När Pääjärvi var i stan före VM så skulle han träffa brorsan och - Hynning.
När Lander skulle fira kontraktet så bjöd han hem - Hynning.
Han verkar poppis. Vår nye kapten?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Simmalugnt: Överlever vi ens vintern? Det är frågan det. Vi kanske blir tvångsdegraderade i november redan.
Ta det lugnt grabbar. Detta ska nog kunna gå på något jävla vis.
Redigerad kommentar
Skarin: Om Hynning tackar nej kanske erbjudandet går vidare till BS...
Men vi siktar på slutspel!
Spanarn: Det glädjer mig att du tror stenhårt på det här utan någon som helst oro. Hur du kan känna så är rent ut sagt fantastiskt. Iofs är det ju bara 4 maj än. Du inväntar Laatikainen och Hynning först innan du vill kommentera ett lag förstår jag. Ok då.
Däremot håller jag med dig fullt ut i ditt inlägg för en liten stund sedan. Ligger mycket i det resonemanget. Men hur skulle det se ut om det inte resoneras negativt kring saker och ting och med debatter om vad som är rätt eller fel? Till att börja med hade vi inte varit en elitklubb.
Det vi behöver är två offensiva kvaliteter i form av en pp-back och en ytterforward. Kan inte riktigt se Hynning passa in i den bilden. Men det kanske är som det är med vår förening för tillfället.....
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Olle: i morse när jag möttes av nyheten så var min första spontana känsla att Timrå IK måste vara skyldig Hynning pengar och att man på så sätt förhalar utbetalningen med att erbjuda honom nytt kontrakt. Men så illa kan det väl inte vara, tänkte jag.
Ser nu när jag läser Hamrins blogg att han är inne på samma tankegångar. Kanske att det ligger något i detta ändå.
Dock vet jag inte om det hjälper oss att göra mål men va fan, skit samma, orkar inte gnälla nu.