Jokki Ollinen: Hoppas inte, Innala försvann väl rätt mycket i slutspelet i Frölunda? Håll i pengarna och hitta högerskytt istället, ja eller satsa dom pengarna på backsidan helst.
Jokki Ollinen: Måste gå att hitta något bättre än Innala förhoppningsvis. Han är inte den stora backvärvning som jag tror att vi behöver det är jag rätt säker på.
TimråTaliban: Yes Innala är forward och inte vad vi behöver i lagbygget. Om jag får bestämma alltså. Skall vi ha ännu en forward utöver Hållander in så B Ö R det vara en högerskytt, men helst ser jag att vi satsar de sista kulorna på en klassback istället.
Sputnik: Många bankar ju halva årslönen på att Rindell ska bli så jävla bra nästa säsong och att Lyytinen ska bli ännu bättre men jag vill nog jävlar i mig se att vi värvar in en riktig jävla högerskjutande klass back
TimråTaliban: Ja Innala är forward kom jag på nu. Hål i huvudet skyller på trötthet från jobb haha. Men ingen spelare vi behöver in ändå. Satsa krutet på en riktig klassback
KulltorpsOlli: Aki-Petteri Berg var magisk. Om jag spontant skulle ta fram en top 5 lista på de bästa backarna jag sett bära Timråtröjan skulle den nog se ut så här:
1 Anton Strålman 2 Mat Robinson 3 Aki-Petteri Berg 4 Petr Caslava 5 Mikko Lehtonen
Herminator: tyvärr, jag är 33 år och fick aldrig se honom. Men om man ska prata om de bästa backar som representerat klubben är han såklart given. Min lista var de jag själv sett.
timraw: Ok, jag har sett Strimma, han står högst upp för mig fast det var en annan tid, en annan hockey. Minns fortfarande den varselgula Toronto 2000 klubba jag fick av honom. Det var den första färgade klubba som kom, magiskt!
Gorkyman: där sa du ett fint namn. Nästan benägen att hålla med dig, Koskinen bör vara med på en top 5 lista.. inte bara en bra hockeyspelare utan en ännu finare person som betydde oerhört mycket för laget. Kommer aldrig glömma Marcus Nilssons ögon attack!
Gorkyman: Styv och Sanny var ju rätt omtyckta men jag lyfter fram Sebbe Erixon. Fick spela lite Eurohockey tour kamper med Tre Kronor och är man på den nivån måste man anses rätt bra för att vara en Timrå back.
{9908}: Samma här. Hade honom i åtanke men blev till slut petad på en top 5. Blev lite förvånad när jag kollade på hans profil på Eliteprospects, han gjorde bara 8 mål i Timrå. Han hade ett jävla slagskott!
timraw: Jaså det var inte fler? Minns dock att hans hårda projektiler ofta gick igenom allt folk i slottet, bör ha blivit en hel del assist. Typisk sån där spelare där det ofta blev ett sus när han höjde klubban på blå. Lite som Lehtonen och till viss del Kinnvall.
Gewe: När Timrås silly season är lika död och dammig som gulden i Modos prisskåp så ser jag inga problem att sillyboken upptas av lite off topic ämnen...
Synct: Har bidragit med 3 inlägg i den här tråden så "massa" skulle jag väl inte säga? Pajkastare! Finns en apropå nånting för sånna här diskussioner. Byfåne
Gewe: Vi har två trådar. Ibland klickar man in och svarar på något utan att uppmärksamma vilken man är i. Det är inte så att det är intensiva ryktesdiskussioner som pågår. Skitnödig kommentar när Sillyn ändå är död för tillfället.
Synct: ingenstans blir bara massa scrolla de för att kolla till det riktiga silly snacket? Tog du åt dig gud vad du brusa upp andas lite och gå ut i finvädret 🤣
Om alternativen står mellan att färgat försvara Timrå IK på Twitter, eller leka trådpolis på HS, så kommer jag absolut välja alternativ 1 alla dagar i veckan, ”gubben” 😘
Pucken: Nej vi ska inte byta namn till Sundsvall IK men vakna upp och se verkligheten. Vår ”satsning” att etablera oss på övre halvan i SHL har redan strandat. Idén att locka till sig unga talanger är fin men i förlängningen så kommer ... | Läs mer