1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598775 inlägg · 6213 ämnen

Slaget om Västernorrland 2008

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Uddan: Du skulle ha svarat: Det blir lapp på luckan.

Hoppas att ni tar modo nu! Vi i linköping kommer i alla fall att hålla på er!

T T: jaja

Uddan: Hur ska du ha det? Blir det utsålt eller slutsålt?

T T: Det finns biljetter på annat håll.

Jensen_12:
TT:

Jo de tror ja med.. Men dom vet ju att sussi snackar ju sönder matcher efter varje avblåsning..
Men som ni säger de är imorrn de är match och då är de slutsålt...

T T: Blir det inte utsålt är det pinsamt. Får hoppas att spelarnas inställning är bättre än publikens...

Uddan: Det lär bli slutsålt.

Uddan: Nej, de spelar ganska tråkig ishockey men ändå. 1200 kvar nu.

Uddan: Ja...synd att det inte var Mora, vilken rusning det hade varit isf!

Ann:

Don´t quit your daytime job.

Ni borde hålla er till att bygga luftslott av plywood

T T: Hade de vart mot nåt annat lag än Modo skulle de vart utsålt..Nolaskogsare drar inte mkt folk nå mer..

Jag vet inte vad det är men jag känner ännu inte samma tändning som inför fjolårets kvart. Och med nästan 1300 platser ännu osålda tycks jag inte vara ensam om det.

Det blir nog ändå utsålt till slut och jag räknar med att slutspelskänslan infinner sig när jag stiger in i arenan.

superfalle: Hoppas folket ställer upp för Timrå nu. Tycker det vart typ 40% modoiter på hemmamatcherna mot dem i år. Riktigt hemskt.

Bigthelin:hoppas verkligen det blir slutsålt . .. vi åker från östersund och hjälper till att fylla ... fy fan va kul ... årets absoluta klimax

var det inte förra året biljetterna tog slut på 90 sekunder eller vad fan det nu än var???:P

spud: Kanske vore en tanke...

mikenomad: ni kanske kan flytta matchen til gärdehov så ni kan få slutsålt och att folk får närmare hem?

spud: Ta på hjälmen.

Robban: skit i den där spud.. han fastnar här om han får mat... han är ju arbetslös och har inget liv stackarn

spud: Du menar alltså att det är omöjligt att Timrå skulle slå ut MoDo i en kvartsfinal?

Mathias: Skandalöst många biljetter kvar!

Jensen_12: Om man lämnar alla naturlagar dit hän så visst kanske tik kan vinna 4 matcher men om man vill ha kvar en liten tå på jorden ska man nog inte ägna sig åt det resonemanget.

spud: Med en sådan tankevurpa skulle jag förespråka att du använder hjälm när du skriver nästa inlägg.

spud: Det kan ju sluta vid 4-2 i matcher. 4+2=6, eller? Då har ni ingen chans at gå ikapp. Om jag inte missförstått dig.

tjobba: Såhär ser de iaf ut, enligt timrås hemsida:
Ståplatser kvar:
771

Sittplatser kvar:
492

Fet-Ecke:"resonemang" skall det stå!

spud: Eeeehh...what? Appropå ologiska resenomang!

lungan: Men du, ditt resonemang är ju ologiskt. Om det bara ska bli 6 matcher så kommer ju modo avgöra, för om tik vinner en 6e blir det ju en 7e sen som vi vinner.

Hahl Bundy: haha. den videon var kanon.. snyggt

lungan: 4-0 till Timrå. ;-)

Är det bara jag, eller är det fler som tror att denna holmgång mellan Modo och Timrå inte kommer gå till sju matcher, jag tror den går till 6 där Timrå avgör hemma i Eon Arena den 20 mars

Ann: Tja, allt är ju som bekant relativt här i livet...:-)

Mathias: Jag var nyss ned o köpte biljetter till imorn och på lördag och de sa att det inte var mycket biljetter kvar...

Hahl Bundy: Haha tack för den. Känns skönt att få skratta lite mitt uppe i all nervositet.

mikenomad: Tsss Wayne är inget att bry sej om..Han är en snäll söt pojke bara som hamnat liiite fel här i livet;))Men relativt hygglo killle ändå:)

Wayne Gresky: Dig ska jag ha ett kvartssamtal med.

mikenomad: Eller som det klassiska gamla talesättet säger:

"Tala är guld, tiga är att åka ut i kvarten."

Hahl Bundy: He he...jag gillar snärten Sussie hade när han svängde med den vita sjalen...

– "Jag tror vi bara har ett matchstraff och en tiominutersutvisning, då blir siffrorna lägre. Vi bara kör på och håller käften, men det finns ju lag som har 20 tiominutersutvisningar för snack…"

Rätt skön kommentar av Sanny i dagen Expressen på frågan varför TIK leder fair play-ligan. Ingen som tvekar på vilket lag han syftar på ang. snack va...? :-)

Modo har övat in ett nytt intro med Lückner o Svarten o de övriga i laget till sin 1:a hemmamatch.

mikenomad: Jag tycker också att det är lite märkligt. Själv stod jag ute i regnet igår i 35 minuter för jag var livrädd att biljetterna skulle ta slut väldigt snabbt.

Hälge: Enligt Ticnet.se så är det mycke biljetter kvar, exakt hur många står inte, sen om det stämmer vet man inte heller.

mikenomad: Det vore kul om det kom upp på hemsidan hur många biljetter som är sålda. Går det att göra så under seriespelet så borde det väl gå att göra det nu också.

Inga problem ännu att få biljetter till matchen i morgon....vafan, ska det inte ens bli slutsålt?

Wayne Gresky: Å du kan inte ens stava till ditt eget alias, det stör jag mig på något oerhört. Nr 99 den störste genom tiderna är värd att få sitt namn rättstavat.

Ann: Sånt där gillar jag. Försök att retas med lite finess! Fortsätt så. :)

jokklas: Hade det varit någon som inte haft en officiell blogg hade jag inte brytt mig. Men jag gillar inte att personer som läses av många skriver slarvigt. Fel har en tendens att fortplantas då.

I övrigt håller jag med dig. Bort med skitsnacket om inavel och handikapp som ni brukar tycka är roligt och fram för en konstruktiv hockeydialog, om än med vissa gliringar.

Jag såg en liten modolid i väldigt ful hockeysvid,han var så ledsen han var så ledsen att det kom tårar....För Hahl på Krizan gjorde mål och taket lyftes av vrål..Och Harald stod där ja Harald stod där helt utan guldprål...

Erkänn det vore kul att få sjunga den...

Sjöng gärna med "Enkel tulipanmelodi"

Och om(läs när) det nu kommer spydiga kommentarer från Modohåll så...
Coludn`t care less...

Wayne Gresky: Att hänga i forum och påpeka särskrivningar, syftningsfel med mera känns ju rätt onödigt.

Mer hockeysnack och mindre trams så slipper man skrolla förbi all skit du och Bisterfinnen skriver. Lätt att man missar de få ggr ni kläcker ur er något "on topic" då :p

« · 1001894 · »