T T: Samma frågor som han svara ifk sundsvall på
Alternativa roller:
"... ett annat yrke: Brandman."
Lägg ihop det svaret med fågelholksbilden nedan så... Joråsatteee :-P
IFK Sundsvall som svar på favoritlaget i fotboll var sannerligen coolt. Inte många som bryr sig om detta Division 3-lag på dekis i dag...
Dream Team:
Förjävligt dock med tanke på att en kanadensare är "Hoffa" i disciplinkommitén, fy fan...
Dream Team:
Pär Mårts tycker dock avstängningen är fel.
- Edler försökte kliva åt sidan och undvika kroppskontakt.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Läst i dagens Dagbladet: Jonathan Carlsson kan vara nära att krita på ett nytt kontrakt.
Åsikter om detta?!
ersson: Ja jag tycker också att vi ska försöka behålla honom. Vi måste ju ha en Jonathan i laget.
Sedan tycker jag vi ska börja ta upp Sonnenberg-tråden igen hehehehe
Blir lite arg på er som hetsar mot Tallinder, Husse och Lilja, vad jag vet vart ingen dömd för detta, så sluta lyssna på en individ om händelsen. Ja hon var säkert snorpackad och dom tog chansen, inte moraliskt rätt men ingen dömd våldtäksman heller! Jävla gnäll!
Folk borde kika på denna och få en klarare syn att fler och fler kvinnor gör förtal mot män om våldtäkt, om inte dessa grabbar lyckats få tillbaka filmen hade dom varit dömda nu, besudlade på framtid och heder! Visst det är överklagat av brottsoffrets sida nu, men ingen dom där än.
El Maco: Instämmer. Dessutom "om" det skulle skett på det sätt som Mr TikAlltid skriver så är det att betraktas som våldtäkt.
Jag avskyr verkligen den här snedvridna argumentationen som skuldbelägger kvinnan. Mörkertalet när det gäller våldtäkter är också ohyggligt stort. Runt 80% av våldtäkterna anmäls inte. Att då plocka fram ett undantag bekräftar INTE regeln.
TikAlltid: avdammad kommenterade det du skrev, och nu skrev du ju att hon var snorpackad och "dom tog chansen". Det tolkar jag som att utnyttja någons hjälplösa tillstånd, vilket faktiskt är våldtäkt. Du skrev ingenting om något samtycke. (Även om det kanske var underförstått)
i övrigt kan jag ju i all välmening nämna att alla som begår brott inte fälls. att någon blir friad innebär dock inte nödvändigtvis att alla som inte fälls inte begått något brott. Om du har en sådan tilltro till rättsystemet så är det bara att gratulera, det måste vara skönt. Sedan är jag antingen cynisk eller du naiv, men det är ju kanske inte nödvändigt att utreda vidare.
Edit: jävla rättstavningsprogram
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Skulle det möjligtvis kunna vara så att Janos Hari är någon som Nubben rycker i? Modo gick ju ut med ett pressmeddelande under gårdagen, fick en liten magkänsla av att man väntat in det från TIK-håll för att kunna dra till med ett stort pressmeddelande igen.
Det skulle ju komma ett pressmeddelande tidigt under denna vecka, och nu är det onsdag. Tycker det är så dags nu.
Silly season var det, ja.
Enligt Smålandsposten var Timrå intresserade av Martin Karlsson som tränare.
Tillåt mig tvivla, men är det så känns det oroväckande om någon väljer just Tingsryd före TIK.
Nu vet jag väl inte riktigt hur pass seriöst Färjestadsryktet kring Lundström varit, men detta gör ju att man kan stryka den möjligheten i vilket fall.
Växjö står utan förstekeeper, men dom lär väl även i fortsättningen vara allt för kåt på stora namn för att våga "chansa" på Jocke som jag kan tänka mig att dom resonerar. Örebro?
Kan det vara så att vi har ganska stora chanser att behålla honom? Det vore fan i mig ovärderligt.