rögle saknar en hel femma de men de tar poäng de ialla fall. torsk i sudden. Tänk om de wannabe stars vi har kunde inse att man måste kämpa stenhårt varje byte i år.
Blizzard: Bara att räkna med torsk idag, resultaten i dagens omgång känns som att de gynnat Timrå skulle vi vinna idag skulle vi ha lika många poäng som 4:an i serien HV71
Jag undrar vem fan som sköter om försäsongsträningen, måste var fjärde säsongen som halva laget är borta pga skador, otur, knappast. Själv sitter man på toppen och njuter av utsikten;-)
rafalski: Ja nåt är det som inte stämmer,när så många blir skadade. Kanske är det den dåliga luften däruppe som man inte klarar ni vet östrand etc,har själv jobbatt där jag blev aldrig skadad...
Nån mer som har problem med den här sidan,jag får avbrott hela tiden kanske är det bara min jävla dator som krånglar.
Gorkyman: Dessa utvisningar ska ju förstöra hela tiden... ännu ett lag som vänder sin trend mot Timrå!!!! som vanligt då.. Tydligen har dom haft näst sämst powerplay detta år. men så klart gör dom 3 mål på 3 powerplay... även fast Lotvonen hade hunnit sätta ut skridskon på plan på det sista målet. men jag räknar då det som ett powerplay mål även fast det inte skrivs som det.
Timrå måste värva en defensiv back, inser inte Linkan det så är han inte bra nog för att vara sportchef i en elitserieklubb. Försvarsspelet har varit under all kritik hela säsongen (även om den bara varat i drygt 10 omgångar än så länge).
Jag mår dåligt när jag ser Timrå spela, offensivt ser det ganska lovande ut men defensivt blir jag rädd för kvalserien.
dr-nix: håller med. man såg lite ljusglimtar här och där i anfallet även fast vi inte får till några skott. men så fort Färjestad får fast pucken i Timrås zon så blir jag nervös.
Linkan för fasen...... in med en ny förstemålis, minst en defensiv back samt nån till forward eftersom Jonte o pärssinen kommer vara skadade till o från hela säsongen i år också....... SUUUUUCK
Springsteen: Det här är ju bara löjligt, så här får man inte spela bara. Tar man upp en sån nolla som Dennis Persson från Nyköping, då har man grävt sin egen grav. Skicka hem den där Challe till Stockholm och försök hitta någon lokal förmåga med hjärta för Timrå-trakten som kan leda laget istället.
Springsteen: samma här..... nån med lite erfarenhet från Allsvenskan som helt plötsligt ska sköta värvningar för ett top-4 lag i ES.... för Sundsvall hade säkert tex Dennis Persson varit en toppenvärvning men här platsar han inte ens på bänken
nectis: Mycket starkt av klacken att hålla igång i motgång. även mycket starkt av timrå att kunna spela upp sig nu i slutet av andra. men jag är rädd att det är för sent. men timrå slutar aldrig att överraska mig så jag har hoppet kvar!
nectis: ja ja blir till å zappa mellan fotbollen och hockeyn=) Men måste fan säga det... Pääjärvi - vilken lirare, hade haft en Pääjärvi än 3 Hedström varje dag
Som Timrå avslutade 2:a så måste man lira hela tiden. Vi är inte så bra att vi kan glassa runt och ändå vinna matcher. Har laget den här glöden löser sig Boxplay automatiskt för man är aldrig så passiva om den glöden finns i laget.
Jag hoppas att de yngre förmågorna i laget inser detta och att som lirar på det sättet även om våra rutinerade herrar är skadade. Hur som helst måste TIK värva en spelare om inte Pärssinen och alla andra kan komma tillbaka snart.
Publiken förtjänar grymt mycket beröm, helt underbart.Och det är ju i motgång som man ska vara som starkast, spelar Timrå så här hela tiden kommer de bli bra tillslut.
cloon: Florida Panthers tar sin andra raka Stanley Cup, i deras tredje raka final. Och till nästa säsong förstärks laget av Anton Lundmark från Timrå IK :)
Tänk om de wannabe stars vi har kunde inse att man måste kämpa stenhårt varje byte i år.