Tycho: Att han kan mera hochey än dig och mig är jag tämligen övertygad om. Själv harvade man som bäst i gamla div1 och hur bra/dålig du var vet jag inget om. Ska ärligt säga att jag tycker han varit betydligt sämre efter Jul och aldrig så bra han skulle spelat på 6 backar.
Jag kan sträck mig att hålla med dig på punkt 2 och 3 ang Moe. Men Tempot där har du fel. Men karln är ju hästlängder bättre på punkt 1 och 2 jämfört med nr4.
RTS: Visst får du tycka som du vill men det var ju du som vinklade det som att mina åsikter bara var till för att försvara Timrå för att jag inte tyckte som dig.
Jag kan väl säga att jag ville också se Moe från start igår men att jag samtidigt förstår och köper tanken att han var sjunde back.
Sir Charles angående Jontes skada (som stoppar honom imorgon till att börja med):
"– Vi behöver allt folk vi har. Vi vill spela på fyra kedjor och sedan tidigare är redan Timo Pärssinen (rygg) och Fredrik Hynning (ljumskar) skadade."
actionleif: Men om man ska var en aning seriös då...
Det ligger i ALLAS intresse att veta hur det ligger till med skadan, men likförbannat så väljer exempelvis TIK:s läkare att stänga av mobilen... Nu kommer säkert nån att skriva att det ju faktiskt är lagets "grej" att göra så och att inte avslöja mer än nödvändigt är det enda rätta. I detta fall så känns det dock mer än motiverat att lägga korten på bordet, och man har även tummat lite på den policyn tidigare den här säsongen.
Ambroo: Det brukar ju vara ett ruskigt läckande runt laget vad det än gäller. Snart har säkert någon lagt in Jontes röntgenbilder i filarkivet eller nåt så du kan dreggla över dem. Var inte orolig.
RTS: Kan inte hålla med om att spelet blev speciellt bättre för (eller när) att Hedström utgick. Vi hade redan total kontroll på matchen och spelade bra. Att Hedström gjorde 2-0 målet ungefär 3 minuter innan han blev skadad bevisar väll att det gick ganska bra för den kedjan då . Hur många nål gjorde dom efter det?
Spänn ALLTID fast den som ligger på båren. Svårare än så är det inte,