Ojh-Ajh: Vi e nog rätt många i o runt om ösd o efter E14 söderöver de går nog lätt att ordna en trevlig supporter buss om någon är villig att ta hand om de!!! Jag hakar på direkt!!!!😎😎😇
RunarUp: Torp skiter fullständigt i pucken i 90% av alla lägen och försöker tackla motståndare som inte är beredda. Det var på tiden att någon pucklade honom lite.
Linkovich: Hutchings känns som en Robban Carlsson-typ. Gruffar lite vid tekning, då drar han klubban lite löst upp i ansiktet på motståndaren. Inte tillräckligt för att åka ut men halva laget av korgossar ställer sig upp och vrålar i båset. Han känns som en ultimat retsticka, han skulle jag också vilja se i Timrå. Han gör ju faktiskt en hel del poäng också.
Haha! Hutchings får inte vara med i gruffet, då åker han upp och muckar gräl med målvakten istället. Honom ska vi ha!! (Tolkas som sagt av Pickadorerna i Tjuren Färdinand)
{7744}: Vill Pennerborn gå som assiterande hos Ante när det var omvända roller i FBK? Känns nog inte som en trolig lösning. Ser nog hellre nån analytisk tränartyp in. Även om jag inte är helt säker på vad Pennerborn står för som tränare.
{9682}: Nomaden är inget svin han är en äkta Timråit o mycket sympatisk person som jag gillar väldigt mycket o han om nån kan verkligen hockey!!! Lyssna o lär er av hans inlägg!!!!😁😎😇👍👏💪
{297}: Men det är inte förvånande, är de inte de som har den omtalade slipsläktaren bakom motståndarna som sitter och spottar och sånt, jävla kioskmongon hela skiten. De bör helst ner fler divisioner.
Olli Nomadinen : Jag är numera major vid Fältjägarna hemvärnet o prickskytte utbildare! Jag avslutade mina två år i ösd på I5! Tack alla före detta Fältjägare för er närvaro i vårt härliga Östersund!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿
JonteD: Som gammal furir vid fältjägarna, Bergs kompani och tunga tredje pluton kan jag mkt väl unna Östersund en HA-plats. Jävlar vilka 10 månader det var där uppe, G 3 på tisdagar och torsdagar och Alexandra på onsdagar om jag inte minns fel. Undrar vad hepatit-Rut i mässen gör nu för tiden? 🤔 Hon var go hon
JonteD: För mig spelar det ingen roll om det blir Hudik eller Östersund som går upp. Många år sedan Hälsingland hade något i näst högsta serien, (Bollnäs) Jämtland vet jag inte om de varit där men möjligen IK Boston.
Men med Hudik skulle det vara närmare och att dra ihop ett gäng och förstärka deras klack skulle vara roligt.
JonteD: Tänk er Skansen,Hv,Modo i en hall nära mig!!!!! Vore en höjdare att ena dan se en match i Östersund o nästa i Timrå!!! De bästa av två världar elr hur!!!!!👏👏👏👍😇😇🇺🇦
{297}: Om nu Löven vinner denna match vad kommer det då hända i skallarna hos HV med tanke på fjolårets degradering, förhoppningsvis en massa hjärnspöken och att de spelar med nerverna utanpå tröjorna och matcher mot Skansen och Hudik/Öhsund, det skulle vara roligt tycker jag.
{7744}: Nu har vi Ante o jag tycker att vi ska verkligen ge honom en riktigt chans att leda våra grabbar till stordåd som jag känner på mig att de blir (hoppas jag)!!!!!!😇😇🇺🇦
{9566}: Framför allt tycker jag att vi försiktiga med att värva från den finska ligan. Den är inte vad den en gång var. Utifrån poängsnitt någonstans mitt emellan SHL och HA. Förmodligen närmare HA. Svenska medelmåttor i SHL ökar antalet poäng rätt rejält när de går till finska ligan, och HA-spelare som tar steget över ligger ofta på ungefär samma poängskörd. Jag tror att finska toppspelare kostar mer än de smakar.
Tigerhjärta: domarna kollade inte ens på det i efterhand, helt surrealistiskt. Finns det nån rättvisa så blir det väl anmält i efterhand. Det där var i klass med den Rahimi gjorde på Hartmann för ett år sedan.