det är ju inte att skapa chanser som verkar vara svårt utan att SÄTTA DOM I MODOS NÄT GE INTE UPP NU!! KÄMPA TIK IN I DET SISTA GE OSS SUPPORTRAR ETT GULD!!!
Simmalugnt: Aldrig att modo vinner serien på ett sånt här spel. Timrå är ju absolut hetast på banan, det kommer ge utdelning till slut. Krizan darrar ju värre än Oksa
Jag förstår inte varför ni kallar det för "flyt". Det finns "omöjliga" puckar men den där ska backe ta. Trist med den timråpress som varit innan. Förhoppningsvis så kommer det ett mål tidigt så att dom inte kan spela på resultatet.
Jag gillar inte Modo! Att hata är ett starkt ord... Men nu tycker jag att Modo är så äckligt äckliga att det känns äckligt.
Alla taskiga fotleders morsor, har ett sådand pissflyt att man nästan kastar upp både chips och pissig malt i TV-soffan.
Dessa avarter och mänskliga bevis på att inavel kan leda till något hockeyrelaterat börjar gå mig på nerverna! Ett jävla pissigt långskott som slinker in. En förbannad backhand som får fru Fortuna att rodna... Varför har världen ingen rättvisa?
Min äckligt uppblåsta modogranne som kommer på besök, och storvulet berättar att hans jobbarkompis frus syster är gift med en spelare i Modo!
Han har alltså en polare som är gift med en syster som är prostituerad. Är det fint att berätta sådant?
Grannen surnar till och lindrar mina sarkasmer med kommentarer som:
- Jo, jo. Men vi leder.
Jag mår illa! Låt det fina segra. Låt alla avarters ishockey få en käftsmäll utan dess like! Låt Timrå vända och vinna!!!
Smokey: vi vinner i slutändan ändå.sen håller jag med dig om en del av dessa avarter till modosupp.maken till felavlade spillror till individer har sällan världen skådat.
Olle: Otur med målskyttet har man inte hel säsong, det är brister i kunnandet. Dessutom en halvdarrig målvakt , då är det inte konstigt att man ligger under!
spud: Det är väl för fan samma sak, pucko! Har man klubban däruppe så måste man väl vara så pass jävla vaken och nykter att man kniper igen käften i det läget och tar sitt straff. Det finns liksom inget att protestera emot.
KÄMPA TIK IN I DET SISTA GE OSS SUPPORTRAR ETT GULD!!!