Hahl Bundy:Tjaaa... eller så skulle det kunna vara så att Tommy, Ante och Stridh tillsammans gör underverk med truppen. Var och en av dem, isolerade, kanske inte gör någon större skillnad, men det som uppstår när de får samverka är rena dynamiten? :)
Skulle det nu inte vara riktigt så, så bör man väl kunna överväga att ha honom som maskot iaf? ;)
Timrå Icon: Ja men du kan få tumme upp istället på ditt senaste inlägg o på så vis väger det upp. :)
Du får en tumme av mig . Sån är jag.
Ambroo:
Tänk om halsdukar kunde tala. Min har varit med om det mesta och sett det mesta genom åren och har battle scars som bevis. Lite fläckig och sjavig men ack så vacker. Lite som säsongens Timrå IK.
Du glömde dock de tre viktiga kategorierna Blod, svett och tårar!
Min hjälte alla kategorier är i alla fall Pekka !!
www.swehockey.se/HockeyHallofFame/
lu93rowa
-------------------
Vi kör sillysnacket i den här tråden så får "A brand new restart"-tråden handla om föreningens återuppbyggnad.
El Maco: Härligt med lite fler i:n i truppen också.
Är Kiiskinen klar så kan man nog garanterat räkna bort Fleury, vet inte hur många små yttrar vi har plats för egentligen. Synd bara att han inte är rightare, Kiiskinen.
Rubriken är väldigt kryddad med tanke på hur oerhört lite som kommer fram i texten, men frågan är hur man resonerar kring Granath. Leksand är med största säkerhet mycket mer angelägna än vad vi är, sett rent ekonomiskt, så han försvinner nog.
Nej Tack till Granath säger jag. Känns som om spelare som lämnat er för oss inte blivit nånting. Gabbe Lotvonen m.m... Nej tack som sagt
Är ni inte nöjda med Elias? Han var ju så bra ;)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Såhär får det gärna se ut inom kort..
Målvakter:
Joakim Lundström, 12/13.
Backar:
Nichlas Torp,
Petr Caslava,
Jesper Dahlroth, 12/13.
Oscar Hedman, 12/13.
Mat Robinson, 12/13.
Forwards:
Tuomas Kiiskinen,
Damien Fleury, utgående.
Jonathan Hedström, utgående.
Matt Murley, utgående.
Jeremy Boyce, 12/13.
Max Friberg, 12/13.
Per Hallin, 12/13.
Alexander Larsson, 12/13.
Simon Önerud, 12/13.
BORT:
Yared Hagos, 13/14.
Andreas Molinder, 13/14.
Nybbe: Honom lobbade jag för i somras. Men så gick han till Tyskland, där det inte gick så bra som jag trodde. Den österikiska ligan är nog mycket sämre än jag trodde.
Kattgubben: Nu lär jag få hela HS på mig.
Inget ont om Tommy men hans kultstatus har uppnåtts tack vare Timråiten på twitter.
Att han lyckats så bra som han gjort nu i KS på 6 matcher är fantastiskt men där tror jag Ante har en stor del....faktiskt.
Tror inte Tommy är en coach för en hel säsong...jag gör inte det.
Vi behöver nån annan, nån yngre. Ante o Rögle tränaren tror jag kan göra stordåd med den trupp vi kommer att få OM vi klarar oss kvar.
Men Tommy kommer att vara en KULT- personlighet inom supporterkretsen för lång tid framöver.