Zäta75: Nu kan Sundsvalls Tidning sluta med Timrås bäste spelare, (iofs hade de ingen mot Rögle heller) men de borde kanske börja med Timrås sämsta spelare men det blir kanske svårt att bedöma det.
roger_sundsvall: Det är väl lite så det brukar vara dock. De lag som har en kompetent ledning med en bra taktik som de lyckas få spelarna att följa blir bättre allt eftersom säsongen går.
Det bör alltså bli svårare och svårare för bottenlagen att överraska. Enorm uppförsbacke för HV71 alltså. Tydligen hade vi ingen spelidé i utan det var mest en slump att vi lyckades göra mål ibland.
{9386}: Det var dock inte hans första agerande. Lyytinen är ju ett bevis på att han inte är totalt oduglig. Och när vi går bra tycker de flesta om Perra. När det går dåligt gör många inte det. Sen är inte ett kontrakt obrytbart om hans dåliga spel skulle hålla i sig.
Jag håller med om att de två senaste matcherna är på tok för låg nivå. Men svackan är ju inte på den nivå att det ska talas om att sparka Ante.
Söderöver: Patetiskt ovh så otroligt dåligt att ingen i Timrå ställer upp på intervju efter matchen. Jag hoppas att de skäms minst lika mycket som jag och många andra timråiter
Odugliga satar förlåt orden är rejält besviken och skriver lite i affekt.
Missade matchen p g a oväntad inbokning på jobb. Kanske lite synd för det hade säkert varit mysigt att sitta på O’Learys med dyr mat och öl medan man njutit av dagens föreställning. Får väl hoppas att chansen ges en annan gång…
{9386}: Inte f.,.n beror det bara på backarna,ett dj..la snack om dem,se på våra forwards missar alla chanser de får & vi som var framtunga,oj oj oj,skärskåda forwards jobb istället,uselt var ordet,samt ledningsmässigt håller inte detta någon högre nivå
Väl mött i så fall. Blir trevligt med nya finbesök i Malmö Arena. Längtar så mycket efter att få se mitt favoritlag igen, oavsett sammanhang. MIF klarar vi av lätt…
Timrå IK Vi finns på plats imorgon under julgransplundringen på Sundsvalls torg från kl 11.00! Kom och säg hej! didrik strömberg är där Välkommen 🔆 de va idag? aj faan
Zäta75: Kan ju hålla med men nu glömmer vi de här för en sak e säker vi som supportrar måste TRO på grabbarna!!!! Alla lag har svackor och vi har en nu inbillar mig att de är jävligt tryckt stämning i omklädningsrummet o dom kommer att ta sig i kragen de vet jag!!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿 RÖTT O VITT FÖR ALLTID!!!!!
T.o.m. madhawken har gett upp...Malmö i kval... Frågan är vilket lag blir motståndare. Jag satsar på HV. Det gick helt enkelt för lätt första halvan av serien för Timrå. Hybris både bland spelare och supporters. Finns dock tid än att räta ut eländet. Målet var topp 10. Känns inte omöjligt.
VÅRAN ÄNDA RÄDDNING