1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581446 inlägg · 6216 ämnen

SSK - Timrå IK 2008-10-09

« · 1072421 · » Till forumet


Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Som någon sa efter förra matchen, Challe kan bara inte spela Sundh, Axelsson och Andersson i PP, dom är det kallaste offensivt som vi har.

Se bara hur det blir när man spelar Lander och Pääjärvi! Dom killarna har iaf lite känsla i handlederna. Istället för att sätta dom på bänken när man skall toppa så ska dom ju spela konstant.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Heleniz: Förmodligen ingen som sett(?)
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
ANTON LANDER
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
2-1 ett stort grattis till Anton Lander
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Woho, Bolibompa =)

Var det snyggt?
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Blizzard: Det var väl ändå våran s.k (landslagsback) tomas skogs som var inne på 2-0 målet det var ju Hyning som fick försöka täcka upp stolpen men det ser inte bra ut det håller jag med om......
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
sweecook: "Ja gör man ingenting i ledningen så kommer detta att bli som en lavin.
Erixons agerande på 2-0 visar ju på ett ganska bra sätt hur hela laget agerar nu.
Nä om Nubben hade fått som han ville, så hade Challe fått 1 säsong som tränare och sedan Dahlén och då har nog fan Hahl också blivit kvar."

nu blev det som han ville nästan endå, han hade Challe ett år stack till Frölunda fick Ulf och tog med Hahl ;)
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
sweecook: Intressanta teorier där i slutet ;)

Som sagt, det är inte Erixon utan Skogs. För det första hade Skogs världens chans att få ut pucken ur zon. Det fick han inte. 10 sekunder senare tappar han bort sig själv och markeringsspelet återigen denna säsong. 2-0.

1-0..........fint långpass. Dock så är det ju Skogs gubbe som kommer fri. Hua.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Ambroo: Ja, här med. Kan det vara TVn hans det är fel på?
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
-Robban-: Personligen så hade jag önskat både pengarna tillbaka och den förbannade värdechecken. Det är mindre omständigt (och billigare) att ta på sig jackan, sticka ner på O'learys och ta två öl till matchen istället för att logga in på canal+ webtv och se matchen via datorn.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
nord: Ja det hoppas jag annars blir man jäkligt less på skiten. Men efetrsom de spelade som ett rövhål i första så va dela ändå inget att se
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Man orkar inte ens bli förbannad längre. Det som är det värsta är att ledningen i Timrå inte verkar har lärt sig nånting av säsongen 05/06. Lär väl bli några panikvärvningar framåt jul som vanligt.....
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Vi vänder i andra perren,hur det nu ska gå till...in med allt!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
sweecook: Ett elitserielag kan inte ställa upp 6 juniorer (eller de som är jämförbara med juniorer) som ordinarie och förvänta sig att man ska vinna matcher. Inte dessa juniorer iaf. Tror du verkligen Hahl hade gjort varken till eller ifrån i dagsläget?
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Hej allesammans.

Vad skogstikigt det kan bli hörrni. Men visst är den där Skogs bra?
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
sweecook: Erixons?! I min tv så var det ett genialt sammarbete mellan Skogs och Hynning som la grunden.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Tomas Skogs...

Forssa Timjå!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Olle: Jag har köpt bortakortet men det fungerar skandalöst dåligt man borde få pengarna tillbaka........
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Heleniz: Nej, sen kan det vara så i vissa lägen att dessa unga spelare går bort sig och dom äldre försöker "reparera" dessa missar. Då kan det hända att denna spelare blir utvisad pga att en annan spelare gått bort sig.

Det kan vara så, men jag tror inte det.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
powerTIK:

Ja gör man ingenting i ledningen så kommer detta att bli som en lavin.
Erixons agerande på 2-0 visar ju på ett ganska bra sätt hur hela laget agerar nu.
Nä om Nubben hade fått som han ville, så hade Challe fått 1 säsong som tränare och sedan Dahlén och då har nog fan Hahl också blivit kvar.
Ja skit samma, det är historia det och nu är det upp till ledningen att slanta upp för backar som klarar tempot i elitserien.

Faaaaaaan !
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
powerTIK: Det är ju dock inte de unga och "orutinerade" spelarna som drar på sig de flesta utvisningarna...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Som vanligt inge markering på bortre stolpen i BP.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
verkar som att denna säsong blir bara skiiit för timrås del SUCK börjar tro att om TIK ens tar sig till slutspel så är det en STOR jävla bonus laget är för ungt och orutinerat alla dessa jävla onödiga utvisningarna visar ju på det iaf
2 - 0 kan dom visa moral och vända jag hoppas men tror inte riktigt på det
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
mikenomad: Ja det är väl bara att konstatera. Åtminstone med den trupp man kan ställa på isen i dagsläget.

På min webtv har det för övrigt inte blivit 2-0 än.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Olle: Jasså är det Rådbjär idag!!! *suck* Han brukar ju blåsa på allt tycker jag..
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Olle: TIK är förmodligen seriens sämsta lag f.n. Möjligen i konkurrens med Luleå...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
lungan: OK. Bara att vänta på att Canal+ åtgärdar detta då.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Suzuki2: Jag gillar att Rådbjär lyfter armen när han har precis hela ryggtavlan mot situationen, oavsett om det var utvisning eller inte.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Jaha, så var det med de trepoängsdrömmarna. Kom igen nu då gubbar, kämpa som fan!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09

Nu får det bli Dr Phil, bläääääää

Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
nord: Jag har riktiga problem med webb tv:n
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Faaaan oxå
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
nord: Japp. Den funkar som vanligt nästan inte alls. Det vore trevligt om man kunde få pengarna tillbaka istället för dom jävla värdecheckarna som bara köper en ny trasig sändning...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Suzuki2: godnatt
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Heleniz: samma här...lyssnar oxå....men bättre än inget aöös i a f..
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
jaha...första utvisningen då....
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Fan vad tråkigt det är att LYSSNA på hockey =/ Är ute i obygden och har inget annat alternativ för tillfället. Jag vill se live nu. Ikväll vill jag höra Timrå ta tre nödvändiga poäng =)

Men blä, utvisning =/
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Suzuki2:

Ja Timrå har en hel del skador på s.k nyckelspelare vilket också visar sig i spelet match efter match.
Defensiven är ju ruggigt dålig......men det som känns värst är att det inte verkar vara bra stämning och harmoni i laget.
Sedan läser man i tidningen att man inte ska känna panik....nähä....och när fan ska man känna panik då ? Spelar ju för bövelen ingen roll om man förlorar med 2-1 eller 6-1....3 poäng är alltid 3 poäng.
Hur länge ska ledningen sitta där ute med armarna i kors, agera för bövelen !
2 etablerade backar in i laget.
Dennis Persson håller ju inte måttet på långa vägar, Skogs....nja vete tusan om han också räcker till.

Min Åsikt !
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Nån fler som har problem med att webtvn laggar nåt förbannat idag? Har gått som smort tidigare.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Per HApps: hahaha...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Suzuki2:
Med sånt här skitspel fyller vi inte ens Kovlandshallen, undra på att klubben måste frisera publiksiffrorna ;)
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Verkar vara lite bättre nu....
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Per HApps: Sådär ja.....bra start NOT! Men inga utvisningar än, alltid något!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Fasen vilken skitstart...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Suzuki2:
God natt , igen
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
sorry.. nu ramlade det in en massa mess som jag inte såg förän jag hade skickat det förra....konstigt!! men men.....nu kör vi!!! KOM IGEN TIK!!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Är det ingen fart här ikväll? Var är alla?
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Bonäs norra: Det trodde vi också.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Skarin: Det var lite förvånande (har visserligen inte sett honom noterad för mål eller pass) Jag trodde han skulle bli en av de bättre backarna i tik i vinter.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Bonäs norra: Det går inget vidare. Det kan bara bli bättre. Med början ikväll.
Kommentera

« · 1072421 · »