Andersson: Seriöst, är det inte dåliga domarbeslut så är det klumpiga utvisningar istället.
Den största skillnaden ser jag ändå är backsidan. Vi spelar fast oss gång på gång, på gång, utan att alltid ha nån större press på sig. Det vore nog bra med en makeover modell lite större på backsidan till nästa säsong.
Modano: Har en känsla av att han lär bryta själv, nått stämmer inte hos Hanzl. Annars har Kapanen visat att han kan ta en del obekväma beslut, speciellt när det handlar om spelare han inte signat själv.
Nisse på Mon or: Ja alldeles för upp å ner,får inte ihop det kommer ofta fel i situationer slutar med utvisning.Sen tycker jag han ofta går bort sig i boxplay han är alldeles för het ställer hela boxen..
roger_sundsvall: Dra år helvete. Örebro hade lika gärna kunnat åkt på en to many players och sedan skickar lyytinen ut den.
Man jobbar i alla fall aktivt på att sätta sig själv i skiten. En del i att vi gormar gormar på domarna handlar ju också om att Timrå utklassar Örebro i att ta onödiga jävla utvisningar.
Sputnik: När ja va en liten parvel på mitten av 60talet då skrek publiken håll i klubb jäveln och så låg de fullt med blodiga tussar runt båsen de va tider de!!!! Nu skriker dom som skadeskjutna om dom tappar klubban eller får en pet på chucken!!🇺🇿🇺🇿👍
{297}: Kanske inte den populäraste åsikten, men om vi lyckas skicka Hanzl och in med annan klasscenter, då ser jag hellre Lander som andrecenter istället. Så får han fokusera på BP och lira andra PP.
Den gången vann vi med 3-1 i Karlskrona. Reducerade matchserien. Fast nu tycks vi ha så mycket mer emot oss. Utspelade och BP igen 😡