Ja nygge ska till Chicago o scouta men Kontiola tillhör ju numer Anaheim och spelar för Iowa Chops i AHL och ja har ingen aning hur långt de är mellan Iowa och Chicago, men Kontiola skulle vara en kalasvärvning hoppas han kommer till Timrå.
JimmyH: En sak jag tänkte på i din senaste blogg... Att ha Jimmie Ericsson och Sanny Lindström i samma lag skulle bli intressant ^^ Det var väl Jimmie som retade gallfeber på Sanny så han slängde handskarna och pucklade på han lite grann
I nåt TV-program för nån vecka sen påstod Percy Nilsson att vi hade "snott" alla deras juniorer. Förutom M-P-S vet då jag ingen fler hos oss som är fostrad i MIF. Hur ser det ut i vårt J-20 lag?
JimmyH: Ang dina spekulationer om vilka spelare man kollar på i USA så går mina tips på tre spelare...
Tim Stapleton - rightare , Snabb center bra i PP har vart två år i Finland...
Pascal Pelletier Center Rightare , har inte slagit i genom i NHL, spelar dessutom i Chicago Nyförvärv kanske ???
Alexandre Giroux Tjatar om denna kille varje år , tycker han är en enormt bra center som skulle passa skitbra som center i första kedjan i Timrå.. Hoppas kan man!!
Ambroo: Jag tror att Timrå är det lag som är mest beredda att signa ett långtidskontrakt om det är det som avgör. Fbk har ju redan utalat att de redan har full trupp egentligen.. Men ingen vet vilka faktorer som fäller avgörandet. Jag Hoppsa det stavas HJÄRTA.
Mackelito: Pascal Pelletier är varken center eller rightare. Han har visserligen spelat center ibland men han är oftast ytterforward. Men han är alltid leftare.
El Maco: Det där har jag ifrågasatt redan eftersom det sedan Dagbladets "avslöjande" för ett antal dagar sedan inte stått en stavelse att läsa om det någonstans.
El Maco: Han är inte klar än, ja mena Timrå olch Brynäs har båda spelat färdigt och de finns ju ingen anledning att sega på med de då ju så han är nog inte klar.
Yellowcard:Men lilla du, vet det kom lite hastigt för dig, men försök och se det goda i det, Johan har gjort mycket för klubben och vill gå vidare, och vem vet han kanske lämnar plats till någon som är så mycket bättre,,så försök att inte vara ledsen nu:)
Harryhaffa: Kom kanske inte så hastigt, men tack för att du är så omtänksam och sympatisk! Lilla jag har nu gråtit en skvätt och ditt inlägg gjorde verkligen susen! Mår genast bättre och ser fram emot näste man som är redo att offra kroppen och själ som bagarn gjorde byte efter byte.
Ambroo: Näe det var en "mental" utlösning. Lättnaden är oerhörd. Gör man några vettiga backvärvningar nu (Sanny, Fransson m fl) så kan jag till och med förbise att Skogs blir kvar i truppen...
Som vanligt ät min dygnsrytm obefintlig. Inte är det någon som skriver här på nätterna heller. Nu hoppas jag på att Nygårds har några trevliga nyheter att berätta när han kommer hem från sin lilla resa så kanske det blir lite drag på den här sidan igen. Då har jag ju något att läsa igenom på nätterna i alla fall.
JonteD: Sorry om jag är okänslig, inte alls min mening här. Och onödigt att bråka givetvis. Men jag tillhör nog den skaran som tycker att man på en seriematch går neutralt klädd om man inte har nån lag tillhörighet med lagen som ... | Läs mer
Kontiola
Strålman
AHL Centrar Ev NHL
ev Anders Eriksson och Kolan..