Jag får stresspåslag så fort Ante säger att han pratat om försvarsspelet inför en andraperiod. Hoppas vi lyckas lämna egen zon den här perioden... Edit: Det ser ju bra ut!
Sputnik: Walli, vad gör han?! 😅 istället för att frispela Andersson så stannar han upp på blå och håller på att ställa honom offside. Där var det verkligen fel kille som fick pucken.
josha840: Förstår inte att han spelar så mycket match in och match ut, är inte bra just nu och tycker vi har backar som spelar mindre som är klart bättre...
Bee: Verkar till och med vara dubbelstyrning, så mer förståeligt att den tyvärr går in, känns som att vi agerar halvdant istället för stenhårt. Hartmann går halvt in å täcker skott och Erixon gör inge större arbete med att ta sin spelare
Sputnik: det var exakt samma sak sist vi spelade mot frölunda i Göteborg. Vi gjorde en bra match men domarna svalde pipan i dom där situationerna vi verkligen hade behövt få spela pp.
Först blir man deprimerad när man får läsa om årets siffror. Fast när jag tänker på vart föreningen var för tio år sedan så tycker jag nog att det har gjorts en jäkla resa! Så lite glad kan man nog vara ändå.