1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581446 inlägg · 6216 ämnen

SSK - Timrå IK 2008-10-09

« · 1071862 Till forumet


SSK - Timrå IK 2008-10-09
Dags för en vinst nu tycker jag!!
Tror nog Wandell är sugen på att slå moderklubben så han kommer stänka dit en del poäng, och om det vill sig väl så är nog Lehtonen tillbaka med

Så Forza Timrå så slår vi SSK
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Ja, nu tycker jag att vi kan sluta tjura ihop oss.

Visst, det är sjukt tråkigt med alla skador och det dåliga spelet i egen zon. Men, förhoppningsvis har Challe insett att försvarsspelet är under all kritik och övat på det med pojkarna.

Sedan så tycker jag det är dags för Lehtonen att göra "comeback" snart och då kommer det hända grejer.

Och snart kommer Tenkrat också, hallelujah!


Systrar och bröder, förena er och stöd Timrå IK på hemmaplan mot Färjestad på lördag, då vinner vi med 3-1 =)
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Ingen Lehtonen på torsdag heller, nu har man tydligen magnetröntgat ryggen på honom och väntar svar där. Bara invänta diskbråck då.

Moe däremot spelklar om två veckor.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Frella: Jag räknar kallt med dubbelt diskbråck samt avsliten ryggmuskel o kramp i vaden.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Frella: Va alla från soumi verkar ha dåliga ryggar??? ligger dom ute i drag eller är den kall koskenkorva..
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Hahl Bundy: Tror som dig förutom krampen då. Tror mer på ett medelstort skavsår.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Tellus: Ei,ei, lita på mig som är finne: Koskenkorva slinker aldrig ner i strupen innan den är byxjummen!
Kommentera


Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Hahl Bundy: Liket lever.. Nu får vi hoppas att det är inge fel på Pärssinen heller
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Hahl Bundy: Ja äntligen nåt positivt,härligt!
Nu tar vi kringelgänget imorn känner jag,så är det bara,imorn blir det 3pinnar!! banne!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
jens_88: Skönt att det inte verkar vara ett fjärde diskbråck för honom iaf utan "bara" en nerv som är i kläm. Läkaren var åtminstone positiv i sin bedömning efter magnetröntgen...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
fighter: Ja, jag får det jobbigt psykiskt om det inte blir tre pinnar i morgon.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
mikenomad: Det är du inte ensam om,det lovar jag dig.
Jag som jobbar med en massa frölundasupp,nån gillar modo nån djurgården
nån brynäs som flyger fastän dom inte kan,jag vill mycket gärna gå med högt huvud på jobbet på fredag,hoppas hoppas!!!!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
mikenomad: Kan det inte vara så att alla som spelar i tik har en sten till hjärta, och det stör vid magnetröntgen?
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
spud: fan vad jag skulle vilja se hur du ser ut .. kan du inte lägga upp en bild
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
spud: Kan det inte vara så att alla som håller på Modo har päronpuré i hjärnan och att det stör förmågan till vettiga inlägg?
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
fighter: Själv har jag en svärfar som håller på Brynäs (serieledarna)....i går var det kris men jag kunde iaf glädja mig åt att även Brynäs förlorade. Låt vara att det var damerna, mot Segeltorp....
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Bara att hoppas på att alla glädjande besked under dagen har smittat av sig på degens tillgängliga trupp så att stämningen är bättre och att vi vinner imorgon!

Känns som om att vi om någon vecka eller ca 4 matcher kommer kunna ha en helt skadefri trupp, så vida inte någon blir skadad under dessa matcher.

Svensson tror jag vi ser spela matchen på måndag, Samma med Lethonen och till nästa Helg tror jag vi kommer att se Jonte och Timo på is oxå, samt att Tenkrat lär väll dyka upp om ca en-två veckor.

Vi vinner imorgon med 3-1 Snälla!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
jens_88: Tyvärr så tror jag att det är allvarligare med vår älskade Timo:(
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Cartman: Bah, han var ju våran bästa spelare tillsammans med Hynning i början.. Han var ju en jäkla framspelare och tänk om han fått igång målskyttet.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
jens_88: Han är ju vår bästa spelare, mister hellre Hahl än Pärssinen.

Men sen så har ju tyvärr Pärssinen betytt mindre sett under en hel säsong eftersom han varit borta så mycket.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Anonymous: Jag menar, man kan ju bara säga att Hahl har spelat här i en säsong också... Han var ju borta en hel del första med...

Men Pärssinen är ju skadad nästan hela tiden, men som du sa är han den bästa vi har om han är med.. En hel Pärssinen med Tenkrat och Hynning skulle vara ett dödligt vapen, fast undra vem av dom som borde skolas om isåfall
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
jens_88: Hynning har väl spelat center tidigare. Varför inte spela Pärssinen - Wandell - Hynning annars? Pärssinen/Hynning som snipers, och Wandell som playmaker.

Äh, fan vet jag. Låt Challe visa sina kunskaper när det gäller matchande!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Jensen_12: Visst, men tänkte eftersom Pyörälä hittat Wandell ganska bra just nu så kanske det vore dumt om att splitta?

Fast jag håller med dig, jag vet ingentligen ingenting utan bara spekulerar!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Jensen_12:

Tenkrat - Lander - Hynning, tycker inte jag låter helt fel.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Men ikväll är det match och på lördag är det match i de arenor som redan finns.

Heja heja heja Timrå.......
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Lycka till i afton!
Hur går det för våran gode Tomas Skogs hos er?
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Bonäs norra: Det går inget vidare. Det kan bara bli bättre. Med början ikväll.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Skarin: Det var lite förvånande (har visserligen inte sett honom noterad för mål eller pass) Jag trodde han skulle bli en av de bättre backarna i tik i vinter.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Bonäs norra: Det trodde vi också.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Är det ingen fart här ikväll? Var är alla?
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
sorry.. nu ramlade det in en massa mess som jag inte såg förän jag hade skickat det förra....konstigt!! men men.....nu kör vi!!! KOM IGEN TIK!!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Suzuki2:
God natt , igen
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Fasen vilken skitstart...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Per HApps: Sådär ja.....bra start NOT! Men inga utvisningar än, alltid något!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Verkar vara lite bättre nu....
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Suzuki2:
Med sånt här skitspel fyller vi inte ens Kovlandshallen, undra på att klubben måste frisera publiksiffrorna ;)
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Per HApps: hahaha...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Nån fler som har problem med att webtvn laggar nåt förbannat idag? Har gått som smort tidigare.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Suzuki2:

Ja Timrå har en hel del skador på s.k nyckelspelare vilket också visar sig i spelet match efter match.
Defensiven är ju ruggigt dålig......men det som känns värst är att det inte verkar vara bra stämning och harmoni i laget.
Sedan läser man i tidningen att man inte ska känna panik....nähä....och när fan ska man känna panik då ? Spelar ju för bövelen ingen roll om man förlorar med 2-1 eller 6-1....3 poäng är alltid 3 poäng.
Hur länge ska ledningen sitta där ute med armarna i kors, agera för bövelen !
2 etablerade backar in i laget.
Dennis Persson håller ju inte måttet på långa vägar, Skogs....nja vete tusan om han också räcker till.

Min Åsikt !
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Fan vad tråkigt det är att LYSSNA på hockey =/ Är ute i obygden och har inget annat alternativ för tillfället. Jag vill se live nu. Ikväll vill jag höra Timrå ta tre nödvändiga poäng =)

Men blä, utvisning =/
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
jaha...första utvisningen då....
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Heleniz: samma här...lyssnar oxå....men bättre än inget aöös i a f..
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Suzuki2: godnatt
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
nord: Japp. Den funkar som vanligt nästan inte alls. Det vore trevligt om man kunde få pengarna tillbaka istället för dom jävla värdecheckarna som bara köper en ny trasig sändning...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Faaaan oxå
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
nord: Jag har riktiga problem med webb tv:n
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09

Nu får det bli Dr Phil, bläääääää

Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Jaha, så var det med de trepoängsdrömmarna. Kom igen nu då gubbar, kämpa som fan!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Suzuki2: Jag gillar att Rådbjär lyfter armen när han har precis hela ryggtavlan mot situationen, oavsett om det var utvisning eller inte.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
lungan: OK. Bara att vänta på att Canal+ åtgärdar detta då.
Kommentera

« · 1071862