man vet aldrig. Det ska bli roligt att se vad det hela utmynnar i.
Det kan väl ändå inte vara någon supervärvning som presenteras direkt med tanke på att man inte hört någon alls. För även om Linkan är bra på att hålla tyst så brukar agenter kunna prata om inte annat än för att trissa upp priset på sin spelare.
Hahl Bundy: känns som ottawa måste lägga ett ganska klockrent bud på Mattias....
"Gud vad underbart det är att bo i hus, kommer aldrig mer vilja bo i lägenhet. Och jag vill aldrig flytta ifrån det här huset heller! Det är perfekt för oss och än så länge trivs vi superbra."
Stridhsyxa: Bra svar av Nubben i en situation när allt talar för avslut. Det hade varit relativt ohärligt om han sagt: "Boyce är slut". För egen del tycker jag detta citat är betydligt trevligare att nämna: