GuRRa: Vet inte vad du försöker antyda... Men den dagen en jävla bandyspelare slår mig i hockey! Den finns inte.
Moverare är som den där "hackspetten" i Kalle Ankas jul... Tänk på det när Ni ser honom stårgråta med repet runt halsen och min "Extra Stiff" pressad mot tinningen på julafton... Det är nya tider nu.
Frella: Yes, alternativt att byta plats på matchrapporten från luleå och suportertiderna. Känns som att det som endå är en nyhet ska stå synligare än en matchrapport modell gammal.
Frella: Moverare och Knylan är mer lik varandra än vad man skulle kunna tro. Båda är två blyga firmanprospects som lever ut sina känslor på webben. En sorts internetmasturbation skulle man kunna säga.
Per HApps: Ja, jag är blyg och hämmad, duschar i mörker, svarar aldrig på tilltal och tittar ner i golvet, nervöst stammande. Och masturbation skulle jag aldrig ens våga tänka på, vare sig på riktigt eller på Internet. Snuskhummer!
Förut har ni alltid varit så kaxiga och skrutit vitt och brett om att ni ska vinna. Har ni tappat luften, mentala förlorare redan på förhand? En god förlorare är för övrigt en förlorare.
steveroper: ledarsidan är faktiskt kanske mer stabil än på länge. Tommy har rutinen, Madsen och Marklund kan laget och Karlunden kommer in med lite nya idéer
tid och plats sundsvallsjävel
;-)