Vad fan är problemet med canal plus egentligen? När man väl får igång sändningen så är det både sämre kvalité än förra året och riktigt "hackig" bild. Då harj ag ändå 100/100 i uppkopplingshastighet.
dr-nix: Är det inte härligt? Nu vet man att hockeyn har dragit igång igen, när den första känslan man får innan pucken ens släppts det är ilska över canal plus stabila websändningar....
dr-nix: ja jag var radd for det, men men gar ju det ocksa man far vara nojd med det lilla nar man ar i exil...men skulle vart ruggigt skoj att se matchen.
klimtakjaaka: då aer det illa ut tyvärr. Ingen kommer att streama matchen så vitt jag vet. Tyvärr så får du nog nöja dig med stats.swehockey.se samt webbradion (om den går att lyssna på därifrån).
Jensen_12: Slutsatsen kommer ju att bli att Jonte är redo att centra dels Timrå IK's första femma och dels landslagets första femma, under hela säsongen. Det är jag tvärsäker på!
Kerstin_k: Sedär ja, en positiv överaskning! Då måste jag hålla med om att kvällen genast blir mer intressant. Jag tycker dock inte vi ska dra för stora slutsatser kring Jontes centerspel ikväll, då det säkert tar ett tag att komma in i det hela.
Jag har längtat efter den här matchen bra länge nu. Äntligen är det dags för en ny säsong. Nu får vi äntligen svaren på alla våra frågor. Äntligen får vi veta, svart på vitt, om Wandell klarar av att fylla Regins lucka, om Jonte passar som center och om våra ungdomar tagit ytterligare kliv på utvecklingsstegen.
Gudars vad skönt det ska bli med match. Förväntar mig dock inga stordåd, HV såg otroligt bra ut mot Frölunda.
Jag har man väntat på den här matchen hela sommaren. Och nu när den väl kommer får man reda på att man själv ska spela match i Kovland klockan 19:00. Kunde inte bli sämre dag/tid...
sargad: Önskar alla klyktattare en fin midsommar, hoppas ni hänger kvar så vi får våra fina derbyn 2026 igen. Till era moderatorer, inför Cluben-filter, för allas trevnad