TimråTaliban: Ja Innala är forward kom jag på nu. Hål i huvudet skyller på trötthet från jobb haha. Men ingen spelare vi behöver in ändå. Satsa krutet på en riktig klassback
Sputnik: Många bankar ju halva årslönen på att Rindell ska bli så jävla bra nästa säsong och att Lyytinen ska bli ännu bättre men jag vill nog jävlar i mig se att vi värvar in en riktig jävla högerskjutande klass back
TimråTaliban: Yes Innala är forward och inte vad vi behöver i lagbygget. Om jag får bestämma alltså. Skall vi ha ännu en forward utöver Hållander in så B Ö R det vara en högerskytt, men helst ser jag att vi satsar de sista kulorna på en klassback istället.
Jokki Ollinen: Måste gå att hitta något bättre än Innala förhoppningsvis. Han är inte den stora backvärvning som jag tror att vi behöver det är jag rätt säker på.
Jokki Ollinen: Hoppas inte, Innala försvann väl rätt mycket i slutspelet i Frölunda? Håll i pengarna och hitta högerskytt istället, ja eller satsa dom pengarna på backsidan helst.
Karlsson74: Nu har en Oskar Larsson Kilén, tränare för u16 lag damer börjat följa Timrå på Insta. Timrå sökte ju ny tränare till damlaget, är det ett långskott att det är han som är den nye?
Domarbasen och Stoppel på hotellet efter matchen i söndags. Nån härinne undrade om inte kritiken mot domarna överlag gått för långt. Jag tror vi har svaret här. Nej det har den inte. Den har inte ens börjat. Korrupta jävlar
Spanarn: Mm funderade på samma sak. Känns ju inte som att vi ville bli av med Martin iallafall. Han kanske blivit värvad. Men ngn som vet får gärna berätta.
DenRöda: 70 låter rimligt tycker jag. Lundin var bedrövlig första halvan av serien, men steppade upp ordentligt mot slutet, och framförallt i slutspelet.
Han får gärna spela till sig en löneökning inför nästa säsong :)
{7043}: Ja folk klarar sig bra på HA löner utan att behöva jobba extra vid sidan om. Det går nog ingen nöd på Lundin. Sen är det klart att han kanske överväger en större roll och möjligtvis lite högre lön i Finland. Men då skall han ju ta med familjen över, så det kan ju handla om komforten i Timrå, eller lite högre lön i Finland
Sputnik: Blir väl så med tanke på fjolårets "skit-er-i-näven-silly". Fullt rimligt, men hade varit kul att se nya namn och att vissa kontrakt rivs för att skapa lite puls
Bee: Angående Lundin så är väl frågan hur mycket de vill sänka hans lön med och hur mycket han hade före, karln har ju en familj och har rotat sig i trakten vad jag förstår. Har han fått ett skambud lär han dra. Om han anser att han och familjen klarar sig så lär han bli kvar.
Sputnik: Han sa väl å andra sidan själv i en tidigare intervju med ST att laget sagt en sak och sen en annan till honom. Det verkar ha varit lite otydligheter kring hans vara eller icke vara från kanslihåll.
falconuggla: Vet inte, det står bara tvärvändning. Lite fultolkat kan jag tycka då det varit lite diskutioner hela tiden med Lundin. Bara det att han aldrig riktigt fått några klara besked?
Zäta75: Det kan väl eventuellt varit så att EA fått ett kontraktsförslag som han nu till slut tackat nej till och då får Lundin ett istället. Jag gissar att Lundin kommer tacka nej eftersom han förmodligen inte vill gå ner i lön.
OlliJanne: OM EA varit klar skulle han varit presenterad vid det här laget. Hoppas och tror att man bryter med EA. Lundin kan vara 4:e center. 3:e center måste vi nog hitta en ny. Eller har de kanske tänkt köra med Lundin som 3:e och Värmhed som 4:e