1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581367 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13

« · 1921737 · » Till forumet



Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Salmonsson målskytt direkt på styrningen där från Kinnvall, var väl solklar styrning eller?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Den enögde: han gör som vanligt. Värvar nån avdankad skitspelare
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Peter Jansson: bytte match efter 4-1 till Djurgården & Guter såg ut som en ny människa när Luleå slog HV. Men det stämmer säkert det du säger, fast inte fan blir man pigg av att se & höra Freddan...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
stoff: ja tyvärr. Som det ser ut nu så åker vi ur. Det är långt kvar så vi ska inte ge upp men som det sett ut en längre tid så går det åt helvete om inget radikalt sker. Kanske Timrå måste göra det alla lag gör i liknande situation. Sparka Freddan för att få in ny energi. Svedberg värvades som toppmålvakt men har varit en flopp. Tyvärr.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Få bratten stå nästa match kanske vi bara släpper 5puckar förbi oss. Annars är det risk för 2siffrigt
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Tikkare: dem verkar ha tappat allt & frågan är om Nubben kickar hela laget eller endast tränarna. Är inte helt säker på hur han agerar...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Den enögde: sanningen är den att han platsade inte. Har personligen fått bekräftat från spelare i laget att han inte tillförde någon energi överhuvudtaget. Var mest trött och oinspirerad.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Den enögde: Ska vi ha någon chans så bör Freddan avgå, fruktansvärt usel coach...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Den enögde: såg Freddan matchen ikväll??? Vi skärpte till försvarsspelet från 2:perioden 🤔🤔
Djurgården gick ju ner på 40 % av deras max när man leder..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Smokey: Freddan och Thelin har tappat det här tror jag nu.. har dom spelarnas rätta förtroende?
Nåt jävulskap har ju öppenbart hänt i gruppen..vart fan tog spelglädjen och farten vägen? Offra sig för laget? Det ser man inte skymten av idag? Vad gör Nubben? Går omkring och myser bara eller? Agera för helvete.!! Och för fan..hur kan ett 3 äpplen hög människa som inte träffar målet på 2 m håll och som far iväg som ett asplöv om man fiser på karln få spela i ett SHL lag? Just ja..det var ju Timrå ..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
stoff: många matcher kvar. Vi kämpar på. Nu lämnar vi denna och fokuserar på nästa match
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Kerstin_k: Finurlig kommentar...Förstår varför Guter stack. Noll förtroende från Nubben eller om det är Freddan som coachar.
Värvad för att spela i leading line men fick husera i 4: e...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Och Mora vann... :-(
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Kerstin_k: 🤣🤣🤣 exakt. Felfri ikväll

Kanske tur för honom att han inte var med ikväll 🤔
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Mora vann . Vi är sist .....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Det blev 1år i shl. Leksand,aik,modo skulle ju slakta oss i ett kval
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Sune: Nej. Han körde ”vända andra sidan till” och är en av de få backarna i SHL som ska nominerad till Nobels fredspris.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Sune: nä, Printz har såna där hållare på handskarna som dem små barnen har. Detta för att han inte ska tappa bort dem👊👊
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Olle: ok du tycker så, det visste jag ju sen tidigare. Men jag tycker verkligen att han ska få chansen, min åsikt. Kan knappast bli sämre men det är fan dax att plocka bort Harde. Det är mitt statement.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
TimraStockholm: Eskelinen, Gracia, Björkander med Circoles som tätar bakåt och så Linus därframme hhmm... Värt att prova.
Nä, go kvävkl ! Nu har jag varit nog surmagad. Jo, ett sista tips, kan nog vara på sin plats att ta in riktigt grymma mentala coacher inför kvalet när själ-förtroendet är urholkat på grabbarna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
The great one: Brattström står på huvudet tills forwards kommer och tar pucken.
Hardegård yrar runt...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Smokey:

Han var väl på väg att släppa handskarna?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Olle: Tycker ändå att Drugge är den av alla backar som gjort minst misstag den här matchen. Han kanske är värd lite mer speltid?

;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Vore roligt om Brattström fick lite hjälp av backarna... Grymma räddningar dock!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Haha gör 3-6 vad får man se på isen fröken Boyes Dvärgen Palmberg bra Freddan du visar att de bästa ska spela. Svedberg så klart given mot Mora fattas bara det då kan du ta över Järved omg
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Såg ni Printz när han vek ner sig i fighten mot Djurgårdaren? Han viftade lamt med armarna som typ min syslöjdsfröken innan han sakta gled bakåt och såg rädd och harig ut.

Bratten och Wedin är väl de enda som står upp i afton...

Fy fan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Olle: inte fan hade Drugge varit sämre än vad Nubbens måg har varit dem senaste 6 matcherna...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Om inte Brattström får starta nästa match så byter jag lag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Modano: tycker vi alla här inne kan skicka ett mejl till nubben om varför harde får spela så mycket. Han svarar oftast.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Hockeyhjärta: men geee dig om Drugge nu, vafan hela huset brinner och du vill dra ner termostaten 2 grader.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Olle: håller med. Skicka han och molinder långt härifrån
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
erathoo: Om inte de stora starka defensiva backarna klarar av att gå på kropp på ett vettigt sätt är det ju mycket begärt att en forward ska göra det
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Smokey: Stängde av Tvn vid 1-3 jag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Något känns fel. Varför drog Guter? Varför vaskar man inte om i kedjorna?
Vad tillför de senaste nyförvärven?
Varför ser det ut som om vissa av våra backar typ krattar i manegen och därefter ställer sig en bit bort så att måståndarna får all tid i världen att fixa in pucken?
Varför bänkas inte spelare som hänger med huvudet och synbart gör misstag efter misstag?

Har jag missat något?

Jo, kanske att damhockey känns mer fysiskt än TIK:s tacklingsprogram just för tillfället.

Och jag har snart inte råd att slänga ut fler TV-apparater genom fönstret:(
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Olle: hoppas Drugge ges chansen att spela nu. Kan inte vara försvarbart att låta samma uppställning spela nästa match.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
TimraStockholm: Gissar att han håller på Rögle. Men det är bara en gissning.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
TimraStockholm: Ett backmål? Nu blir nog Kinnvall bänkad...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Timrå IK - Djurgårdens IF 3-6
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
3 - 6. Förresten, på Tv - bilderna var en person på läktarn med Röglehalsduk?!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Modano: var tvungen att kolla och du har ju nästan rätt, 4/6 mål har hardegård varit inne på. Herregud skicka grabben till allsvenskan
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
The great one: Sist Mora var här kom vi undan med blotta förskräckelsen. På förhand känns inte förutsättningarna för tre poäng jättebra nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
The great one: Ja men vi hade ju nött försvarsspel under uppehållet sa Freddan. Det var väl verkligen tur det, annars hade det varit tvåsiffrigt vid det här laget.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Den enögde: det kommer du inte få uppleva, att Harde vilar
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Andersson: Tyvärr så kan du ha rätt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Skrämmande att det kan se ut så här efter ett uppehåll där man har kunnat tränat och förbereda sig. Nä, bara glömma denna match även.

Mora på torsdag då är det 3 poäng som gäller och kriga i 60 min. Känns som det var längesedan vi krigade mer än motståndarna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Timrå IK - Djurgårdens IF 2-6
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Nu släppte Brattström in mål idag , så då är väl han bänkad 8 omgångar
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
TimraStockholm: vi kan ju be dem snöra på sig skridskorna, svårt o se att det kan bli sämre än det vi bevittnar i nuläget.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Svärsonen Hardegård inne på alla nu GRATTIS NUBBS ! Värva Tjobba Fjudas så man slipper se kärring spelet i egen zon vissa hjärta för helvete era jävla divor fy fan SKANDAL
Kommentera

« · 1921737 · »