1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582557 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - AIK 2010-10-16

« · 1291649 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
saasta: antagligen inte som corso... dvs slå en passning sedan står han stilla isst för att ta ny position å aktivt hjälpa lander... signikativt för timrås spel... man hjälper inte varandra något nämnvärt direkt utan slår ifrån sig puck å reagerar inte mycket vad som sedan händer...

undantaget är väl våra skridskostarka killar som orkar åka runt å hitta ytor. tex
röymark!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
pingvin: Giv oss frid;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Det är väl nu man ska fråga sig "What would Sonnenberg do?"
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Olle: Konstigt att det finns så många idioter som verkligen tror att Timrå med tolv forwards kan vara ett lag för de fyra första platserna.
Alla som har någon som helst kunnande inom hockey förstår att man inte kan spela i ELITSERIEN med tolv forwards.

Jag säger bara vänta tills skadorna kommer då ligger vi där ner med frölunda och tampas.

Man skämms när man hör TJ o Linkan resonera om en tredjeplats, tyvärr finns det tillräckligt många nötter här inne som hänger på det resonemanget.

Timrå har gett blåögdheten en ny innebörd.


Vi har gjort 2 bra matcher denna säsong.


Snälla Timrå, lär något av de 10 år vi varit i ES.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Smokey: PP! Gör mig lycklig nu!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
pingvin: Får du se mig skriva något gott om AIK, även om vi förlorar med 0-107, då vet du att jag sitter på Säters slutna med minst bortagen hjärna. Sedan har du alltid givetvis tolkningsföreträde på vad jag skriver, precis som jag har rörande det du skriver.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
pingvin: Större mirakel har skett...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
TIKbiff: JAAAAAAA!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
TIKbiff: 5-3 i två minuter var ju boxplay?
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
lincoln: Jag blir genuint rastlöst av att titta på det här. JAG hade kunnat spela den här matchen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Smokey: Är du full eller bara dum i huvudet? Läs ordentligt eller logga ur!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Olle:
Lugn nu, timrå har sjutit 17 skott på två perioder...
AIK har gjort 2 PP mål.
Timrå har spelat 10 min i pp och misslyckats totalt, varav 5-3 i två minuter.

Boxplay åt helvete, PP åt helvete...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
250kg kärlek: Håller med Dig fullt ut. T J kommentar om att vi ligger trea är så pinsam att man funderar på hur karln över huvud taget kan sitta på den högsta verkställande stolen i en elitklubb. Någon måste väl fatta att det inte räcker med detta spelarmaterial. Vi måste väl börja med fullt lag i matcherna i alla fall. Någon som tror Styf kommer att komma in som en virvelvind och dominera försvarsspelet ? Kommer Ni ihåg hans speed i fjol ? Hoppas inte storraset ner i tabellen har börjat, men skräckkänslan i ryggraden finns där
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Olle: man får en skön känsla av lördagsmys av den här matchen
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
7-15 i skott efter två perioder. Jag kan fan inte tro att det är sant. SJU skott på två perioder mot gnaget?!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
73Sjöbba: Utgår från att det inte kommer att rapporteras om någon enda TIK-spelare som besökt det lokala nöjeslivet i sundsvallstrakten om Timrå förlorar kvällens match.

Vänder och vinner därimot våra rödvita krigare, då unnar jag dem 700 groggar vardera och alla fuktiga sköten typ "Espan" kan uppbringa om sådana intressen mot förmodan finnes...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Olle: Var ju just det jag menade...att tredjeplatsen är försvunnen nu och ett bra tag framöver ifall inte spelet skärps rejält
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
250kg kärlek: till TJs försvar så är kvällens nivå från TIKs sida rekordlåg.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Anonymous: vi behöver inte lindqvist till den uppgiften...

vi har killar som måste bli bättre på det samt en del killar som måste sluta sitta i utv båset så fort en motståndare utmanar lite...

lander axelsson svensson g karlsson mfl är betydligt bättre på att döda utv än vad dom visar...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
PIIIIIIIInsamt dåligt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Det är som om man saknar Challe. Jag kommer bli riktigt förbannad om jag gör det nästa match också.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
jonmannen: Alltså det sämsta svaret jag hört är när T.Johansson försvarar återhållsamheten med nya spelare med att "vi ligger trea i serien". De som sett årets matcher kan heller inte ha blundat för det faktum att laget gått ner sig. Det saknas en tydlig ledare som kan skrika igång laget och som håller ihop det hela.

Offentliggörs inte Sonnenberg under nästa vecka är det så jävla dåligt. Då ser man inte det uppenbara problem det här laget har. Jag tror inte ett dugg på att det kommer bli bättre längre fram. Något måste till, något måste göras. Vi kommer sjunka som en sten i tabellen om det här får fortsätta. Tro mig!

Idag är det så dåligt så att jag hade övervägt att lämnan arenan i protest. Motivation slår klass, idag är det alldeles uppenbart.
*så jävla besviken*
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Smokey: Satt och retade upp mig på den jag med.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Jag tycker Perra ska börja med att bränna sina rutiga förbannade flanellskjortor! Vi behöver göra något drastiskt i TIMRÅ IK;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
jonmannen: Nu är det ju faktiskt så att vi inte längre kommer att ligga trea efter den här omgången. Och efter nästa omgång kommer vi förmodligen att ligga på en placering som är lite närmare det vi förtjänar.

Den här paniken som börjar smyga sig på är lite fördröjd. Lite flax i andra matcher har gjort att vi legat kvar som trea och dom senaste 3-4 matcherna har ju visat att vi inte bör ligga där uppe.

Men det är samma gamla lösning på samma gamla problem. In med Sonnenberg eller någon annan som gör dom andra spelarna livrädda för att prestera som dom gör idag. Det är ett helt lag av individualister på banan idag.

Edit: Menade naturligtvis "lite flax med resultaten i andra lags matcher"

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
pingvin: Det är just det här som får en at fundera på att byta hobby. Mora, Ouäögle och AIK... Matcher på hemmaplan som bara är skapade ur ett sadistiskt syfte. Timrå-guden ska visa för sina followers precis hur mycket han piskar på dem.

Jag är nära att spy. Av avsmak.

Nu är i alla fall illusionen över. Fatta läget. Fatta att fem myror är fler än fyra elefanter. Det fattade tamejfan tll och med Brasse på sin tid.

This is the end
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
pingvin: Jo dom leder... Men du kan dra åt helvete med dina lyckönskningar här. AIK är som en oönskad könssjukdom. Först kanske det är ganska skönt... Sedan svider det. Vi lider alltid, men ligger ändå i tabelltoppen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
pingvin: visst är det glimrande?

fyyyy fan vad genant...

avgå någon i rödaste rappet!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Månne behöver vi en Lindqvist som kan döda Boxplay.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
pingvin: AIK!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Nu slipper vi ju iaf höra såna jävla ihåliga bortföklaringar om att laget är starkt som ligger 3:a i tabellen. Nån match till så är strecken nära
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
söder över: 17-27 i skott. Hemma mot AIK...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Pinsamt so far. Mycket pinsamt. Jävligt pinsamt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
250kg kärlek: Dom får ju inte bli för trött innan dom ska ut på krogen
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Fan vad bedrövligt spel från Timrås sida ikväll. Det är pinsamt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
250kg kärlek: Jag håller med. Det är så dåligt att jag mår fysiskt illa. Hur kan man byta om till match och inte vara det minsta intresserad av att spela hockey?! Det är som att titta på en pojklagsmatch.

Och nu buas det iaf nästan på läktaren också...fy fan vad menlöst.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Mackelito: DET FINNS en risk för det...

spelat riktigt bra en gång = 17/-10 premiär mot fhc... sedan dess har vi glimtat till med jämna mellanrum...
finnfemman måste bort. framför allt måste hirso bort från den kedjan eftersom han inte verkar förstå att hans tempo är av div2 nivå sedan 5-6 omgångar.
han borde tvingas till en checking roll med massa skridsko åkning isst för detta jävla puttinutt spel...

å där var 2an slut phhuhu...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
visst känns det surt torska mot AIK?
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Pissdåligt att ett TV-helvete inte håller för en trasig fönsterruta och ett trevåningsfall.

Nu bränner jag min rutiga flanellskjorta och super lite snyggt skallen av mig för att om möjligt vakna upp i en ny hockeyhimmel till veckan...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Olle: Det här är tamejfan det sämsta jag varit med om. VAD FAN HÄNDER? Laget blir ju utspelad i hemmaborgen, på ett förnedrande sätt. Jag lider med dem som betalat entré i dag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Jahapp.. den där lär ju bli anmäld till lotterinämnden, säkerligen
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Kattgubben: Äh spelarna vill ju såklart ha in Sonnenberg. visar som noll motivation nu så måste ju klubben ta in "någon" som är bra på att motivera spelare... Jag är konspiratoriskt lagd! ;)

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
73Sjöbba: Finns inte en chans att vinna den här matchen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Hade jag varit det minsta konspiratoriskt lagd hade jag varit fullständigt övertygad om att detta är en läggmatch.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
73Sjöbba: det värsta är att det är närmare till 0-4 än det är att vi ska få tryck i deras zon. Jag skäms.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
söder över: Vill bara gråta =(
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Detta är början på raset. Vi får hoppas att vi inte rasar hela vägen till kvalserien.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
15-24 i skott... HAHAHA!!! HJÄRTA!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Det kanske blir 1 poäng på tre hemmamatcher.... tur att vi hade en sån bra bortaturné innan då... hmmm
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Sällan har några få gjort så lite för så många... Vad händer i Timrå i kväll? Huggormar till kvällsmat och kallt gift till frukost... Är våra TIK-are drogade?
Kommentera

« · 1291649 · »