*Byter ämne*
Vad tycker ni om att Thomas Lundström har lämnat Mörrums GoIS?
mikenomad: Grattis. Du har nästan hittills av alla tikar kommit närmast att tilltala en modoit utan att gå till personangrepp. Det uppskattas.
Nu tycker jag ju att Mörrum är ett ställe där man skall fiska lax, inte spela hockey på. Alla som lämnar den klubben gör det rätta.
Hahl Bundy: När jag är tillbaka hoppas jag att stenar är färdigvända, Perra bär 742 på sin brandkårshjälm och Nubben står staty på Domustrappan (åjo det finns en Domustrappa om än lite omgjord). Lill-Staffan har återvänt hem, vår förstecenter är klar, det har inkommit en 8-9 nya backar, Hasek är här.
Två veckor går fort, men jag säger som Skarin: Det kan gå.
ÖstrandsNisse: Om man slår ut 300k på 5 månader minus arbetsgivaravgifter så blir det ca 40k i månaden vilken kan göra skillnad om Timrå själva kan lägga en slant, säg 200k i månaden.
KORITFW: Har blivit den mobila versionen för mig oxå..
bobrov: Lär väl också vara en väl tilltagen sign on-bonus med i bilden. Jag menar; 673000 delat på 12 blir 56083:- i månaden och alltså inte en speciellt blodig lön.
Vilket får mig att dra slutsatsen att Ilkka fick en rejäääl sign on. Och då, om det stämmer, tjänar Timrå inte speciellt mycket på att skeppa iväg honom. Eller åtminstone inte lika mycket som man hade hoppats på.
Kerstin_k: Man kan ju tjäna annat än pengar på att skeppa iväg Pikken.
Såsom estetik, t ex. Att ha en plufsig och surmulen Ann Petrén på bänken ser bara pinsamt ut.
Redigerad kommentar
spud: Blir hon fri kommer det säkert att avspegla sig på isen också. Men blir hon det inte lär det tyvärr kanske också avspegla sig.
Hoppas det löser sig för dem
Öh tror ni alla kommit till fel ämne, det här är Silly Season... inte Silly Discussions :/
Lite drygt att scrolla typ 100 sidor för att komma till senaste nytt om nyförvärv :)
Modolider kan hålla sig till sin bok, eller så kan ni väl adda varann på msn eller liknande och ha en gruppchatt där :)