FH - avdammad: Det finns alltid någon som kan avgå. Vaktmästarna ligger illa till efter målburskatastrofen... Tog det inte sjukt lång tid att borra nya hål i isen?
Kattgubben: den här p.w . vilken kille . hade han stått hela säsongen så hade tabellen sett lite anorlunda ut . har han släppt någon tveksam puck dom här matcherna . inte många i alla fall
Raggaren Putte: Frölundas backar väljer ju bitvis helt bedrövliga alternativ. Nu tycker jag att vi visade "andraperiodstendenser" efter dom första 10 min (i 2:a) men det hade nog kunnat stå 5-0, 6-0 också.
Kattgubben: 4-0 inför sista perioden, bättre läge än så kan man bara drömma om. Om TIK förlorar i ordinarie tid i kväll då går jag ut på balkongen med dator, TV och radio, ja allt som kan förmedla hockey. Sen kastar jag allt ner i gatan från 4:e våningen. En jävla smäll blir det. Dock är jag inte det minsta orolig. Vi vinner!!!
John K: Om vi förlorar i ordinarie tid blir jag 90.000 kronor rikare.. jag degade in en tusing till liveoddset 90 på en tvåa.. förbannad lär jag dock bli i vilket fall :(
Visst är det mer engagerande att dansa runt strecken att åka "regulärt" runt plats 1-6 a lá FBK? Jag skulle aldrig känna samma eufori. Apropå FBK, visst börjar dom tappa publik nuförti'n?
sargad: Det finns vissa hockeysnackmesar som är mentala färjestadssupportrar som av någon jävla anledning håller på Timrå. Det är klart det blir plågsamt för såna tunnisar.
sargad: Ja jag tror alla lag tappar publik konstigt nog. Undra vart alla tar vägen? Sitter de redan och häckar i Malmös arena och väntar på något stort?
superfalle: Ja de två första i förra matchen. Hade Joakim Lundström stått för Frölunda från start så hade vi inte haft 4-1 heller. Pyrret din lilla skit.
Timrå Icon: Dom tittar ju på C-Sports. Det har varit snack om att inte låta personer som bor i närheten av arenorna köpa matcherna online... Det skulle nog få upp publiksiffrorna.
Simmalugnt: Det är väl det som är tanken. Jag tycker det är bra faktiskt. Och jag tror nog att de allra flesta svenssons hellre kollar på c-sports än dreambox. Det är ju betydligt enklare, vilket är ledordet för att sälja online. Klicka och köp.
Montén Python: Hoppas verkligen TS. har lite nya ide'er vad gäller uppspel, hålla i och inte "dumpa puck" i tid o otid. Rörligare PP och inte att han har förutfattade meningar om vilka som skal vara på isen vid PP. Inte vara rädd att ... | Läs mer