Hur i hela helvetes jävlar tänker marknadsavdelningen när de använder "Herre på täppan" annonsen inför matchen mot Västerås i bland annat ST?
Så jävla pinsamt så man vill sjunka genom jorden.
Erytrocyt:Detta bevisar väl mycket hur föreningen driver sin verksamhet,
det är bara att vänta på kk-beslutet ?
Redigerad kommentar
Både Bello och Jocke sticker. Inte förvånande men inte det jag hade hoppas på.
Värva 2 målvakter är inte roligt. Vad kan vi tänkas få in?
Känns inte speciellt jätteroligt.
Nu börjar man känna av baksmällan av att åka ur.
Redigerad kommentar
bobrov: Har noll koll på den målvakten. Nån som har det?
Målvakterna är ytterst viktiga.
mikenomad: det här är en sådan där form av revolution...
man måste ställa om hela tänket...
verkar vara en het kille det där.
alex larsson i as? vad tror du? köper han lägre status? enligt mig är han en bra kille att ha i ett allsvenskt lag. ingen stjärn men över medel...
mikenomad: Ja frågan är om Pelle vill kliva ner i AS nu när han gjort en så bra säsong, han kan säkert få ett bra erbjudande från någon större Elitserieklubb eller utomlands och spela 2 år till sen eventuellt lira med oss i Timrå eller SSK igen.
Om möjligt så måste vi försöka behålla han dock!
Nå, det var så här i efterhand lite överilat och misslyckades kapitalt, mindre än ett dygn senare var jag tillbaka här. Något jag inte ångrar och går det har Marcus lovat återregistrera mikenomad. Tillsvidare kör jag på så här. Min kärlek till Timrå IK är så stor att den endast kommer till korta gentemot kärleken till nära och kära. Och i dessa dagar har jag sorg. Då är det skönt att kika in och "umgås" med likasinnade, de enda som faktiskt på riktigt förstår vad det handlar om. Som känner likadant. Och jag är imponerad över tonen härinne sedan degraderingen! Jag hade förväntat mig mycket mer bitterhet och galla. Istället dominerar framtidsförhoppningar och jävlaranamma.
Så jag vill avsluta med att skriva Tack HS, tack alla roliga och intierade Timråiter. Och annat löst folk, genuint hockeyintresserade motståndarsupportrar som tittar in här.
Redigerad kommentar