1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598441 inlägg · 6213 ämnen

Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
BlackBay: å andra sidan så spelar de ingen större roll i dagsläget . hockeyn håller på att dö ut i regionen .folk går inte på matcherna och timrå har de lag dom har . förmodligen kommer dom vara avsågade ganska snart och resten av säsongen blir en transportsträcka . och då kommer ännu färre gå . blir svårt att få ihop de här tyvärr . de hann gå för långt innan den ekonomiska sitvationen togs på allvar och nu blir de för stora neddragningar .

2 bra perioder. Sedan går ridån ner. Våga vinna Timrå. Fan.

Taurus: Ja jag håller så klart med. Men vad ska man göra åt det nu? Panka, inkompetenta spelare, handlingsförlamad ledning...det är ju bara att snurra patronhuset på revolvern och trycka av. Finns vi fortfarande här efter detta (se kvalserien) så har man iaf en chans att rätta till några fel.

Förresten! Fortsätter det så här så har man ju en klockren förklaring till alla utslagna rutor på parkeringen!

stoff: Man kan ju undra om Timrås IK lagt sitt kapital på en DIF-seger också...

SuperMupster: Att hålla på den här Föreningen som Gud glömde är ett öde och straff värre än döden...Det som hände idag ska inte kunna hända. Det bekräftar tyvärr att det som saknas i kunnande inte kompenseras med tuffhet, brains, smartness eller ens förmåga att grisa. Vi ska naturligtvis plåga oss igenom 51 menlösa omgångar till innan det är över, men jag kan inte se hur i hela friden vi ska kunna bli något annat än tolva.

Det här är en säsong jag bara inte orkar följa. Så jävla bedrövligt irriterande att alla messerschmidt experter skulle få rätt. Det svider nästan ännu mer...

Spring olycksbröder! Spring för livet! Spring om livet är er kärt!!!

Modano:

Hahahaha, tror inte han jobbar för dem, men visst har ledningen monterat ner Timrå IK!!

Olle: och gå 6000kr+ idag? ja mycket...!!!

BlackBay:

Ja precis!! Då går det ju inte sitta här och skylla på Perra eller spelare som jag ser det!!! Spelare åker för att de underpresterar, vilket är rätt, men slipsarna kan underprestera hur mycket som helst

stoff: En fråga bara. Känns det bra?

Taurus: Jo men det spelar ingen roll hur usel sportchef Linkan är, så länge han är en billig lösning som man kan lätt kan styra uppifrån så blir han kvar helt enkelt

Taurus: Ja men vi har ju Sundsvalls Linkan han som monterat ner ALLT. Vilken idiot som helst fattar att det är katterna som han jobbar åt.

undra vad man får på frölunda nästa match? 1,30 kanske? det är ju iaf 3000+

Alltså kan ni vänligen skilja på vad Perra gör och vad Pärra gör när ni skriver.

hubbenorlen:

Ja, kan det bero på föregående säsongers dynghöga löner på totalt värdelösa spelare!! Panikvärvningar som kostat skjortan!! Vem är ansvariga för det???? Man har skjutit klubben i sank med sina välscoutade värvningar!!

men oj, nån som lyssnade på mig och la lönen på dif idag? hur i helvete dom kan sätta 2.20 på djurgården.... lilla julafton idag, bara tacka o ta emot

Papchip:

Själv åker jag aldrig ut på förluster så jag blev hemma.

Nämen, ett bra lag som spelar rolig hockey och kanske vinner några hemmamatcher, då kommer också publiken.

Timrå är inte detta lag så du kanske ska maila klubbchef m.fl o ställa frågan varför?

Dock strongt av dig att åka så långt för att se denna skiten, antar att det dröjer till nästa gång.

Papchip:

Vi håller på Sundsvall vi!

Olle:

Hur var Hedin idag?

Olle:

Skyller inte ett dugg på Perra! Utan lagbygget!!! Han har det material han har och det räcker inte till mera än så här tyvärr! Som jag skrev så har man raserat Tik med skyhöga löner på skitspelare typ Hirschan, Jokela och Kolan. Finns det någon scoutning över huvudtaget??? Man har tagit dom från toppen till botten med inkompetens!!!

Jag gläds i alla fall åt ett stundtals underhållande spel och spelare, som sett utifrån förutsättningarna, gör ett bra jobb.

Det jag inte gläds åt är vår game-plan för tredje perioden, Pärras sätt att förmedla missnöje i Time-outen istället för att dra upp riktlinjerna och vår klubbs ledning fullständiga oförmåga att entusiasmera. När sa ordförande/klubbchef/sportchef någonting som skapade framtidstro?

Hej. Ni satans falska supporters....som bor "i trakten' och inte var på plats: Håll käften! En by/stad(ursäkta....men jag kopplar Timrå till Sundsvall). Så tomt på läktarna....pinsamt, PINSAMT!!! Laget är sådär i år, supportrarna verkar vara SÄMST!! Jag med familj/vän var på plats, åkte från Uppland. Vart var ni ?(Obs. Ni som var på plats, ta inte åt er). Säg för fan inget on att laget är dåligt. Våga vara supporter....KÄMPA!!

Olle:
Dom hade väl inte tid att kämpa sista 20 min. Ryktena säger att det är happy hour på Oscar fram till 20:00 bara.

bisterfinnen: Endera trollar du ju eller så har du missat en viktig del i pusslet. Det är svårt att inte tolka dina inlägg här som provocerande och det är förvånande eftersom du brukar hålla en ok ton annars.

Den som ser nåt positivt i detta dennes medicin till jag oxå ha!

Nattsvart. Jag återkommer om nån vecka.

SuperMupster: Sämsta målvakterna och backar i ligan och du tror det vänder ha ha är du LINKAN ?

Taurus: Nu har vi en mycket tunnare trupp än övriga lag, och då märks skador på tongivande spelare mycket tydligare.
Det är så läget är nu. Vi har inte ekonomi att värva ihop ett topplag, så det är meningslöst att älta om det.
Jag kände en glädje när jag tittade på matchen eftersom det var lite av gamla Timrå som syntes. Snabbt och energirikt. Så jävla mycket bättre än förra säsongens gnethockey.

Taurus: Men vad ska perra göra åt att vi har en allsvensk backsida? Det går ju inte att åka runt på träningar och påminna Hedman om att han ska stå på rätt sida motståndaren framför mål. Det går inte att påminna spelarna om att dom har varsin gubbe att markera i försvarsspelet.

Det är inte nervositet, det är inte det att dom tappar huvudena, fan det finns helt enkelt inte kompetens. När man värvade Hedman så tänkte man att han nog hade passat bättre i ett allsvenskt lag...men vafan, det är ju ett allsvenskt lag vi har! Det är ju hockeyidioter som står där på isen, dom skänker ju bort matchen fullständigt.

Om backsidan ser ut som den gör just nu, när kvalserien stundar, då kommer vi att ha seriösa problem. Det går uppenbarligen inte att polera en bajskorv. Modo försökte med Hedman, Frölunda likaså och nu är han hos oss. Problemet är bara att han skulle ha spelat i Leksand, Malmö eller Örebro i år, INTE i Timrå.

BlackBay:

Ja, kan det bero på föregående säsongers dynghöga löner på totalt värdelösa spelare!! Panikvärvningar som kostat skjortan!! Vem är ansvariga för det????

Ja detta var tröttsamt nå jävulskt, ser fan inte lovande ut :/

Jockz: Även om dom ville skulle det inte gå.... vi har inte råd helt enkelt.... sorgligt men sant så är vi den fattigaste klubben i ES för närvarande

hubbenorlen: Det känns lite som den där säsongen med challe när vi fick uddaförluster trots bra spel, i början av säsongen. Men uteblir poängen under en längre tid kommer det naturligtvis gå åt helvete....

bisterfinnen: Håll dig till din egna jävla sida!

Jockz: Knappast efter 4 omgångar. Men om det ser likadant ut om 5-10 matcher till så sitter nog Perra löst skulle jag tro.

Linkan o TJ har knappast en sista plats som målsättning för säsongen.

hubbenorlen:

Visst har det en stor betydelse, men skador har ALLA lag och ALLTID!!! Man måste kunna vinna matcher ändå. Brist på bred kompetens är problemet!

GurraG: avkapade är vi inte...
vi spelade stundtalas ut ett djurgården som är ett tippat topplag... pp funkade bättre idag. samt att det var bra mycket bättre fart och intensitet på laget idag.
jävligt surt att tappa i tredje... men jag tror att det vänder ! :)

hur fan kan man spela den sämsta backen (torp) när man är i det viktigaste skedet av matchen...

Modano:

Man har 2-0. Man har 3-1. Man har 4-2!! Hur fan bär man sig åt. Lagbygget är komplett. Grattis!!!!!!! Dra åt................................. Aldrig att jag lägger ner tid, pengar och energi på detta!!!!

RTS: Alltså sansa er lite nu. Vi spelar så sjukt mycket bättre än förra året. På alla punkter. Denna match hade vi vunnit om vi inte haft våra två av våra bästa backar skadade.
Det var en sjukt tung förlust, men jag är faktiskt inte så orolig.
Jag tycker dom gör en riktigt bra match. Men på slutet märktes det att vi var två ordinarie backar kort. De orkade helt enkelt inte.

Patrick Polly: kommer klubben våga bryta trenden och byta tränare? Knappast :)

bisterfinnen:

Dessutom skriver jag här och på andra ställen i med- och motgång. Balanserat, moget.

Förstår att det känns surt att tappa i tredje, men ni behöver inte ta ut allt på mig. Det är inte mitt fel.

Jag är inte här för att häckla eller håna. Sorry.

Men seriöst! Folk som försöker komma med något halvpositivt, sluta med det!
Allt är totalt värdelöst! Vi är redan avkapade i serien. Efter 4 jävla omgångar!!

RTS:

Ja, markeringsmissarna framför kassen var ju fruktansvärt hemska att skåda!!!!

Det blir ingen rolig ES säsong iår, det står klart =(

Nästa hemmamatch så borde spelare och ledare offra sina löner och bjuda publiken på fri entré. Om de nu vill ha någon publik, fast om de ska skämma ut sig så här så förstår jag om de inte vill det. Det måste ju vara pinsamt.

Redigerad kommentar

Bry er inte om honom. Han är bara en seriefigur.

Per HApps: Små DVÄRBACKAR SOM PISSAR PÅ SIG I EGEN ZOON bra värvat linkan !

Modano:

Tränarbyte?????? Men va fan har han att jobba med då???? Är väl för helvete slipsgubbarna som ska avgå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur innihelvete många år ska det gå innan man fattar vad viktigt det är med pp!!! Men ta inte in nån pp back. Det kan är ju inte att tänka på!!!!!

Om Pärra gör ett mål i år får man vara glad, han är slut.

Kom igen Challe in i båset med dig, du verkar ju ändå springa runt i Timrådressen.

Perra kan faan inte coacha!

fighter: Där uppe?

bisterfinnen: Jag vet varför du skriver här.du har nog inga vänner däruppe.
Enda tjejen du har fått följa med hem är din mamma.

« · 1404656 · »