T T: Det är klart att det blir lapp på luckan. Jag var till E-on Arena i dag på lunchen och slutspelsstämningen vibrerar redan i luften. Alla ser med stor förväntan fram mot kvartfinalserien då Modo skall spelas bort från vidare kamp om medaljerna. Challe hade full huggning med att hålla lirarna tillbaka på träningen i dag. Dom är heltända! Kom igen Modo så skall ni få på tafsen!
Challe säger att skade/sjuk fronten bland Timrås trupp har ljusnat rejält, Det smakar mumma det.
Detta bör innebära att alla förutom Hedström E Andersson Carlsson
Detta innebär att vi kommer kunna ställa upp med fyra hela femmor. Hoppas man vågar spela Lander som fjärde center så de övriga tre kan konsentrera sig på sina formationer och inte bli för trötta i slutet av matcherna.
Största frågetecknet till imorgon är Moe, dock lär det inte spela någon större roll, i och med att Timrå lär spela med tre backpar ändå!
Med allt snack här inne, det säger ju sig självt att det blir tufft, vi kommer med ett lag som varit princip haft skador hela året och inte kunnat spelat ihop laget mot dom Svenska Mästarna, klart som fan att det blir tufft, vi mot Mästarna....if understand what I mean.
Per HApps: Strimmas tröja måste tillbaks omedelbums !!! häda inte i ladan Varför överhuvudtaget flytta på den....?? inte en sketen rockkonsert med Kent ska få Timrå IK modersklubben att ta ned den, möjligtvis för att den ska tvättas eller strykas. Imorgon ska den finnas DÄR i taket !!!
Helg Ernest: Då blire lekstuga då´rå on prime time! Annars undrar jag om champagnen smakade bra? Det var ett jävla långt firande du tog efter Nubbens sorti.
Uno Gordon: Skall jag vara ärlig har jag kvar sedan 95, från kontinenten. Men visst tankade jag upp i juli. Lite Havanna Club Barrelproof och lite Tangery ten gin. + lite till. Så nu har jag faktiskt insett att rom russin glassen verkligen smakar rom. 12 årig mörk rom, alltså.
Helg Ernest: Jävlar alltså! Att du var en sådan finsmakare, det hade man aldrig kunnat räkna ut. Det är ju någonting som aldrig kommit fram tidigare. Det är ju rent häpnadsväckande vilka nyheter du släpper i slutspelstider. Jag är skärrad.
Så du verkligen -95. Då kan du ju inte ens dricka det hela i en 3/4-dels takt. Det är ju nästan olagligt att lagra sådana godingar i hemlighet.
Har snabbcheckat inläggen här från 22.00 och inte hittat något angående Sannys uttalande om Wikegård i Hockeykväll. Rätt kul ;-) För er som vill se så finns inslaget på hockeykväll på weben!
Olle: Det var ju inte direkt oväntat att Sanny skulle gå till attack och vingklippa Wikegård. Han är ju emot frispråkighet som företeelse rakt av och ligger ju sked med Martin Lindman. Han kapade ju mig också på ett väldigt effektivt sätt. Han avfärdade ju mig som en skitsnackare och lögnare som inte hade torrt under fötterna.
Det är ju strålande att Herr Lindström har det istället då och "städar" upp i djungeln utav meningslösa krönikörer, simpla bloggare, illasinnade proffstyckare och oseriösa journalister så att det blir någon ordning i det här landet.
Uno Gordon: Det är så fantastiskt att du jämnt och ständigt har fullständig koll på hur alla andra tänker, tycker och fungerar, vilka som ligger med vilka etc.