Zäta75: Känns ju inte som att Edfeldt blir kvar. Så där ska det väl komma in någon ”ersättare” också? Tror det var ”nectis” som skrev att han inte kommer bli kvar, och han brukar väl ha på fötterna. Kanske kan hoppas på den där Morabacken som nämndes för några dagar sedan.
{469}: Budget lösningen skulle ju kunna vara Molinder och Madsen som assisterande. Vi vann 6 raka när Madsen klev ner i båset, nästan lite för bra för att vara en tillfällighet eller?
The great one: fan var det så illa? jag hade förträngt det. Och den enda segern var på OT mot ett OINK som dessutom saknade Lodin och ett gäng stjärnspelare till va?
DenRöda: Jo tyvärr brukar vi sällan vara det laget som går "vinnande" ur ett värvningsrace. Det skall vara om han tycker vår satsning med Jokinen känns lockande. Plus att vi kanske kan locka med en stor roll om han visar framfötterna.
KulltorpsOlli: Är helt övertygad om att spelarna som värvas, eller där det förs diskussioner får reda på vem som är tränare för kommande säsong även om inget är officiellt utåt.
Tror inte spelare överlag skriver på utan att veta vem som ska träna dem.
KulltorpsOlli: Sen så kan man väl använda Jokinen bakom stängda dörrar iofs. Om Kapanen visat intresse för spelare så vill de nog veta vem som är tränare på förhand skulle jag tippa på.
TIK_TIK: Jokinen är hela SHLs kommande sillys sämsta bevarade hemlighet. Haha. Till och med Rindell bekräftade ju i sin sista intervju i ST att det blir Jokinen.
Tom Topp: Riktigt rolig hockey! Håller på Mora nu framöver. Tycker dom är värda att ta steget på sättet de arbetar med små medel, utvecklar spelare och vill spela frejdig hockey.
KulltorpsOlli: Alternativt fylla upp i topp 6 med lite ungdomlig entusiasm. Pääjärvi kan gå ner i botten 6 till exempel. I min bok måste det inte vara hugget i sten att alla våra hemvändare måste hålla till i de 2 första kedjorna.
Rip Kirby: Han har ju flyttat hit med frugan. Det är 4 stycken tränare, det inte tommy har kan kompletteras på de 3 andra positionerna. Tommy är och ska vara en ledare, tycker det syns att gruppen lyssnar, tar till sig och känner sig ... | Läs mer